2017-09-11, 21:23
Medlem
En tanke som slog mig precis, är lite nyfiken

Hur går ''riktigt'' sex till? Jag som oskuld är har bara sett porr, men jag har hört att sex inte går till sådär.

Vad ska man förvänta sig första gången osv?
Citera
2017-09-11, 21:25
Medlem
Porr är riktig sex fast med proffs. Räkna på tidigare utlösning och lite mer blyghet.
Citera
2017-09-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Porr är riktig sex fast med proffs. Räkna på tidigare utlösning och lite mer blyghet.

Tanken av att bara klä av sig naken framför någon gör mig så obekväm! Känns som att man kommer stanna oskuld hela livet
Citera
2017-09-11, 21:36
Medlem
Griogarachs avatar
Typ som porr fast minus spott och knytnävslag.
Citera
2017-09-11, 21:36
Medlem
fliffos avatar
Ja räkna inte med att bli avsugen i en timme iaf...
En typisk första gång:
Ligg i sängen o pussas lite, kläderna åker av mer och mer. Ni börjar klämma och känna på dom intressanta områderna. Man känner sig lite vilsen och osäker. Snoppen åker in, man känner sig för, försöker hålla takten. Sen finns det två olika scenarion. Du kommer fort som satan och skäms. Eller så är man så stressad att man inte kommer alls, man testar alla möjliga ställningAr man sett på internet men det går bara inte.
Hursomhelst. Oroa dig inte, det är helt normalt. Ingen är bra första gången, INGEN. tjejer brukar vara sämre än killar i början, dom ligger mest där som en död fisk
Citera
2017-09-11, 22:09
Medlem
franges avatar
Oftast fulare människor inblandade.
Citera
2017-09-11, 23:19
Medlem
Inte så mycket kameror och lampor och skärmar och folk som hejar på

Hmm, är väl lite knöligare kan man säga. Går liksom inte riktigt på räls alla gånger. Du kan nog både räkna med en armbåge här och ett knä där och känna dig mosad ibland. Eller råka mosa din tjej. Eller klämma hennes hår ajaj. Otakt när allt känns jobbigt ser man väl inte heller på film. Inte heller obekväma ställningar där allt känns vasst och du känner dig som en valross. Kramp får man ibland. Och så doftar det så klart, det märks ju inte på film. Pratar och skrattar gör man också. Ibland känns det så skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vågar nog påstå att sex på riktigt är MYCKET trevligare än på film för det är ju som sagt på riktigt och känns.

Hoppas din första gång blir med någon du tycker om och som tycker om dig! Min första gång var motsatsen och det var inte roligt. Lycka till!
Citera
2017-09-11, 23:19
Medlem
PixlJunkies avatar
Du känner väl själv vad du hade velat göra med en kvinna? Porr är inte alls lika intimt som riktigt sex. I porr behandlar man varandra som objekt och endast könsorganen möts. Inget kel eller mys.
Citera
2017-09-12, 00:17
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griogarach
Typ som porr fast minus spott och knytnävslag.
*
plus; känslor o avgrunds vrål
minus; kissfontänorgasmer o gälla mimmi mus tjut
Citera
2017-09-12, 00:43
Bannlyst
Tycker inte att du ska fundera så mycket på det. Tanken med sex är att det ska vara kul och mysigt i början, sedan utvecklas det med tiden när man märker vad man gillar själv.

Ta det lugnt och utforska varandra dom första gångerna. Prata mycket så att ingen utav er känner obehag. Inget porrtänk utan andas och njut med vrandra.
Därefter kan man blanda in isbitar, olja, mintpastiller i leken. Smek hennes kropp med isbiten och se vad hennes kropp kommunicerar och reagerar på.
Därefter ger du henne ett jävla uppvaknande med att slå henne över kinden, dra henne i håret och dunka den så hårt du bara... Nä.. Sånt kommer mycket senare

Njut, utforska och lek med varandra är allt du behöver oroa dig för.
Citera
2017-09-12, 01:16
Medlem
Stonedboys avatar
Brukar ta kommando oftast. Brukar smeka henne, överallt bröst och fitta. Sen eventuellt slicka henne om jag vet att hon är fresch. Sen dra av henne trosor och massera klittan samtidigt som kuken letar sig in. Efter det går det lite olika, beroende på tjej. En del tjejer vill rida och ha sig. Vissa vill avrunda med sprutet i munnen eller på brösten.

Finns många ollika variationer.
Citera
2017-09-12, 17:25
Medlem
fliffos avatar
Låt dig inte bli riden om ni har dålig kommunikation.
Jag har en dålig erfarenhet av det. Efter knappt något förspel alls skulle hon upp o rida direkt som om jag vore en bull riding maskin. Det gjorde bara ont. Hon kan ha tittat på för mycket porr...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in