2017-09-10, 14:29
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
[/b]

Det är väl inte omöjligt. Det är ett citat från pilotmannen under intervjun. Den enda anledningen till att säga något sådant i en intervju är att man redan är nämnd.
Man kan undra varför PW därefter upprepar det men det bör kanske ses som att hon inte har något val efter den publicerade intervjun.

Jag har haft samma tanke. Kan ju vara så att "mannen i pilotglasögon" tar en rövare i syfte att få lugn och ro i tråden? "Mannen i pilotglasögon" tycks säga mer i intervjun än vad han behöver och jag tror att han har dåligt omdöme och underskattar andra.
Citera
2017-09-10, 14:30
Medlem
Citat:
[/b]

Det är väl inte omöjligt. Det är ett citat från pilotmannen under intervjun. Den enda anledningen till att säga något sådant i en intervju är att man redan är nämnd.
Man kan undra varför PW därefter upprepar det men det bör kanske ses som att hon inte har något val efter den publicerade intervjun.

Så som jag uppfattat PU - så är han väl den ende ihop med MR - som hade "modet" att ställa upp på en intervju - Då blir man plötsligt väldigt skeptisk till att KM skulle ställa upp på nåt sånt - (visst kan han kanske blivit inblandad). Men har man som Klas varit osynlig på de flesta medier - då skulle han nog inte ställa upp på detta heller. Om inte PW övertygat honom att göra detta.
Citera
2017-09-10, 14:41
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Så som jag uppfattat PU - så är han väl den ende ihop med MR - som hade "modet" att ställa upp på en intervju - Då blir man plötsligt väldigt skeptisk till att KM skulle ställa upp på nåt sånt - (visst kan han kanske blivit inblandad). Men har man som Klas varit osynlig på de flesta medier - då skulle han nog inte ställa upp på detta heller. Om inte PW övertygat honom att göra detta.

Jag håller med dig. Om man skulle vara inblandad och har varit "osynlig" i 25 år, varför då ta risken att bli "synlig"? Totalt ologiskt. Det finns ju inte ett enda skäl att ställa upp i en intervju då.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-09-10 kl. 14:45.
Citera
2017-09-10, 14:44
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag har haft samma tanke. Kan ju vara så att "mannen i pilotglasögon" tar en rövare i syfte att få lugn och ro i tråden? "Mannen i pilotglasögon" tycks säga mer i intervjun än vad han behöver och jag tror att han har dåligt omdöme och underskattar andra.

Jag anser att "mannen i pilotglasögon" visar dåligt omdöme och underskattar andra i intervjun, och jag tycker att PU har visat dåligt omdöme samt tydligt underskattat andra användare i tråden (utan att nu påstå att han är "mannen i pilotglasögon").
Senast redigerad av Ugglan. 2017-09-10 kl. 14:54.
Citera
2017-09-10, 14:45
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Men du får faktiskt skylla dig själv när du läcker personuppgifter om Rudge till PR som sedan kontaktar Rudge med konsekvensen att PR blir avstängd. En annan sak var att du vidarebefordrade ett helt PM eller delar av ett PM från mig. Jag använde i det PM:et till dig ett ganska speciellt ord - ett ord (plus omgivande innehåll) som kort senare dyker upp i ett inlägg i tråden från en annan användare. Du handskas inte alls så konfidentiellt med information som du försöker att ge sken av i tråden. Och det är exakt just här som problemet ligger. Du kan försöka bättra dig, men visst är uppförsbacken lång.

Inte alls säkert att så är fallet, hur jag kan veta det är inte lämpligt att spekulera i, If you get my drift.
Citera
2017-09-10, 14:49
Medlem
Citat:
[/b]

Håller med dig i den här frågan. Har själv varit inne på detta tidigare. Finns ingen som helst anledning för "pilot" att ta upp detta om det vore ett faktum. Snarare tvärtom. Dock kan som sagt vederbörande ha blivit lurad i en fälla. Men det förutsätter att Pernilla-eller någon annan i hennes arbetsgrupp-läst igenom tråden noggrant, upptäckt att den här personen (vägrar skriva hen!) inte finns omnämnd, och ställt en ledande fråga.
Citera
2017-09-10, 14:57
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
[/b]

Chansen att PW läser/har läst i tråden är mycket stor. Hon kan knappast lyckats undvika att PU nämns, dessutom kanske mer frekvent än någon annan misstänkt GM. Det känns därför väldigt osannolikt att hon skulle säga som hon gjorde om det var PU som intervjuades/är Pilot, även om nu PU själv påstått något sådant.
Citera
2017-09-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Vid något tillfälle nyligen hade tråden hundratals visningar under ett enda dygn, trots att tråden halkat långt bak... Så nog finns det intresse hos en del människor att läsa om detta - tragiska - fall.

Tyvärr är det få som skriver. Med det - förhållandevis - stora antalet visningar som tråden har, borde det inte finnas fler läsare som har någon info att komma med? Har inte dessa läsare konton här på FB? Vill de inte skriva och kommentera? Har de inget att skriva utifrån att de inte vet något - eller vill spekulera? Det är många frågor som inte fått svar (se ex. #191). Om man har spekulationer eller anar något, så kanske man inte tycker att man vill diskutera detta i en tråd på ett forum. Vad vet jag? Då går det ju att skicka pm.

Har läst tråden i många år. Prinzezzan har rätt. Vi är många som inte brytt oss om att skriva, en del skaffar inte ens en användare. En av anledningarna är människor som Prinzezzan. Det snokas i folks privata. Det finns oskyldiga människor som faller offer för er vilja att leka detektiver. Ni ser inte ens vad som står precis framför er. Ni har haft en gruppledare igenom hela tråden som fört tråden på villovägar. I vanliga fall byter man ut ledningen vid resultatet som i denna tråd. Här byter ni ut dem som gör grundjobbet och behåller ledningen. Har ni aldrig haft ett riktigt jobb så att ni vet hur det fungerar!
Jag har undrat vart detta ska sluta ända sedan Klas kom in i bilden. Har ni ingen skam i kroppen. En hårt arbetande ung man, ni har en del att lära av honom det jag säga er.
Nät jag läste vad Snurre80 skrivit tänkte jag att äntligen är denna fars över. Äntligen en vettig karl.
Men nej nej och åter nej!
Er Prinzezza har sin plats. Hon har visat er vägen helt fel men ändå står ni som små hundvalpar och klättrar i mammas kjol när hon kommer in i tråden.

Jag har precis som Snurre80 börjat göra mina egna efterforskningar och då hittade jag mitt citerade inlägg där er ledare beskriver sin riktiga anledning till vad hon gör här, med egna ord, utan att tänka på att med denna önskan kanske hon skulle sökt sig till fejsbok istället, där de har en tumme upp.
Jag blir utomordentligt oroad över de falska rykte ni sprider omkring er och som gör andra ledsen. Ni borde be Klas och hans familj om ursäkt.Kanske kan ni skicka fram er chef här. Något ska väl chefen göra, utöver försöka skicka sådana där PM till en massa människor
med konstiga och privata frågor och varför i hela fridens namn skulle någon skicka PM till henne.
Vet ni någonting så ring polisen.

Till Prinzzean vill jag bara skriva att du måste tänka dig för. En bra chef ser sina brister. En bra chef ritar inga glada gubbar i meddelande här så att alla kan se att du bara vill visa hur glad du är över uppmärksamhet. Fy på dig!

Tack för ordet!
Citera
2017-09-10, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Håller helt med här - de enda gångerna jag åkte hassle vägen var när man bytte om i hasslerör för att spela på torsö ( fotboll)

Men herregud!! För att tydlig förklarar!!! Man åker E20 norrut tar vänster där det står Torsö !!!
Man kan ju också som man gjorde när man var ung och cyklade så kan man ta och åka snapenvägen ifrån Mariestad och då kommer man ut på Torsövägen...

Ni som skriver att jag inte är ifrån Mariestad har defenetivt ingen kännedom om vart och hur Hassles gränser går!!!!!

Ok !!!
Jag återberättade något som jag fick berättat för mig igår !!!!!
OKEJ!! INTE VISSTE JAG ATT DILLÖ ÄR LIKA STORT SOM HALVA MARIESTAD!!!!

Trodde att det var intressant info......
men den blev utdömd direkt.....!!!

Tror jag ska börja kolla upp vad ni som är så negativa till detta inlägg har bidragit till i tråden!!

och du hardbeck varför i he te åkte du till Hassle för att byta om ?????? ... när du spelade på Torsö?
Citera
2017-09-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenPillen
Har läst tråden i många år. Prinzezzan har rätt. Vi är många som inte brytt oss om att skriva, en del skaffar inte ens en användare. En av anledningarna är människor som Prinzezzan. Det snokas i folks privata. Det finns oskyldiga människor som faller offer för er vilja att leka detektiver. Ni ser inte ens vad som står precis framför er. Ni har haft en gruppledare igenom hela tråden som fört tråden på villovägar. I vanliga fall byter man ut ledningen vid resultatet som i denna tråd. Här byter ni ut dem som gör grundjobbet och behåller ledningen. Har ni aldrig haft ett riktigt jobb så att ni vet hur det fungerar!
Jag har undrat vart detta ska sluta ända sedan Klas kom in i bilden. Har ni ingen skam i kroppen. En hårt arbetande ung man, ni har en del att lära av honom det jag säga er.
Nät jag läste vad Snurre80 skrivit tänkte jag att äntligen är denna fars över. Äntligen en vettig karl.
Er Prinzezza har sin plats. Hon har visat er vägen helt fel men ändå står ni som små hundvalpar och klättrar i mammas kjol när hon kommer in i tråden.

Jag har precis som Snurre80 börjat göra mina egna efterforskningar och då hittade jag mitt citerade inlägg där er ledare beskriver sin riktiga anledning till vad hon gör här, med egna ord, utan att tänka på att med denna önskan kanske hon skulle sökt sig till fejsbok istället, där de har en tumme upp.
Jag blir utomordentligt oroad över de falska rykte ni sprider omkring er och som gör andra ledsen. Ni borde be Klas och hans familj om ursäkt.Kanske kan ni skicka fram er chef här. Något ska väl chefen göra, utöver försöka skicka sådana där PM till en massa människor
med konstiga och privata frågor och varför i hela fridens namn skulle någon skicka PM till henne.

Till Prinzzean vill jag bara skriva att du måste tänka dig för. En bra chef ser sina brister. En bra chef ritar inga glada gubbar i meddelande här så att alla kan se att du bara vill visa hur glad du är över uppmärksamhet. Fy på dig!

Tack för ordet!

Herremin gud vad många försvarare Klas har. Aldrig har det försvarats någon som denne man. Dessutom är det helt otroligt att en sån anonym karl kan ha så många skribenter som pãstår att han är oskyldig.

Ps. Jag antar att du känner Klas genom ditt sätt att skriva. Lite komiskt att du bara har ett inlägg skrivet under din tid på FB och det är i klasses försvar
Citera
2017-09-10, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Herremin gud vad många försvarare Klas har. Aldrig har det försvarats någon som denne man. Dessutom är det helt otroligt att en sån anonym karl kan ha så många skribenter som pãstår att han är oskyldig.

Ps. Jag antar att du känner Klas genom ditt sätt att skriva. Lite komiskt att du bara har ett inlägg skrivet under din tid på FB och det är i klasses försvar

Dessutom förvånande likt vår egen lilla "dramaqueen" i språk och utförande.
Citera
2017-09-10, 15:20
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenPillen

Tack för ordet!

Hårt arbetande ung man? Sedan när blev man ung i +50 åldern . Tyvärr är ju hårt arbetande inte en garanti för att vara en laglydig människa. Gary Ridgeway arbetade hårt med att lacka lastbilar, men han gjorde tyvärr annat också. Rent allmänt sagt alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in