Citat:
Ursprungligen postat av
Jubbero
För att komma från en trådledare med ambitioner att styra upp de "säkra bekräftelserna", så är det lite synd att du för in namn som så lätt riskerar att bli trådsanningar.
Att just Lindström varit på tapeten att sitta i heta stolen i en annan tråd vet du förmodligen om....och utnyttjar i denna tråd.
Lite onödigt kan jag tycka.
Men visst, skippa honom då om det känns bättre. Men som mitt i smeten hos polisen i Skövde tror jag att han vet vem som är "mannen med pilotglasögon". Observera att det är vad jag tror. Men det spelar ingen större roll. Jag drar bara några namn som skulle kunna ha "läckt" eftersom det finns personer här i tråden som påstår sig ha fått "säkra" bekräftelser".
Men vi kan ta det från början:
Kan alla ni som påstår er ha fått en "säker" bekräftelse på vem som är "mannen med pilotglasögon" anmäla er i tråden så att vi får en säker överblick? Jag skulle också vilja be er att gradera "säkerheten/äktheten" i denna bekräftelse på en skala från 0 till 100. Ni verkar vara några stycken som påstår er ha denna "säkra" bekräftelse, men jag vill hävda att så många som tre, fyra stycken omöjligen kan ha fått denna bekräftelse. Tänk på att ni axlar ett mycket stort ansvar om ni far med osanning.
(Och vilka ska ha "läckt"? Kommissarie Lars Johansson eller någon annan hos polisen? Mamma Gudrun? Pappa Arne? Syster Gabriella? Syster Ulrika? Barndomsvännen PW?)