Citat:
Ursprungligen postat av
salta_killen
ledsen att det tolkas som ett påhopp. Det var egentligen inte riktat specifikt mot det som kommit fram runt KM, utan generellt i tråden.
Kanske övertolkar jag just ikväll. Jag fattar att infon måste ifrågasättas. Jag kör min lista igen när jag ändå håller på, med specifikation av vad som är osäkert. Den fetade punkten har jag nyligen fått bekräftat av källa A, så den är mer säker än något annat jag sagt här.
*KM är med i bilen till förfesten i Töreboda. KB kör bilen. Han är med på festen och troligen även i bilen till stadt (ej bekräftade uppgifter).
*KM klänger på HA på stadt (ej bekräftade uppgifter)
*KM var inte på den arbetsplats han borde varit 2/6 (källa A).
*KM var tillsammans med KB som red med HA vid Hassle-säby, vilket är KMs uppväxtort. (källa A)
*KB och HA är goda vänner. (källa A).
*En webbsida med gamla kontaktuppgifter till KM på Lorentzons styr i Skövde tas bort blixtsnabbt när namnet kommer ut här (jag la märke till det).
*INGEN i KMs stora släkt dementerar honom som pilot utan hemliggör Fb-konton och tar bort bilder. Bland annat försvinner en bild på KM från sonens sida, och en del sommarbilder från en systers sida (de som följt med har kunnat se).
*Minst två av KMs systrar bor på lockerud 92. Två av dessa sätts av två oberoende källor i samband med en mindre vit bil, "typ Nissan micra." (källor A, men verkar dock inte stämma för just 1992).
* KM är kusin med talman U Ahlin vilket kan förklara mörkläggning. (jag vet om släktskapet men förstås inte mörkläggning).
* KM har två överskumma och hemliga facebook-konton och visar sig inte på sociala medier alls (alla som följt med kan se).
*
KM är inne på förhör 1992 (vilket ändå stärker det faktum att han varit på stadt och/eller med den dagen).
Därutöver: jag och några till i tråden har fått bekräftat att KM suttit anhållen från nära invigda källorav olika slag, källor A och B. Freija har det naturligtvis från MYCKET nära håll.