2022-05-08, 13:31
Medlem
dragon31s avatar
han är ju skön som fan
Citera
2022-05-08, 15:32
Medlem
brianmolkos avatar
Han var väl i någon ostreklam nu, där han satt som kung vid ett bord, med andra runt
Citera
2022-05-08, 16:44
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Han var väl i någon ostreklam nu, där han satt som kung vid ett bord, med andra runt
Ica reklamen. Men det var inte ost, utan korv.
Citera
2022-05-08, 22:38
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Inte kan han vara pappa till barnen väl? Alla tre är ju blonda medans båda föräldrarna är mörk-muskiga. Jag vet att de försökte en lång tid och helt plötsligt ploppar det ut tre ungar på kort tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det där har jag också tänkt på. Rätt märkligt.
Inte alls märkligt. Många är blonda som barn och får betydligt mörkare hårfärg som vuxna.
Sönerna, framför allt äldsta, är dessutom väldigt lik Edward dragmässigt i ansiktet.
Citera
2022-06-08, 19:02
Medlem
BavarianBeetles avatar
Någon som vet om den gode Edward spelar i det bruna laget?
Citera
2022-06-09, 10:34
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Menar du bög eller brunskjorta?
Citera
2022-06-18, 14:33
Medlem
Tzatzikins avatar
Herr Blom ger ut bok om etikett. Kan nog bli populär, han är bra på att skriva/berätta anekdoter och etikett behövs det mer av, tror han kan bli (om han inte redan är?) vår nya Ribbing som sätter ribban (hehe) för vett å etikett.

Läser att han är 51 år och de 3 barnen är alla under 7 år. Unnar honom all världens vin och läckerheter, 3 ungar vid den åldern och med den (inte så atletiska) kroppen måste vara en utmaning ibland.

Saknar hans podd, även om jag i slutet inte var särskilt förtjust i Mats som blev dryg.

https://www.di.se/nyheter/edward-blom-etiketten-ar-ett-satt-att-gora-varlden-lite-battre/
Senast redigerad av Tzatzikin 2022-06-18 kl. 14:38.
Citera
2022-07-21, 00:49
Medlem
Andersdamaans avatar
Har träffat Edward ett flertal gånger då hans fru är rätt tight med en av mina bästa väninnor! Han är rätt soft! Belevad, utbildad, civiliserad fast inte på ett sådär överspänt sätt som vissa nyrika ibland kan lägga sig till med! Den enda gången som jag har sett honom irriterad var när vi var och åt "Finmiddag" ute på Utö Värdshus! Förrätten och huvudrätten var kanon, men Edward blev väldigt besviken på efterrätten då grädden tydligen inte var helt ok! (Käkade inte efterrätt själv, så jag kan inte vittna om dess påstådda uselhet!)
Denna fadäs gjorde att Edward mer eller mindre såg ut som ett åskmoln resten av kvällen!

Annars så är han en hyvens fyr! Hustrun hans likaså!!
Citera
2022-07-26, 17:14
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Har träffat Edward ett flertal gånger då hans fru är rätt tight med en av mina bästa väninnor! Han är rätt soft! Belevad, utbildad, civiliserad fast inte på ett sådär överspänt sätt som vissa nyrika ibland kan lägga sig till med! Den enda gången som jag har sett honom irriterad var när vi var och åt "Finmiddag" ute på Utö Värdshus! Förrätten och huvudrätten var kanon, men Edward blev väldigt besviken på efterrätten då grädden tydligen inte var helt ok! (Käkade inte efterrätt själv, så jag kan inte vittna om dess påstådda uselhet!)
Denna fadäs gjorde att Edward mer eller mindre såg ut som ett åskmoln resten av kvällen!

Annars så är han en hyvens fyr! Hustrun hans likaså!!
Hoppas inte att detta scenario upprepade sig på utö värdshus

(FB) Skvaller om Edward Blom?
Citera
2022-07-26, 18:41
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Hoppas inte att detta scenario upprepade sig på utö värdshus

(FB) Skvaller om Edward Blom?
Hugaligen! Nej han kunde hålla sig tack och lov hahaha!
Citera
2022-07-26, 19:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Att han är bög menar du?
Citera
2022-07-27, 08:25
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Att han är bög menar du?

Japp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera