Citat:
Nej då, det är ingen fara. Jag förstår precis hur du menar 😊 Valet av efterlysningsbilderna har jag funderat mycket på. Jag fick en helt annan bild av P efter att jag sett filmen med studenttalet och bilder där han ser glad ut. Ibland ser det ju ut som olika personer och på de bilderna som jag nämnde ser han verkligen så trött ut (och lite ledsen med facit i hand). Jag har funderat lite över de första bilderna vi såg när Patrik hade nyligen försvunnit. Det var bilderna på Patrik när han åt åt sushi och också en bild där Patrik såg nästan drogad ut.
Tänker på att de bilderna kanske illustrerade att Patrik såg deprimerad ut. Kanske såg han lite sliten ut när han åkte från Falun? Viktnedgång och för lite sömn, rödblå under ögonen och deprimerad?
Bild 2:
Stor sökinsats efter försvunne Patrik, 22
Jag vet att du förstår att Patrik kan vara avliden också. Ville inte slå undan fötterna på dig, det var inte meningen! Förlåt. Tycker att du är stark som fortsätter att kämpa på här på tråden, trots att jag vet att du mår dåligt av hans försvinnande.
Jag har också ett litet hopp inom mig att han ska hittas levande. Men i mitt innersta förstår jag att det inte är logiskt.
Tänker på att de bilderna kanske illustrerade att Patrik såg deprimerad ut. Kanske såg han lite sliten ut när han åkte från Falun? Viktnedgång och för lite sömn, rödblå under ögonen och deprimerad?
Bild 2:
Stor sökinsats efter försvunne Patrik, 22
Jag vet att du förstår att Patrik kan vara avliden också. Ville inte slå undan fötterna på dig, det var inte meningen! Förlåt. Tycker att du är stark som fortsätter att kämpa på här på tråden, trots att jag vet att du mår dåligt av hans försvinnande.
Jag har också ett litet hopp inom mig att han ska hittas levande. Men i mitt innersta förstår jag att det inte är logiskt.
Om man ändå hade nåt nytt att gå på. Det enda är väl att ge sig ut i terrängen och leta men det är som sagt enorma ytor och väldigt svår terräng på vissa platser. Det känns som ett omöjligt uppdrag, suck.