2017-09-10, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men du skrev ju det... Och sen så blödde väl hon kraftigt efter att ha fått luckan i skallen enl han och då kan han trolla bort styckningsblod i ubåten.

Trollar du eller fattar du trögt? Har inte skrivit det.
Citera
2017-09-10, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Andra i tråden får avgöra var klappmongot finns.......

Du har drivit mord som hypotes, rätt eller fel?

Du säger att styckning är ett resultat av MORD, rätt eller fel?

Jag säger: du tar för givet, att en styckning måste betyda att PM MÖRDAT, rätt eller fel?

Du har nu tre konkreta påståenden, att svara på. Så som jag uppfattat dina inlägg, svara du "rätt" på alla tre. Har du "fel" på någon fråga, visa att du har ett intellekt, och redovisa stringent varför, så att alla förstår.

Det skulle var som någon skrev tidigare, tänk dig att du råkar köra på någon, inte skulle du eller någon annan springa ut och börja stycka den personen och gräva ned.

Styckning är i 20 fall av 20 för att dölja ett mord.
Citera
2017-09-10, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Säga vad man vill om Madsen. Men han verkar intelligent. Likaså hans hustru som verkar vara akademiker. Och så den här korkade blondinen. Tror inte PM har ngt. intellektuellt utbyte av henne.
Jag förstår att hon försvarar mannen som "hon kan tänka att gifta sig med vilken dag som helst". Även om de är liberala i Danmark så tror jag inte att de tillåter månggifte ännu.

Hennes förklaring att sju lastfartyg det ena efter det andra hade styckat kW:s kropp med en del i taget då och lämnat sågtandade snittytor på torson, är nog det mest infantilt korkade jag hört av en vuxen människa. Eller att PM gått i sömnen och styckat henne och sedan blockerat det i sitt minne. Vilka dumheter. Den här kvinnan gör ju PM mer skada än nytta. Är hon verkligen hans älskarinna? Han kanske ber henne hålla andan hela tiden så att han slipper lyssna på henne. Hennes namn låter som ett artistnamn från en P-rulle också.

Tänkte på det vid ett annat klipp. PM har velat tona ner allt om sex och andra kvinnor som sover i ubåten. Sedan börjar hon yra i pressen om just det.

Inte för att det förändrar hans prekära situation ett dugg, men så osedvanligt korkat.
Citera
2017-09-10, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Tänkte på det vid ett annat klipp. PM har velat tona ner allt om sex och andra kvinnor som sover i ubåten. Sedan börjar hon yra i pressen om just det.

Inte för att det förändrar hans prekära situation ett dugg, men så osedvanligt korkat.

Jag har sett foto på PM.s hustru och läst hennes cv.
Den här "älskarinnan" är nog raka motsatsen till hans hustru. Jag störde mig nog mest på att hon verkar vara så förbenat korkad och omogen för sin ålder. Även om de har ett öppet förhållande så är det kanske inte så roligt för PM.s fru ovanpå allt annat fruktansvärt att hans våp till älskarinna uttalar sig i pressen.
Påstår att de haft ett förhållande i flera år och när de senast spenderade natten ihop och på vilket hotell.
Vem har med det att göra liksom? Deidre King verkar närmast skrytsam över att hon är PM:s älskarinna. Hennes 5 minuter i rampljuset? Verkar vara en riktig drama queen.
Citera
2017-09-10, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag har sett foto på PM.s hustru och läst hennes cv.
Den här "älskarinnan" är nog raka motsatsen till hans hustru. Jag störde mig nog mest på att hon verkar vara så förbenat korkad och omogen för sin ålder. Även om de har ett öppet förhållande så är det kanske inte så roligt för PM.s fru ovanpå allt annat fruktansvärt att hans våp till älskarinna uttalar sig i pressen.
Påstår att de haft ett förhållande i flera år och när de senast spenderade natten ihop och på vilket hotell.
Vem har med det att göra liksom? Deidre King verkar närmast skrytsam över att hon är PM:s älskarinna. Hennes 5 minuter i rampljuset? Verkar vara en riktig drama queen.

