Citat:
Ursprungligen postat av
greyhoundbus
Men ingen vet vad som rörde sig inom honom. Han kanske inte väckte något intresse hos andra flickor då han fokuserade på sina projekt. Men en kinesiska som är 22 år är inte så stor och kanske han kom i kontakt med henne. Och tror inte att det är fysiskt omöjligt.
Utesluter inte att det är en möjlighet. Men kan också varit en inspiration.
Man ska aldrig säga aldrig. Konstigare saker har väl hänt.
Men jag har ändå svårt att tro det. PM:s Pappa dog när han var 17 år. Så förutom skola, långa tågresor till Kbh. samt all tid han spenderade med raketer så tog han faktiskt hand om sin åldriga far de sista åren. Om vi ponerar att en ung, oerfaren kille, inte särskilt välutvecklad hade mördat och styckat en vuxen kvinna (väldigt äckligt och obehagligt samt tungt att såga osv ) så tror jag att han skulle begått så många misstag att han åkt dit. Nu är han en senig karl som jobbar med grovjob, har livserfarenhet, möjligheter att ta reda på allt-du-behöver-veta-för-styckmord-på-ubåt med ett musklick (på den tiden fick man väl leta på bibliotek,1986) och den vuxne PM åkte ju dit direkt. Så jag tror inte PM är skyldig till mordet på Japanskan.