Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Hej alla läsare!
Nu postar jag mitt sista inlägg i den här tråden.
Jag besitter så mycket information och kunskap nu efter 3 månader i tråden att jag kommit till den insikten att det inte leder någon vart att fortsätta skriva här (inte för någon egentligen).
Det jag numera vet med 110% säkerhet är att Kl*s M*lmgren (KM) inte är "pilot" - låt er inte luras!
MR är med 110% säkerhet inte heller "pilot", ej heller PU, PR, BW, eller någon annan av alla dessa personer som har varit uppe till diskussion här.
Jag kan avslöja att den rätte "Pilot" fortfarande INTE är nämnd i tråden. Personligen så tror jag att hans namn ALDRIG kommer att dyka upp i den här tråden.
I stort sett ALLT som diskuteras här är bluff (95%), i själva verket är det påhittade spår och påhittade teorier som inte har någon som helst verklighetsförankring.
Om det finns någon som är seriös här så säger jag - Lycka till!
Jag kan nu med facit i hand konstatera att jag har lyckats med mitt uppdrag som härmed även är slutfört.
Tack för mig!
Pudelfrillan.
What? Nu förstår jag ingenting.
Har pudel velat få oss andra att tro att KM är pilot samtidigt som hen vetat att det inte är sant? Eller har hen fått reda på att hen blivit lurad att tro att KM är pilot? Och vilket uppdrag?
Så tröttsamt det här är. Vad säger ni andra som också förespråkat KM? Är allt bara hittepå eller tror ni fortfarande på KM?
Jag tycker mest bara fruktansvärt synd om KM med familj om nu någon bara hittat på "bevis" för att ha kul. Utan att tänka på att det handlar om människors liv.