Citat:
Ursprungligen postat av
Donnabella6
Seriöst,vem säger (avskriven i brist på bevis el ej numera )dom kommer aldrig få fast mig???
Samma sak när Pilot säger :jag skulle aldrig göra Helena nåt(dvs han känner henne).
Annars säger man,jag skulle aldrig göra en tjej nåt.
Är PR inblandad ?
Jag tycker uttalandet ,dom kommer aldrig få fast mig är riktigt riktigt ....ja ni fattar.
Att försöka att seriöst få en överblick av honom i denna tråden fungerar inte eftersom han har ett "skyddshelgon" i tråden (eller fler) men här har du mer att tänka över gällande PR:
-Han stod Helena nära, kände henne väl, hennes vanor och ovanor.
-Han var väldigt hemmatam i området kring Helenas hem och där smycken mm hittades.Han har bott där.
-Han känner även till Mariestad efter att ha bott där.
-Helena har visat prov på att hon kunde bli riktigt arg, och det var på honom. Freja säger att Helena inte var den som blev arg, jag påstår att hon slår mig som just det samma, någon som inte blev arg utan tvärtom var väldigt lugn.
Olustigt att just han är den hon slösade den energin var på honom och ska man tro den som förklarat varför han blev föremål för den vreden så var det bara för en liten skitsak... Låter konstigt för mig.
-Han har av polisen misstänkts och häktats. Blev släppt i BRIST PÅ BEVIS.
-Han hade problem med droger.
Mycket saker som gör honom intressant.
Det hävdas att Leif GW Persson ändrade åsikt om hans skuld och bad om ursäkt. Han bjöd honom på middag för att be om ursäkt. GW är en slug man och jag är inte alls övertygad om det var för att be om ursäkt som denna middag ägde rum MEN det är min spekulation.
Att han inte blivit mer omtalad här och "kollad" beror till stor del på att EN användare tror sig veta att han är oskyldig och ber samtliga som tar upp hans namn att bara släppa det.
Själv skriver han PM till användare, med mig inräknat, och ber dem sluta skriva om honom för "du kommer inte få mer ur honom än vad polisen fick"
Jag känner att han hellre skrämmer en till tystnad än att faktiskt berätta att han är oskyldig. Det är även en egenskap som gör att jag tycker han "sticker ut".
Jag säger inte att han är skyldig men heller inte oskyldig.