2017-09-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Vilken video är det när Jaffar själv säger 32 tusen? Tror jag har sett alla men hittar inte när han säger det?
Länk?

https://m.liveleak.com/view?i=dfd_1504567571
Det är i denna videon. När en av killarna säger 55 lax så säger jaffar 32 och något på somaliska. Sen hör man hur han säger "32 ska jag hämta" och "bror vi kommer överens då".
Citera
2017-09-08, 19:23
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det finns 2 videos, det är i samband med att de säger att de skonar hans liv..
Kan du eller någon annan länka de 2 klippen som finns med ljud? Jag har sett ett bara.

Precis när jag postade så kom klippet jag missat upp i tråden.
Citera
2017-09-08, 19:24
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Kan du eller någon annan länka de 2 klippen som finns med ljud? Jag har sett ett bara.

Precis när jag postade så kom klippet jag missat upp i tråden.
https://m.liveleak.com/view?i=dfd_1504567571
Citera
2017-09-08, 19:24
Medlem
788578s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plong91
Det verkar som "Jaffar" har lagt upp en bild på Facebook med GM.

https://gyazo.com/10f98979e2570b5074ad553a5196bc9e
(Killen i mitten)

Är dom inte väldigt lika?

100%
Citera
2017-09-08, 19:25
Medlem
Ingen "äldre" har gett nån tillåtelse till dessa grabbar. Det funkar inte så.

De styr Rinkeby för tillfället. All knark, droger m.m kommer in från dem. De är Rinkebys leverantörer.

Förstår att många härinne undrar varför man inte bara klipper dem men ni ska veta att dessa grabbar har ingen rädsla i kroppen. De är redo att dö för detta och då blir det svårt att kunna vinna över dem.

Förr var det bara wannabe gangster i Rinkeby, folk som sålde droger och var högmodiga. Men dessa grabbar har nu hämtat USAs ghetto livstil till Sverige. De skjuter, förtrycker och är hänsynslösa mot sina fiender.

Det Jag vill få sagt är att de inte spelar samma spel. Ena gruppen har tagit liv och är inte rädda för någon/något medan andra gruppen flashar med vapen men aldrig använt en och är rädda för sitt eget liv.
Citera
2017-09-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Här har vi med stor sannolikhet gm s

Alla snackar om deras kläder men ingen som reagerar på att en av dom har typ en kvarts mille runt halsen...
Ja det stämmer att det är dom och ja dom vet att dom är outade på flashback. Återstår å se vad dom ska göra åt det
Citera
2017-09-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Alla snackar om deras kläder men ingen som reagerar på att en av dom har typ en kvarts mille runt halsen...
Ja det stämmer att det är dom och ja dom vet att dom är outade på flashback. Återstår å se vad dom ska göra åt det

Återstår att se vad dem ska göra åt det? Vad kan dem göra åt det? Dessa idioter förtjänar att bli uthängda och jag hoppas att det ställer till problem för dem. Behandlar man människor på det sättet som dem gör förtjänar dem inte att leva normalt. Det enda dem kan göra åt att dem är uthängda här är att pissa på varandra...

Tillbaka till ämnet grymt jobbat alla i tråden som har fått fram allt detta. Nu kanske vi kan konstatera att det handlade om en skuld och inte om jaffars musik.
Citera
2017-09-08, 20:10
Medlem
CashMan-s avatar
Så de äldre i Rinkeby gick med på att pissa på jaffar ?

Å dp är hitmans ?
En hitman spelar inte in sina brott och jobbar ensamma .
Absolut gör de ej piss videos å pratar i bakgrunden

En hitman jobbar i det tysta då ingen från andra kriminella nätverk ska veta vem det e.
Han/hon håller låg profil å går ej
Runt med polare å pissar på folk .
Absolut ej filmar

Om det e så att de är hitmans så tjänar en hitman extremt mycket pengar .
Var finns alla pengar ?

Å varför om nu jaffar skulle veta vilka dessa pojkar e , hur i helvete skulle han va så dum
Å försöka blåsa hitmans ?

Nä detta luktar ej sanning
Citera
2017-09-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Tack för informationen.
Man ska kalla saker vid sitt rätta namn. Privatpersoner kan inte bötfälla varandra per definition. Det Yasin, Jaffar Byn och Biggie Juke drabbats av är hot och utpressning.
Har du information om orsaken till utpressningen, eller räcker det med att de poserade som förortsgangsters utan tillräcklig streetcred?

I nuläget är det som föranlet jaffars nedpissning ganska klart. Han sjöng om torpedernas döda vän. Och de tog illa vid. Yasin byn ska tydligen ha utallat sig om något som kan va till besvär för de äldre. Biggie juke vet jag inget om, än så länge.

Kan föreställa mig att dessa torpeder har känt ett hat mot jaffar yasin och juke då de innerligt vet att det dem rappar om inte är verkligheten. Utan deras verklighet.
Citera
2017-09-08, 20:15
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wadensjo
En boll för 4000kr, hur mkt är det i den 5-10?
Skulle snara tro runt laxen
Citera
2017-09-08, 20:20
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Återstår att se vad dem ska göra åt det? Vad kan dem göra åt det? Dessa idioter förtjänar att bli uthängda och jag hoppas att det ställer till problem för dem. Behandlar man människor på det sättet som dem gör förtjänar dem inte att leva normalt. Det enda dem kan göra åt att dem är uthängda här är att pissa på varandra...

Tillbaka till ämnet grymt jobbat alla i tråden som har fått fram allt detta. Nu kanske vi kan konstatera att det handlade om en skuld och inte om jaffars musik.

Varför konstatera? Snackar du somali eller?

Jag vet inte men min känsla med laddtorsk-anklagelserna är att det är förolämpningar. Typ, jävla pundare. Studiogangster som snackar i texterna men i själva verket bara pundar.

32 tusen kan vara pengarna han haft. Efter runt tre sålda hekton röka. De kanske sa att nu betalar du annars åker filmen ut. De säger en summa men Jaffar har bara 32 för tillfället.

Varför konstatera någonting? Det är uppenbart att de har problem med Jaffars musik och vad han skriver i sina texter, däremot är det inte lika uppenbart att han hade skulder till dem.
Citera
2017-09-08, 20:33
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supperduper
I nuläget är det som föranlet jaffars nedpissning ganska klart. Han sjöng om torpedernas döda vän. Och de tog illa vid. Yasin byn ska tydligen ha utallat sig om något som kan va till besvär för de äldre. Biggie juke vet jag inget om, än så länge.

Kan föreställa mig att dessa torpeder har känt ett hat mot jaffar yasin och juke då de innerligt vet att det dem rappar om inte är verkligheten. Utan deras verklighet.

Så du tror en hitman bryr sej om någons musik ?
Alla vet vi ju att hiphop är så . Någon står å flashar med Gun. Pengar fina bilar osv .
Det e ju inte direkt att ens 95 % mördar poliser och skjuter hej vilt på folk. Det vet alla som har lite inblick i hiphop .

Hiphop är en musik genre som borde förbjudas world wide . Så mycket gangster romantik å droger . E sjukt att samhällen ens låter sina barn lyssna på detta .

Jo jag vet att det finns annan slags rap. men barn dras alltid till det som e värst.
Självklart så blir ej alla kriminella som lyssnar på musiken . Men musiken är ändå en stor del av hela soppan .

Hur många av dessa förortsrappare begår mord tror ni ? Jag kan gissa 0,00025 %
Ändå ska vapen visas hej vilt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in