2017-09-09, 09:43
Medlem
distraktions avatar
Han har en lång historia av väldigt våldsamt bdsm-sex i bagaget. Gillade Kim sådant och spårade det ur? Eller våldtog och mördade han henne?
Citera
2017-09-09, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Vart står det? är det svenska journalisters översättning?

Nej, det var jag som summerade att hon antagligen nekade sex och blev slutligen styckad.
Citera
2017-09-09, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Att undersöka fiskarter sysselsätter förmodligen en del danska poliser i nuläget.

Men som sagt PM kan inte avfärdas som varande den brottslige tonfisken i denna sallad.
Om du har tillgång till hav/sjö nära dig så observera virvlarna kring en propellerbåt. Ganska starka krafter.

Erfarenheter från propellerskador visar att det blir köttfärs men här är det skuret jämnt med verktyg.
Citera
2017-09-09, 09:47
Medlem
Han slängde antagligen i torson och upptäckte att den flöt, tog upp den igen och gjorde ett provosoriskt sänke.
Citera
2017-09-09, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrArmbandsur
Erfarenheter från propellerskador visar att det blir köttfärs men här är det skuret jämnt med verktyg.
Nä nu sa du väl ändå fel, jag har länka till en sida med skivade kroppar som inte är trevliga att se, det är då propellerskador av olika sorter, folket här på sidan uteslöt dessa skador då skadorna på hennes kropp orsakats av ett tandat verktyg enl obduktionen.
Citera
2017-09-09, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Nä nu sa du väl ändå fel, jag har länka till en sida med skivade kroppar som inte är trevliga att se, det är då propellerskador av olika sorter, folket här på sidan uteslöt dessa skador då skadorna på hennes kropp orsakats av ett tandat verktyg enl obduktionen.

Fast jag tror inte att en propeller skulle skulle dela upp kroppen jämt fördelad och lämna spår INUTI ubåten.
Citera
2017-09-09, 10:09
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Det beror nog på vilken utformning propellern har (tror jag).

Dessutom har nya fakta framkommit som talar för att han är oskyldig.
Citat:
Deidre King är fast bestämd: Madsen kan inte ha mördat Kim Wall.
– Bilden av en mördare, som folk gärna tecknar, kan jag inte känna igen, säger hon till Ekstrabladet

Min dotter har både seglat med Peter och arbetat för honom. Det hade jag inte uppfostrat min dotter till om jag var rädd för honom

http://www.expressen.se/kvallsposten/krim/peter-madsens-alskarinna-trader-fram-tror-pa-honom/
Senast redigerad av Lao Tzu 2017-09-09 kl. 10:38.
Citera
2017-09-09, 10:19
Medlem
Citat:
Fel, han ansåg att ubåten var en anarkistisk plats som man kunde göra som man vill när och försvinna som man vill, när man lättat ankar, därför planerade han det här.

Att han blir tvungen att ändra sin historia är för att han inte planerade att de skulle hitta kroppen och ubåten som han så "smart" gömt undan på havetsbotten.

Du anser planerat mord och anför teorier om PM's mindset!? Om du ska få någon att ens bry sig om så ytliga argument, måste du komplettera med stringenta hållbara bevis/indicier för det. Särskilt viktigt är ett MOTIV som håller.
Citera
2017-09-09, 10:23
Medlem
allegragellers avatar
Citat:

(Min fetning)Nya fakta? Att en älskarinna träder fram och berättar att hon tror på PM:s berättelse och
alltid känt sig trygg tillsammans med honom? Det är knappast fakta, mer en partsinlaga.
Citera
2017-09-09, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
"Eftersom han gjort hål i hennes kropp tyder det på att han kan tänka och inse att gaser kan läcka ut. Han har dessutom trots allt byggt en ubåt och håller på med raketer. Han är ingen idiot.
Jo han är ett klassiskt fall av just byidioten. Väldigt vanligt att autister är bra på t.ex. matematik och fysik samtidigt som dom inte förstår hur t.ex. ett barnlås fungerar för att få upp en låda.
Sen kan man ju också undra hur många människor som måste bli styckade av autister innan någon i det här djävla landet ser något samband.

Du förutsätter att PM är autist/har autistiska drag. Jag kan hålla med, det finns flera pekare i den riktningen, baserat på material om hans liv och uppträdande i tinget.

MEN, vi bör avvakta rättspsyk undersökningen, innan vi stämplar honom med olika diagnoser.
Citera
2017-09-09, 10:30
Medlem
Citat:

"Sidan kunde inte hittas"
Citera
2017-09-09, 10:38
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
(Min fetning)Nya fakta? Att en älskarinna träder fram och berättar att hon tror på PM:s berättelse och
alltid känt sig trygg tillsammans med honom? Det är knappast fakta, mer en partsinlaga.
Jag tänker mer på att hon vågat offra dottern. Det liknar fakta.
Citat:
Min dotter har både seglat med Peter och arbetat för honom.
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Sidan kunde inte hittas"
Rättad nu

http://www.expressen.se/kvallsposten/krim/peter-madsens-alskarinna-trader-fram-tror-pa-honom/
Senast redigerad av Lao Tzu 2017-09-09 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in