2017-07-27, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han är en leberman och en estradör, konstnärssjälar är känsliga.

Varför alla dessa fetton och deras hyperegon? Vi har ju några sådana permanenta driftobjekt här på kändistrådarna. EB må vara konstnärlig, trevlig, laga god mat etc, men allt fettet borde fått stanna innanför hemmets (hans och familjens) väggar.
Citera
2017-07-27, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Varför alla dessa fetton och deras hyperegon? Vi har ju några sådana permanenta driftobjekt här på kändistrådarna. EB må vara konstnärlig, trevlig, laga god mat etc, men allt fettet borde fått stanna innanför hemmets (hans och familjens) väggar.
Igår visade han på sin insta en bild med en stor hög med späck som han beställt in när de åt mat på en restaurang, hahaha! För att säkerställa sin fetma?
HUR kan man äta sånt frivilligt???
Citera
2017-07-27, 10:02
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Att han är en riktigt självgod person framgår om man läser hans FAQ på hans hemsida.

http://www.edwardblom.se/om-edward-blom/vanliga-fragor/

I stort sett samtliga frågor handlar om Edward kan göra det eller det men på samtliga är svaret att NEJ det kan han inte för han har bara tid med välbetalda företagsgig och inget annat.

Det är hans fru som håller i ekonomin och de praktiska bitarna. Edward är en disträ professor Kalkyl-personlighet, antagligen för snäll och det utnyttjar folk därför har fru Gunilla skrivit en klausul om vad man får och inte får göra med herr Blom. Gunilla ser ut ha gått ner några kilo.

Kul att se herr Bloms instagramfilm från Riga. Blom, svettig iklädd blå illasittande skjorta "springer" flåsande fram med stora väskor i den grå storstaden. Fattas bara en hatt och svartvit film så skulle Blom kunna ha varit en jude på flykt 1941.

Blom går mot strömmen med sin udda barnsemester: Grå storstad i Östeuropa med småbarn, dricka öl och äta stabbig mat, kolla på gamla hus. De flesta andra barnfamiljer bor på camping där barnen får leka på stranden.
Citera
2017-07-27, 10:41
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det är hans fru som håller i ekonomin och de praktiska bitarna. Edward är en disträ professor Kalkyl-personlighet, antagligen för snäll och det utnyttjar folk därför har fru Gunilla skrivit en klausul om vad man får och inte får göra med herr Blom. Gunilla ser ut ha gått ner några kilo.

Kul att se herr Bloms instagramfilm från Riga. Blom, svettig iklädd blå illasittande skjorta "springer" flåsande fram med stora väskor i den grå storstaden. Fattas bara en hatt och svartvit film så skulle Blom kunna ha varit en jude på flykt 1941.

Blom går mot strömmen med sin udda barnsemester: Grå storstad i Östeuropa med småbarn, dricka öl och äta stabbig mat, kolla på gamla hus. De flesta andra barnfamiljer bor på camping där barnen får leka på stranden.
Ha, ha. Jag såg det också och det var oerhört underhållande!
Citera
2017-07-27, 11:47
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han är en leberman och en estradör, konstnärssjälar är känsliga.

Konstnär? En typisk svensk kändis. Ingen spetskompetens, men en stil som utmärker sig, i kombination med ett labilt psyke.
Citera
2017-07-27, 16:27
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Döden har den egenskapen att du kan ingenting ta med dig när du går. Med fettet är det precis tvärtom.

Jag kommer att tänka på ett uttalande Edward Blom gjorde i Sveriges Radio för knappt ett år sedan:
– Om Nobel Center byggs på Blasieholmen så tar jag läjjvet av mej!
Senast redigerad av Schlesien 2017-07-27 kl. 16:33.
Citera
2017-07-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Jag kommer att tänka på ett uttalande Edward Blom gjorde i Sveriges Radio för knappt ett år sedan:
– Om Nobel Center byggs på Blasieholmen så tar jag läjjvet av mej!

Det hade varit ett smaskigt uttalande, men tyvärr minns du fel. Han tänker inte ta livet av sig, däremot gråta blod och vara ledsen:

”Jag hoppas att man tar sitt förnuft till fånga och inte riva utan att man är för ett bevarande. Men om inte annat, jag kommer att gråta blod. Jag kommer att vara ledsen resten av livet om det rivs, säger Edward Blom.”
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6419004
Citera
2017-08-09, 13:38
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarieMM
Handlar nog mer om att han reser med småbarn. Det tar mycket plats med blöjor, babyskydd till taxin, klädombyten, filtar, mjölkpulver, bebisnästen och allt vad man behöver till barn (vet jag av egen erfarenhet)... Ett av hans kollin, det svarta, ser dessutom ut att vara något slags skyddsfodral till barnvagnen.

Helt OT, men vad fan är ett bebisnäste? :S

OnT: Edward Blom är skön tycker jag. Han är som han är, far runt, fet och flamsig och extremt feminin emellanåt, men han gör ju ingen förnär.

I jämförelse med majoriteten svenska kändisar anno 2017 så tar jag nog Edward vilken dag som helst.
Citera
2017-08-09, 14:45
Medlem
Giant Squids avatar
Härlige Edis när Hesa Fredrik tutade falskt.

”Gud bevara oss alla om det är krig!”, Twittrade han, följt av:
”Finns det ens några skyddsrum kvar i centrala Stockholm?”

Hur många Edward får det plats i ett skyddsrum undrar man.
Citera
2017-08-24, 16:01
Medlem
mrtowlies avatar
Jaha, nu har den sista förkämpen för ett 100% dekadent leverne bytt sida tack vare småbarnsträsket.

I sin intervju i P4 deklarerade Edvard att han nu vill leva länge och orka leka med barnen samt, tråkigt nog, att det numera endast är ok att vara bakfull en gång per år.

Citera
2017-09-09, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Helt OT, men vad fan är ett bebisnäste? :S

OT svar: https://www.google.se/search?q=bebisn%C3%A4ste&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=AuCzWdOoPIqr8wfIgYrYBQ
Citera
2017-09-09, 16:41
Medlem
Isnatts avatar
Eddie är med i senaste fördomspodden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in