Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Jag vill minnas att BW ordnade egen sökinsats med Bj.Be och HJ. Kan du berätta mer om det och att han försökte FÖR mycket?
Vet inte mycket om det, har bara min upplevelse, min magkänsla av att det var något fel i bilden. Jag kände BW som en väldigt sympatiskt kille men som inte ville stå i centrum så när har försatte sig i den positionen så krockade den nog med min bild av BW. Det är bara känsla men den var tillräckligt konstig för att jag vidare tog avstånd. Det var en obehagskänsla jag inte kan sätta fingret på. Hela situationen kring detta var ju skrämmande och det kan vara en anledning till varför jag kände så. Det var först när jag kom in här som jag insåg att fler märkt denna "förändring". Jag hade inte pratat med någon om min känsla då jag skämdes, BW är en god vän, bra människa och jag kände som jag gjorde utan att egentligen förstå varför.
Min uppfattning då var att man eftersöker en mördare. Idag är min uppfattning att det är en mycket liten sannolikhet att gm redan har gjort sig känd som mördare.
Gällande KM har jag en fråga.
Jag har aldrig hört talas om honom och så är det med många här. Han har kallats "Klas*e" i tråden men kan det vara så att han har ett annat, mer känt smeknamn och därför är så "okänd"?
Vet Freja eller annan om det är så?