Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Inte så säker på det.
Många som kommer och drar med sig ett team vill göra en liten kort artikel om den lustige mannen som leker med ubåtar och raketer. Hur mycket korta snuttar hittar du inte i diverse morgon-program varje dag?
KW kunde potentiellt vara en klart bättre chans för PM att få in en riktigt säljande artikel i t ex Wired.
Tysken som kände honom tror på sexuellt motiv till utfärden, men inte våldtäkt eller mord:
Er hatte Frauen und hätte das nicht nötig gehabt. Ich gehe soagr davon aus das die Fahrt sexuell motiviert war. Mind. von Ihm.
Wie wahrscheinlich Dutzende andere vorher auch. Mal klappst mal kriegt man einen Korb. Ne Frau zu killen passt nicht zu dem was ihn vorher ausgemacht hat. Aber okay ich habe ihn lange nicht mehr gesehen. Auf den aktuellen Videos hat er sich aber nicht viel verändert.
"Han hade kvinnor och hade inte behövt göra det. (Våldta, min anmärkning.) Jag utgår dock ifrån att färden var sexuellt motiverad. Observera - från
hans sida. Som troligen dussintals förut. Ibland funkar det, ibland får man ett nej. Att döda en kvinna passar inte ihop med det som har kännetecknat honom tidigare. Men okej, jag har inte sett honom på länge. På de nya videorna har han dock inte förändrats mycket."