2017-09-09, 16:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag har inte haft något emot ensamkommande innan demonstrationen kom fram Nu känner jag att Hitler gav sig på fel folk.

Utpressa svenska staten och skattebetalare
Lever efter egna lagar och regler
Ockuperar gator och torg
Kravmaskiner
Begår grova brott
Mordhotar och hotar med våldtäkt
Ljuger och ålder och bakgrund
Bedrägeri

Zigenare framstår som Guds gåva till mänskligheten.

Jag hoppas att barnen är bra i sängen så kärringarna i alla fall får ut något när kärringarna destabilisera Sverige. Vi gjorde det för sexlusten.
Haha

Men det är sant som du skriver, jag tror att flera nu fått upp ögonen för vad hela den här galna cirkusen handlar om - pengar och sex.
Citera
2017-09-09, 16:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Bra artikel från Tino Sanandaji på facebook:
Mer om asylsökande som oprovocerad knivhögg en polis på Medborgarplatsen:
"17-åringens fostermamma: "Han blev våldsam". Periodvis var han svårt apatisk...HVB-hemmet hjälpte honom att boka en öppen biljett till Iran när han i vintras sa att han ville resa dit. Enligt en annan person som Expressen talat med – som haft en ansvarsställning gentemot 17-åringen – åkte han till Iran i syfte att aldrig återvända.

Väl på plats ringde han familjehemmet och berättade att han kommit fram och att hans pappa mött honom på flygplatsen. Men två månader senare ringde han och sa att han ville komma tillbaka till Sverige. Då placerades han på ett annat boende...I handlingar från Migrationsverket ger en läkare sin bild av 17-åringen: "Han har uppvisat ett svårbedömt tillstånd med tilltagande förvirring. (...) Han har tett sig omväxlande apatisk och förvirrad"

"omväxlande apatiskt och förvirrad" beskriver också svenska migrationsdebatten. I retoriken heter det att ensamkommande flyr sina liv, saknar föräldrar och riskerar att dö i Afghanistan om de inte får asyl i Sverige. Här ser vi en ung man som återvänder till sin far i Iran, ångrar sig igen ser och utan följdfrågor får ett nytt HBV-hem för sitt påstådda skyddsbehov, snittkostnad ca en miljon per år.
Propagandan manipulera naiva svenskar att tro att de skickar "barn" i döden, när det handlar om ekonomiska migranter från säkra medelinkomstländer. De som mest aggressiv kör ned dessa lögner ned i halsen på andra är inte afghaner utan politisk korrekta svenskar.

Detta har lett till en fars där Sverige lägger nästan lika mycket på ensamkommande "barn" som Afghanistans samlade statsbudget för sina 30 miljoner invånare.
Voltaire ska kommenterat att The Holy Roman Empire was "neither holy, nor Roman, nor an empire". På samma sätt verkar ensamkommande barn från Afghanistan ofta inte barn, inte ensamkommande och inte från Afghanistan.
Citera
2017-09-09, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Varför åker du inte ner och tar en fika med barnen/ungdomarna? Dom kan behöva hjälp med läxor och dom kan berätta om sina livsöden. Jag är övertygad att tillståndet förlängs och förhoppningsvis så lånas infravämare och bättre kläder ut så att dom inte fryser då det börjar bli kyligare ute. Vi har alla mycket att lära varandra min vän.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.

Jag tar gärna på mig rollen som gruppledare när de ska åka till flygplatsen och utvisas.
Citera
2017-09-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
https://www.facebook.com/100006958395744/videos/1946684528906808/?hc_ref=ARQ_gBtsqwRwBv3PSW7xqoFYWxXLpSmnoBv_uEJGxW OaLvfqxg7hCC_Zx8cBu26MLDw&fref=gs&dti=808057209336 108&hc_location=group

En oerhört vacker video som kommer vara en påminnelse för mig att aldrig ge upp
Vi andra ger inte heller upp och det är därför vi ser till att ni försvinner in i era sexbunkrar 2018. Flygplan eller helst gummibåtar ska gå i skytteltrafik mot Afghanistan. Börja med att köp dig en flytväst!!

#utmedpacket
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-09 kl. 18:37.
Citera
2017-09-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Uppladdning inför morgondagens marsch :

Organiserad av den nystartade föreningen "Sverige för flyktingamnesti"

Ser man på! En förening till stöder hazarerna. Ja, så vill man att det ska se ut.
Jag orkar inte gräva i skiten men tar för givet att den nya föreningen har samma medlemmar som ungisverige, ensamkommandes förening och ytterligare en handfull föreningar med samma aktivister och afghaner. Får dom nya bidrag för varje ny förening de bildar? I så fall en god affärside i ett korrupt samhälle på dekis.
Citera
2017-09-09, 19:07
Bannlyst
Superstjärnan briljerar.

