Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Vid något tillfälle nyligen hade tråden hundratals visningar under ett enda dygn, trots att tråden halkat långt bak... Så nog finns det intresse hos en del människor att läsa om detta - tragiska - fall.
Tyvärr är det få som skriver. Med det - förhållandevis - stora antalet visningar som tråden har, borde det inte finnas fler läsare som har någon info att komma med? Har inte dessa läsare konton här på FB? Vill de inte skriva och kommentera? Har de inget att skriva utifrån att de inte vet något - eller vill spekulera? Det är många frågor som inte fått svar (se ex. #191). Om man har spekulationer eller anar något, så kanske man inte tycker att man vill diskutera detta i en tråd på ett forum. Vad vet jag? Då går det ju att skicka pm.
Har läst tråden i många år. Prinzezzan har rätt. Vi är många som inte brytt oss om att skriva, en del skaffar inte ens en användare. En av anledningarna är människor som Prinzezzan. Det snokas i folks privata. Det finns oskyldiga människor som faller offer för er vilja att leka detektiver. Ni ser inte ens vad som står precis framför er. Ni har haft en gruppledare igenom hela tråden som fört tråden på villovägar. I vanliga fall byter man ut ledningen vid resultatet som i denna tråd. Här byter ni ut dem som gör grundjobbet och behåller ledningen. Har ni aldrig haft ett riktigt jobb så att ni vet hur det fungerar!
Jag har undrat vart detta ska sluta ända sedan Klas kom in i bilden. Har ni ingen skam i kroppen. En hårt arbetande ung man, ni har en del att lära av honom det jag säga er.
Nät jag läste vad Snurre80 skrivit tänkte jag att äntligen är denna fars över. Äntligen en vettig karl.
Men nej nej och åter nej!
Er Prinzezza har sin plats. Hon har visat er vägen helt fel men ändå står ni som små hundvalpar och klättrar i mammas kjol när hon kommer in i tråden.
Jag har precis som Snurre80 börjat göra mina egna efterforskningar och då hittade jag mitt citerade inlägg där er ledare beskriver sin riktiga anledning till vad hon gör här, med egna ord, utan att tänka på att med denna önskan kanske hon skulle sökt sig till fejsbok istället, där de har en tumme upp.
Jag blir utomordentligt oroad över de falska rykte ni sprider omkring er och som gör andra ledsen. Ni borde be Klas och hans familj om ursäkt.Kanske kan ni skicka fram er chef här. Något ska väl chefen göra, utöver försöka skicka sådana där PM till en massa människor
med konstiga och privata frågor och varför i hela fridens namn skulle någon skicka PM till henne.
Vet ni någonting så ring polisen.
Till Prinzzean vill jag bara skriva att du måste tänka dig för. En bra chef ser sina brister. En bra chef ritar inga glada gubbar i meddelande här så att alla kan se att du bara vill visa hur glad du är över uppmärksamhet. Fy på dig!
Tack för ordet!