Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-12, 17:36
  #13
Medlem
BalleAnkas avatar
Glöm inte att använda kondom vid verkligt sex.
Citera
2017-09-12, 19:23
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Brukar ta kommando oftast. Brukar smeka henne, överallt bröst och fitta. Sen eventuellt slicka henne om jag vet att hon är fresch. Sen dra av henne trosor och massera klittan samtidigt som kuken letar sig in. Efter det går det lite olika, beroende på tjej. En del tjejer vill rida och ha sig. Vissa vill avrunda med sprutet i munnen eller på brösten.


Finns många ollika variationer.

Hmm.. det måste jag prova!
Jag som är gammal och traditionell, brukar oftast riva av trosorna INNAN jag slickar henne.

OnT: oftast vrider sig inte brudarna i konvulsioner och skriker "OOOH YEEEAH" så fort du står där med tubsockor, ölkagge och skrynklig pung.
EU-migrantens allra hetaste tips inför "första gången" är att ni snackar med varandra. Inte kallprat om allt möjligt skit, utan om vad ni tycker känns skönt, om vad ni vill ha eller vill ge. Försök (för i helvete) inte låtsas vara den rutinerade påsättaren, och ha inte en checklista nedskriven i handflatan över de 60 olika ställningarna du "bara MÅSTE" gå igenom för att hon ska tycka att du är fantastisk.
Stöna om det är skönt, skratta om NI har kul. Man måste inte vara ett knäpptyst stoneface.

Ha så skönt!
Citera
2017-09-12, 19:31
  #15
Medlem
Det beror ju lite på om det är en tjej du tycker om mycket eller bara har sex med. Men jag va ju självklart mer blyg när jag var oskuld och träffa min första. Jag var tom lite rädd första gången och kunde inte slappna av. Men hon var bra med mig o jag med henne så sen flöt det på och utveckla sig till ngt fint. Det är inte som åorrfilm utan mer ömt. Så försök bara slappna av vännen. Hon känner likadant. One nights är ofta lite mer som porr.
Citera
2017-09-14, 17:18
  #16
Medlem
Tjuvhederns avatar
Nu kollar inte jag porr sådär jätteofta, men det som slår mig (som kvinna) är att tjejerna i porrfilmer dels är väldigt passiva, de ligger mest och blir knullade med armarna längs sidorna, eller skyfflas runt i olika avancerade ställningar som mest får mig att tänka att aj, det där gör nog ont, där blev hon nog spänd och mindre våt.

i porrfilmer knullas det också ofta på ett sätt som gör att in-och-ut-rörelsen syns bra för kameran, men på ett sätt som ger väldigt lite stimulans av kvinnans klitoris. Det ter sig som en uppvisning i teknik ibland.

Sex i verkligheten och om ni har känslor för varandra: räkna med mer fysisk kontakt i form av kyssar, kramar, att hon drar dig tätt intill sig, håller om dig, osv.

Tänk inte på att du bara pang bom ska dimpa ner i säng med nån okänd tjej och prestera därifrån när det är dags. Sannolikt kommer ni ha umgåtts en del innan, och kan ta det stegvis. Börja med kyssar, sen kanske övergå i hångel med kläderna på. Gå inte för fort fram, våga ta det stegvis.
__________________
Senast redigerad av Tjuvhedern 2017-09-14 kl. 17:25.
Citera
2017-09-14, 23:18
  #17
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griogarach
Typ som porr fast minus spott och knytnävslag.

Vaniljtomte!
Citera
2017-09-17, 13:33
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Porr är riktig sex fast med proffs. Räkna på tidigare utlösning och lite mer blyghet.

Hahaha! Lura inte pojkstackarn.
Citera
2017-09-19, 15:36
  #19
Medlem
fliffos avatar
Sen beror det lite mot den andra personen. Är båda kära och oskulder så har ju ingen särskilt bra koll. Båda är nyfikna, lite nervösa och så får man ju bara testa sig fram stegvis. Är man dock oskuld själv och den andra har gjort det ett par gånger så blir det ju genast mycket jobbigare. Då kan man ju vara lite skamsen och känna att man verkligen vill prestera.
Men man behöver aldrig skämmas över att man kommer för tidigt, det är bara att ta en bensträckare och sen köra igen.
Citera
2017-09-19, 21:25
  #20
Medlem
Huga!

Det tar lång tid att lära sig knulla vettigt. Fokusera inte på det, som de andra skriver brukar det strula och vara sådär i början.

Fokusera på att umgås med flickor istället, och lär dig vad en man är och hur du blir en. Gör upp en femårsplan på hur du ska bli en man. Då kommer knullandet av sig självt.
Fem år var väldigt optimistiskt, men det är en lagom tid att planera.

Och ge fan i porr, det kan göra dig så fucked up att du inte får upp den när det väl ligger en riktig tjej där om det vill sig illa.

Mvh
Slemmot
Citera
2017-09-23, 09:11
  #21
Medlem
Drinkycrows avatar
När jag var kanske 9-10 hittade min morsa en porrtidning jag hade. Då fick farsan ta ett snack med mig och berättade att sådär är inte sex på riktigt. Det fastnade lite i skallen på mig

När jag blev sexuellt aktiv några år senare vart jag lite förvirrad för det var ju ändå ungefär så det gick till.

Jag fattar såklart i efterhand vad när folk säger att porr är orealistiskt det är andra saker som det syftas på. I verkliga livet ska man till exempel helst använda glidmedel vid analsex och inte bara köra in den sådär, så kan man få lite bajs på kuken ibland etc samt kanske är en bra ide att använda kondom mer än vad som görs i porr.
Citera
2017-09-23, 11:19
  #22
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aintnoone12
Hur går ''riktigt'' sex till? Jag som oskuld är har bara sett porr, men jag har hört att sex inte går till sådär.

Vad ska man förvänta sig första gången osv?
Nej, riktigt sex är inte som porr. Trial and error. Det är inte bara att köra på och skådisarna misslyckas med allt möjligt som inte syns i filmen. Sex är känsla och lyhördhet, om det ska bli bra. Kvinnor knullar helst inte i stilett, blir inte så ofta kåta av att bara se en man och vill inte bli slickade hårt och oömt utan minsta förspel förspel. Och män är inte knullmaskiner som sprutar på beställning.

Förvänta dig första gången nervositet och osäkerhet. Den är sällan helt bra, ofta obra, men försök slappna av och ta det varligt. Sen är det bara att öva.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-09-23 kl. 11:23.
Citera
2017-09-23, 12:02
  #23
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Oftast fulare människor inblandade.
Hahah så sant så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback