Citat:
Ursprungligen postat av
greyhoundbus
Ett typiskt påhittat namn av en man. P.M kanske inte ens vill att det ska vara offentligt att han har detta hen till älskare. Kan vara den typen av människor han delar sina perversa tankar med. Hans fru verkar ju normal och är vacker tror inte hon kände till Deidre King.
Jag skulle låta båda påståendena vara osvurna.
Dels har ju frun gått med på offentligt (eftersom PM har deklarerat detta offentligt) att hon lever i ett "öppet förhållande" med sin man.
Sen syns ju Deidre King bl.a. på vissa bilder som är tagna i Madsens rymdlaboratorium. Frun har också bevisligen vistats där (finns bilder) så det är knappt möjligt att frun inte skulle vara medveten om Deidre Kings existens.
Utöver detta betvivlar jag starkt på att frun inte skulle ha känt till dessa bisarra fester som ordnades. Det finns trots allt bildbevis om dem även på internet.
Jag tror helt enkelt att hon i paritet med Madsen saknar självförtroende. Han vill visa att han minsann är en bättre människa än sin extremt svartsjuke far och hon helt enkelt tror att det är detta livet har att erbjuda henne när det kommer till mänskliga relationer.
Man kan vara mycket framgångsrik exempelvis i sitt yrke (vilket man inte ens kan säga om dessa tro) och ändå ha lågt självförtroende när det gäller ens privata liv.
Madeleine Albright är ett gott exempel om detta (det har hon själv erkänt i en tv-intervju).