2017-09-08, 14:54
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wadensjo
En boll för 4000kr, hur mkt är det i den 5-10?

5a, finns inte en chans dessa snorungar på 20 barre hämtar en 10a för 4, inte ens om de hämtar ett HG får de för 400kr/g.
Citera
2017-09-08, 14:59
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supperduper
Ny information. Dessa i dödpatrullen är torpeder ( Hitmans) och även därför dessa är fruktade. Jaffar byn blev bötfäld på 40 tusen och är i göteborg men sägs att han ska åka till London. Yasin byn har blivit portad i rinkeby tills 2019 och är i skrivande stund i Somalia. Biggie juke har blivit bötfäld på 50 tusen.

Inget bakslag kommer ske på dessa urinerare, varken från jaffars sida då hans respekt är obefentlig bland västerort. Inte heller kommer de äldre göra något då de var de som accepterade till att denna händelse skulle genomträda.
Tack för informationen.
Man ska kalla saker vid sitt rätta namn. Privatpersoner kan inte bötfälla varandra per definition. Det Yasin, Jaffar Byn och Biggie Juke drabbats av är hot och utpressning.
Har du information om orsaken till utpressningen, eller räcker det med att de poserade som förortsgangsters utan tillräcklig streetcred?
Citera
2017-09-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ny information. Dessa i dödpatrullen är torpeder ( Hitmans) och även därför dessa är fruktade. Jaffar byn blev bötfäld på 40 tusen och är i göteborg men sägs att han ska åka till London. Yasin byn har blivit portad i rinkeby tills 2019 och är i skrivande stund i Somalia. Biggie juke har blivit bötfäld på 50 tusen.

Inget bakslag kommer ske på dessa urinerare, varken från jaffars sida då hans respekt är obefentlig bland västerort. Inte heller kommer de äldre göra något då de var de som accepterade till att denna händelse skulle genomträda.

Kan du klargöra huruvida de som kallas för DP i media är samma grabbar som kallar sig själva för Versace boys? Vidare, vet du varför de blev bötade? Går många olika rykten.

Nästan så man vill starta en gofundme om det inte hade varit så att pengarna går till dessa slödder...
Citera
2017-09-08, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Skulle tro det är samma kille, du vet det säkert.

Du kommer med ett konto utan inlägg och droppar namnet på en "annan person". Ett sätt att outa någon antar jag.

Jag vet inte vad du vill att jag ska svara, men bra att du är källkritisk i alla fall
Citera
2017-09-08, 15:09
Medlem
1Partys avatar
Det var förmodligen sadka163, för någon(eller han) säger "versace" på videon.
Han har förmodligen hela outfiten bilden på insta (t-shirten ses bara). (byxorna visas inte på bilden/selfie).

Och den personen som filmen har typ "blåa stripes" på sina jeans på sidan. Svårt att se. om du vet vad jag pratar om, då vet du.

Kan någon få reda på om Versace säljer den t-shirt med jeans? eller om något liknande.

Tackarr!
Senast redigerad av 1Party 2017-09-08 kl. 15:11.
Citera
2017-09-08, 15:10
Medlem
5549s avatar
Citat:
Jaffar byn blev bötfäld på 40 tusen och är i göteborg men sägs att han ska åka till London. Yasin byn har blivit portad i rinkeby tills 2019 och är i skrivande stund i Somalia. Biggie juke har blivit bötfäld på 50 tusen.
Hahaha tamejfan bland det roligaste jag har läst här inne!! Så bisarrt!

Heja Sverige.
Citera
2017-09-08, 15:23
Medlem
Prio4s avatar
S*dikh har, i vilket fall, ett utdrag från Jaffars låt Smutsiga Gator som bildtext till sin senaste profilbild. "I gatan fanns det änglar men nu dom vilar"
Citera
2017-09-08, 15:29
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekved
Jag vet inte vad du vill att jag ska svara, men bra att du är källkritisk i alla fall

Jag har inget emot dig eller att namnen finns i tråden. Det är inte mig emot. Jag förstår också att du inte vill skriva det från ett konto som kan kopplas till dig med tanke på vad de har gjort innan.