“Jag är 17 år och kan inte så mycket men jag gör mer än någon som är statsminister”

Citat:
För två år sedan visste hon inte att det fanns andra religioner än islam. De enda av världens länder hon kände till var Iran, Afghanistan och Sverige. I slutet av sommaren startade hon en proteströrelse som nu spridits över Sverige och världen – en rörelse i vilken hon uppnått ikonstatus. Vi träffade Fatemeh Khavari, 17 år, för att förstå hur det har gått till.

http://ng.se/artiklar/fatemeh-khavari-ikon-pa-en-manad
Citera
2017-09-09, 19:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag har inte haft något emot ensamkommande innan demonstrationen kom fram Nu känner jag att Hitler gav sig på fel folk.

Utpressa svenska staten och skattebetalare
Lever efter egna lagar och regler
Ockuperar gator och torg
Kravmaskiner
Begår grova brott
Mordhotar och hotar med våldtäkt
Ljuger och ålder och bakgrund
Bedrägeri

Zigenare framstår som Guds gåva till mänskligheten.

Jag hoppas att barnen är bra i sängen så kärringarna i alla fall får ut något när kärringarna destabilisera Sverige. Vi gjorde det för sexlusten.

Tanken med att ge ensamkommande barn som lyckas tas sej hit själva en dräglig tid i väntan på utredning är väl bra och god. Men när man inte ser några riktiga barn bland dessa vuxna så blir man arg på nått vis och känner att landets välvillighet utnyttjas. Det var nog aldrig tanken med denna generösa hållning till ensamkommande barn att det skulle bli/se ut så här.
Citera
2017-09-09, 19:17
Medlem
Golonkas avatar
Är det klarlagt än om detta är en man eller kvinna? Kön är förvisso bara en social konstruktion, men det vore intressant att få veta varför en grupp som är superpatriarkal och från en kultur där kvinnor hålls som boskap, väljer en sjuttonårig tjej att föra deras talan... En tjej som håller långa tal där hon läser innantill från telefonen (texten skriven på fonetisk svenska?) och vars brors bankkonto står för mottagandet av alla insamlade medel...
Citera
2017-09-09, 19:37
Medlem
LaScalas avatar
Ja, hon vill bli statsminister. Hon ska ju ta över Sverige.
Huka er gubbar! Hon får nog som hon vill.

När hon fick börja skolan och lärarna frågade vad hon vill bli när hon blir stor svarade hon: “Jag vill bli Stefan Löfven”.
– Alla skrattade och jag förstod inte varför. De förklarade att man säger “jag vill bli statsminister”, inte “jag vill bli Stefan” men från den dagen var det många som kallade mig Stefan. Och det var jag stolt över.

http://ng.se/artiklar/fatemeh-khavari-ikon-pa-en-manad
Citera
2017-09-09, 20:11
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Är det klarlagt än om detta är en man eller kvinna? Kön är förvisso bara en social konstruktion, men det vore intressant att få veta varför en grupp som är superpatriarkal och från en kultur där kvinnor hålls som boskap, väljer en sjuttonårig tjej att föra deras talan... En tjej som håller långa tal där hon läser innantill från telefonen (texten skriven på fonetisk svenska?) och vars brors bankkonto står för mottagandet av alla insamlade medel...

Detta beror på att det är vänstern som står bakom och rattar hela spektaklet. Inte minst märktes det när afghanerna började skandera om LSS och pensioner. Vad fan vet de om svensk inrikespolitik? Hade de inte haft vänstern/massmedia/batiktanterna bakom sig hade det här varit ett avslutat kapitel för länge sedan.
Citera
2017-09-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
I vilket fall som helst så får vi förmoda att de gräver sin egen grav.
Som de inte har förstått!
Ja, ja. Den 12 september har de något på gång.
Men, stora karamellen vill de slå till den 13 september.
Jag vet att man har rätt att vara på riksdagen för det vill säga allmänheten.
Vad är allmänhet? Då det är med personer som har fått avslag minst två gånger att de ska inte i Sverige.
Dessa personer är både på Medborgarplatsen och Norra. Bantorget!!

Allmänheten har rätt att sitta på riksdagens läktare och se och lyssna på debatten.

Man måste gå igenom en slags flygplatskontroll innan man släpps in.

Besökarna måste sitta still och vara tysta. De får inte bua, inte applådera, inte visa upp några skyltar eller banderoller, inte slänga saker. Inte påverka debatten alls. Det finns flera vakter på plats som reagerar omedelbart om någon stör och personen körs genast ut.

Det är ett begränsat antal platser, så jag tror inte att alla hazarer och godhetstanter får plats. Om ni vill hindra detta gäng att komma in kan ni ju gå till riksdagen i god tid och ställa er först i kön. Fast jag tror att det är rätt tråkigt för hazarerna att sitta helt still och lyssna om de inte kan så mycket svenska, så det är kanske ett lämpligt straff för dem.
Citera
2017-09-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Åtminstone tidigare (se Provokatörs inlägg) har tillståndet gällt ett 3x3 meter stor tält UTAN väggar. De har satt upp ett med väggar, om det är större än 3x3 meter kan jag inte avgöra på bilden, men det ser större ut.
https://twitter.com/nabizadehse/status/906490199823278087

Jaha, det är så de har börjat bygga Norra Bantorget. Om de ska bygga Sverige så här blir det inte ett särskilt hållbart samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in