2017-09-09, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Uppladdning inför morgondagens marsch :

Organiserad av den nystartade föreningen "Sverige för flyktingamnesti"

Men för helvede, får den där soppan aldrig ett slut? Vore kul om man kunde åka in till stan utan att behöva möta på illegala ockupanter.

Vad händer efter deras marsch? Ska de lägga ner eller ska de fortsätta att skita ner stan i en månad till?
Citera
2017-09-09, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Men för helvede, får den där soppan aldrig ett slut? Vore kul om man kunde åka in till stan utan att behöva möta på illegala ockupanter.

Vad händer efter deras marsch? Ska de lägga ner eller ska de fortsätta att skita ner stan i en månad till?

Varför åker du inte ner och tar en fika med barnen/ungdomarna? Dom kan behöva hjälp med läxor och dom kan berätta om sina livsöden. Jag är övertygad att tillståndet förlängs och förhoppningsvis så lånas infravämare och bättre kläder ut så att dom inte fryser då det börjar bli kyligare ute. Vi har alla mycket att lära varandra min vän.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Citera
2017-09-09, 14:48
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Hela åtta st som tickat i "kommer".... Det blir väl stridsparsvis framryckning från alla de utgångspunkter de valt att starta sin manifestation från? 🤣
När de först började tala om marschen var det i termer av "vi är ju över 17 000 i gruppen - vi borde kunna få ihop väldigt många". Sedan har det inte hänt så mycket - om det nu inte pågår något bakom kulisserna.

OM det sker en uppslutning blir det väl samma som vid tidigare tillfällen. Afghaner, den autonoma vänstern samt en och annan kvinna med det blödande hjärta som verkar känneteckna dessa miljöer.
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, men jag undrar ändå lite vad de pysslar med idag. Det borde inte vara så fasligt mycket som ska förberedas inför morgondagen, allt är ju redan sagt några hundra gånger och kan ju alla. Tror det är mys hela dagen: musik, göra lite skyltar, käka lite linsgryta, röka lite, småflirta och så...
Amir meddelar via twitter att de är 200 stycken men att de bara har ett tält att dela på.
Citera
2017-09-09, 14:59
Medlem
S.Kandals avatar
Sd borde bjuda de som vill på en gratis tripp till Afghanistan (svenskar som invandrade), fyll ett plan helt enkelt. Enda motprestationen är att dessa sedan placerar sig utanför borgmästarens residens i Kabul en dag eller två med uppvisande av plakat med text att Afghanistan måste börja ta emot sina egna medborgare. Det borde bli tämligen effektfulla bilder/tv och belysa det absurda i vad som nu pågår.
Citera
2017-09-09, 15:00
Medlem
"- På kvällarna sitter ungdomarna med sina läxböcker, vilket inte var möjligt på
Medborgarplatsen."

Sagt av kvinnlig volontär i 40årsåldern, enligt lokaltidningen.

Inget ont som inte har något gott med sig ...
Citera
2017-09-09, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
När de först började tala om marschen var det i termer av "vi är ju över 17 000 i gruppen - vi borde kunna få ihop väldigt många". Sedan har det inte hänt så mycket - om det nu inte pågår något bakom kulisserna.

OM det sker en uppslutning blir det väl samma som vid tidigare tillfällen. Afghaner, den autonoma vänstern samt en och annan kvinna med det blödande hjärta som verkar känneteckna dessa miljöer.

Amir meddelar via twitter att de är 200 stycken men att de bara har ett tält att dela på.

Det blir trångt om det är ett 3x3-meterstält (den sort de har tillstånd för).
Citera
2017-09-09, 15:10
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det blir trångt om det är ett 3x3-meterstält (den sort de har tillstånd för).
Åtminstone tidigare (se Provokatörs inlägg) har tillståndet gällt ett 3x3 meter stor tält UTAN väggar. De har satt upp ett med väggar, om det är större än 3x3 meter kan jag inte avgöra på bilden, men det ser större ut.
https://twitter.com/nabizadehse/status/906490199823278087
Citera
2017-09-09, 15:26
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Dom invandrare som byggde Sverige dom kom hit när Tage Erlander var statsminister. Sedan öppnade Olof Palme panadoras ask och släppte in allt skit som gick på 2 ben.

Den skit som kommer hit idag, är bara tärande parasiter som inte har skit ett ge Sverige förutom skyhög brottslighet.

Men vi behöll vår neutralitet under kriget. CCCP hade knullat sönder oss i småbitar. Hela Röda armén bestå av våldtäckskåtta monster och ville sprida den Marxistiska ondska över världen. Har hört hemska berättelse om hur marxisterna övergrepp i Baltstaterna och i Finland. Att vara vänsterpartist är att vara ond som människa, så är det.
Vet är barn flydda Ester, nytt land... och jobb...sedan fick dom moi...utan bidrag 1957. Såå inga djävla bidrag...
Citera
2017-09-09, 15:32
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
"- På kvällarna sitter ungdomarna med sina läxböcker, vilket inte var möjligt på
Medborgarplatsen."

Sagt av kvinnlig volontär i 40årsåldern, enligt lokaltidningen.

Inget ont som inte har något gott med sig ...

Många är väl enbart här för att de går i gymnasiet. "Ungdomarna" bör utvisas om de missar gymnasiet på temporärt uppehållstillstånd. Ett spel för galleriet.
Citera
2017-09-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Många är väl enbart här för att de går i gymnasiet. "Ungdomarna" bör utvisas om de missar gymnasiet på temporärt uppehållstillstånd. Ett spel för galleriet.

Undrar hur länge det går att läsa i mörkret som nu alltmer börjar markera sin närvaro.
Har inte gått förbi så jag har inte kunnat observera vare sig ljuset och läslusten.
Citera
2017-09-09, 15:36
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Åtminstone tidigare (se Provokatörs inlägg) har tillståndet gällt ett 3x3 meter stor tält UTAN väggar. De har satt upp ett med väggar, om det är större än 3x3 meter kan jag inte avgöra på bilden, men det ser större ut.
https://twitter.com/nabizadehse/status/906490199823278087
Ny bygge...alla ska gilla läget...(mår psykiskt dåligt att uppleva det här)
Citera
2017-09-09, 15:39
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Jag har inte haft något emot ensamkommande innan demonstrationen kom fram Nu känner jag att Hitler gav sig på fel folk.

Utpressa svenska staten och skattebetalare
Lever efter egna lagar och regler
Ockuperar gator och torg
Kravmaskiner
Begår grova brott
Mordhotar och hotar med våldtäkt
Ljuger och ålder och bakgrund
Bedrägeri

Zigenare framstår som Guds gåva till mänskligheten.

Jag hoppas att barnen är bra i sängen så kärringarna i alla fall får ut något när kärringarna destabilisera Sverige. Vi gjorde det för sexlusten.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-09-09 kl. 15:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in