Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
(är ju väldigt intressant ni blir så jäkla irriterade på min existens på detta forum, så ni kosntant går till angrepp på vad jag väljer svara på, eller inte svarar på, eller hur jag svarar eller inte svarar, lite underhållande faktiskt om det inte vore så uppenbart patetiskt. )
Ta det inte personligt, jag blir irriterad på alla som medvetet feltolkar, undviker inlägg vilka de inte klarar av att svara på, kräver en standard från andra och har en helt egen för sig själv osv.
När man måste bete sig på det viset så kanske det är dags att ta sig en ordentlig funderare över sina ideologiska föreställningar.
Både jag och flertalet andra har gett dugliga svar på din TS men du väljer att inte svara på dem utan ofta istället inlägg som inte ens berör TS. Du verkar mest fiska efter bekräftelse för dina fördomar om antifeminister snarare än att ha någon faktisk dialog.
Jag ger det ett försök till.
Antifeminism är inte en ideologi, det är avståndstagandet från en ideologi.
En antifeminist har säkerligen diverse ideologiska preferenser men det finns inga sådana som alla antifeminister har gemensamt då antifeminism som sagt inte är en ideologi.
Men jag skulle gissa på att antifeminister rent generellt är mer till höger än vänster och mycket oftare än inte är de män, mer än så kan jag nog inte generalisera.
Vad vill en antifeminist? Ja de vill kritisera feminism.