Tycker bara att det talar sitt tydliga språk att det kommer från ett blankt konto. Klart det är han och det vet du.
Citera
2017-09-08, 15:33
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Din källa är ogrundad och har dessutom falsk information. Meningarna är antingen inte avslutade eller finns inte i den riktiga koranen.

Jag bad dig att läsa den riktiga koranen för att hitta den riktiga faktan men du vägrar och skickar istället en random sida.

Ser du inte hur mycket ironi den är baserad på med namnet "thereligionofpeace"?

Har inte uthålligheten att gå ner på en lärodoms väg med dig. Vill du verkligen lära dig så kan du sluta vara en ignorant hund.

Sen kan jag också skicka en sida som förklarar skriften om våldet i koranen(http://www.independent.co.uk/voices/islam-muslim-terrorism-islamist-extremism-quran-teaching-violence-meaning-prophet-muhammed-a7676246. html) men alla här vet att du inte kommer läsa det eftersom du har ingen intresse i det.

Du är en feg svensson bonde som sprider en massa hat. Jag vilar mina inlägg i den här tråden nu. Du kan fortsätta vara en fitta på Flashback det ändrar inget i mitt liv. Ha det så bra nu, din mupp.

Fast citatet ''Skär av deras huvuden och fingrar'' kan då rättfärdigas enligt dig, eftersom det är i en sk. ''fredlig'' kontext? Hur menar du nu, dumhuvud? Är förövrigt inte en Svensson, utan har flyktingbakgrund.

Sedan så är det skrattretande att du tar Independent som hänvisningskälla. Är du 14 år? Inte ens sidan du länkade hade något med citaten jag gav med att göra.

Om det är någon som är hatisk här så är det du, som förespråkat för våld om och om igen i denna tråd.

Om du anser att meningarna är felaktivt avslutade, så får du ta en titt i Koranen där du ser att dom faktiskt är korrekt avslutade och inte tagna ur kontext.
Senast redigerad av vdg 2017-09-08 kl. 15:36.
Citera
2017-09-08, 15:47
Medlem
Citat:

varför e Yasin portad?
Citera
2017-09-08, 16:54
Medlem
Ser att ni kommer närmare sanningne för varje dag. Skönt att se det.

Men ska klargöra vissa grejer för er. De kallar sig inte Versace boys utan det vara bara något de spotta ur sig från ingenstans (så ni kan sluta leta efter bilder på folk som bär Versace kläder).

Atto eller A2 som han också kallas var en
Nära vän till "dp" och blev skjuten av dp fiender.

Alla dessa konto ni ser på instagram är till 99% fejkonot. Så sluta hänvisa tilö jaffar konto som skriver "hämd, osv)

Det Var ingen bötfällning utan jaffar hade skuld till en grabb som i sin tur hade skuld till dp.
Citera
2017-09-08, 17:02
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-thrust
Ser att ni kommer närmare sanningne för varje dag. Skönt att se det.

Men ska klargöra vissa grejer för er. De kallar sig inte Versace boys utan det vara bara något de spotta ur sig från ingenstans (så ni kan sluta leta efter bilder på folk som bär Versace kläder).

Atto eller A2 som han också kallas var en
Nära vän till "dp" och blev skjuten av dp fiender.

Alla dessa konto ni ser på instagram är till 99% fejkonot. Så sluta hänvisa tilö jaffar konto som skriver "hämd, osv)

Det Var ingen bötfällning utan jaffar hade skuld till en grabb som i sin tur hade skuld till dp.

Att storebrorsan gett dem sitt godkännande måste ju vara felaktigt? Vet du hur de fick tag i Jaffar, slump eller planerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in