Hon utnyttjar situationen till max för egen vinning. Drama queen är bara Förnamnet.
PMs hustru verkar vara en intelligent person. Hon har säkert sitt fokus på annat just nu.
Citera
2017-09-10, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hon utnyttjar situationen till max för egen vinning. Drama queen är bara Förnamnet.
PMs hustru verkar vara en intelligent person. Hon har säkert sitt fokus på annat just nu.

Håller med. Att hon skryter om när de senast tillbringade natten ihop på hotell i Dragör för ett par veckor sedan får mig att tro att hon inte direkt är PM.s älskarinna. Snarare en av flera lekkamrater som PM har.
Men man vet aldrig. Osmakligt utspel iallafall och helt irrelevant såvida hon inte menar att hon själv är det levande beviset som motbevisar undantaget KW.
Citera
2017-09-10, 07:19
Medlem
Max3xs avatar
Måste nästan vara hon. Vad är "Hospitality Professional", arbete på ett hotell?

https://dk.linkedin.com/in/deirdre-king-75a1042a
Citat:
deirdre king
Hospitality Professional
Huvudstadsregionen, Danmark boende
Citera
2017-09-10, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Måste nästan vara hon. Vad är "Hospitality Professional", arbete på ett hotell?

https://dk.linkedin.com/in/deirdre-king-75a1042a

Men jösses! Professionell, hotell, övernattning. Är det hennes yrke? Låter som en eskortflicka ju!
Om det var i pressen eller filmklippet kommer jag inte ihåg. Men hon påstod att hon var mångårig medarbetare åt Madsen i hans rymdlabratorium. Hon har spelat många olika roller i hans liv påstod hon.
Låter ju snarare som att hon är en professionell hm, glädjeflicka??
Citera
2017-09-10, 07:52
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Såg en minnesvideo på svt för några dagar sedan. Hittade en som verkar längre igår, bla lite bilder o klipp från KW's barndom. Kanske har den redan publicerats i tråden, vem vet...

https://vimeo.com/231813819

"She didn't shy away from tough questions." Nä, och man ser hur det gick (om nu GW har rätt)!

Hon talade mycket bra engelska, vilket M också gjorde, så det kan i alla fall inte ha blivit de vanliga kommunikationsmissarna som det brukar bli när man talar med danskar på var sitt modersmål. (Har märkliga erfarenheter från SAS och Kastrup...)
Citera
2017-09-10, 07:54
Medlem
Merwinnas avatar
[quote=kejsarinnakanel|61740607]
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Att någon sett honom med en såg kan ju också kommit fram när man fick klarhet i att kroppen japats med en såg.

Det finns naturligtvis massor av människor som VILL kompromettera honom, bara för att de har varit så fruktansvärt avundsjuka på honom. Det blir alltid så när någon i något avseende lyckosam person råkar illa ut. De små människorna är genast där och hugger, när de inte har vågat göra det tidigare.
Citera
2017-09-10, 07:55
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Kan alle se på den her videoen.

Den er fra en konferanse med PM og Kanskje KW tilstede.
Ca 0:32 ut i videoen så er en dame som ligner på KW.
Er det henne så har Madsen truffet henne før.

https://www.youtube.com/watch?v=oyfPs_a2PnA

Er det KW eller ikke? Noen andre mener at det er KW også.

Jag tror inte det.
Citera
2017-09-10, 08:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcasmium
Clickbait till er som av någon outgrundlig anledning spekulerar i propellerstyckning, 5-bladig bronspropeller, 125 cm diameter. Just forget it, inte ens PM skulle komma med en så korkad förklaring...
https://minfil.org/6cd9x1c6bb/uc3_propeller.jpg

Det behöver ju inte ha varit UC3:s propeller. De befann sig i en farled; massor av fartyg med alla möjliga propellrar där, ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in