2017-09-13, 17:22
Medlem
Här förklarar de bättre hur han o föräldrarna var ..o han tog ju inte hand om hans pappa tills han dog!! Tyckte det lät underligt, när han är empatilös. Han flyttade hemifrån vid 17 år o hälsade på sin pappa 1 timme varje fredag...http://www.stern.de/panorama/stern-crime/kapitaen-peter-madsen-und-journalistin-kim-wall--fahrt-in-den-tod-7607944.html
Citera
2017-09-13, 17:30
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldfart
Fakta: Röret är 52cm, stegen upptar 25%, utrymmet är således bara 39 cm.
Luckans diameter är 520 mm men uppgången genom casingen är större så leidaren begränsar inte den den totala diametern dessutom så går inte leidaren över luckekarmen utan slutar strax under däck.
Så det finns 500 mm fritt spelrum ifrån däcksluckan och ner till durken.
Citera
2017-09-13, 17:33
Medlem
valleros avatar
Min tanke om KW blivit strypt så borde det kunna synas i hennes lungor. Ingen som vet om så är fallet?
Citera
2017-09-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Min tanke om KW blivit strypt så borde det kunna synas i hennes lungor. Ingen som vet om så är fallet?

For å kunne fastslå eksakt dødsårsak så må rettsmedisinerne ha hele kroppen.

Kvelning kan også komme av at man har fått noe i halsen.
Citera
2017-09-13, 18:00
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
For å kunne fastslå eksakt dødsårsak så må rettsmedisinerne ha hele kroppen.

Kvelning kan også komme av at man har fått noe i halsen.
Jo, men det slår ju i så fall hål på PMs historia. Om lungorna visar att hon kvävts/strypts så är det inte huvudtrauma.
Citera
2017-09-13, 18:13
Medlem
Citat:

Kanske är svårt när de varit sänkta? Solglittret kanske vet?
Citera
2017-09-13, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Luckans diameter är 520 mm men uppgången genom casingen är större så leidaren begränsar inte den den totala diametern dessutom så går inte leidaren över luckekarmen utan slutar strax under däck.
Så det finns 500 mm fritt spelrum ifrån däcksluckan och ner till durken.

Jaja, så är det ju, så dumt av mig..
Citera
2017-09-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Här förklarar de bättre hur han o föräldrarna var ..o han tog ju inte hand om hans pappa tills han dog!! Tyckte det lät underligt, när han är empatilös. Han flyttade hemifrån vid 17 år o hälsade på sin pappa 1 timme varje fredag...http://www.stern.de/panorama/stern-crime/kapitaen-peter-madsen-und-journalistin-kim-wall--fahrt-in-den-tod-7607944.html
Jag kan inte tyska. Så....
Citera
2017-09-13, 18:52
Medlem
Citat:
Jo, men det slår ju i så fall hål på PMs historia. Om lungorna visar att hon kvävts/strypts så är det inte huvudtrauma.
Hur ska strypning visas i lungorna? Det jag vet är att om det saknas vatten i lungor så var hon död innan hon slängdes i. Men om hon blivit strypt, fått kula i huvudet eller blivit ihjälslagen tror jag inte syns i lungorna.
Citera
2017-09-13, 19:05
Medlem
Hvem var KW`s Danske kjæreste? Eller Pojkvän/sambo som dere sier på svensk.
Citera
2017-09-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Hvem var KW`s Danske kjæreste? Eller Pojkvän/sambo som dere sier på svensk.

Är det relevant?
Citera
2017-09-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är också möjligt. Som kvinna måste man dock vara ytterst försiktig när man får erbjudanden från en man, som innefattar att man ska vara ensam med honom någonstans där ingen hör en skrika. Det bör alla mammor lära sina döttrar.

Ja, ville hon ha lite dramatik så fick hon i alla fall vad hon önskade... i alltför rikt mått.
Vad är det för värld du lever i ??? Jag har arbetat i huvudsak med män i hela mitt liv och ofta varit ensam med dom men har ALDRIG nånsin tänkt som du överhuvudtaget . Har uppenbarligen trots detta inte blivit styckmördad Snälla lilla du Döm inte ut hela manssläktet för att det finns ett fåtal riktigt vidriga ärkesvin till idioter som PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in