2017-09-08, 15:44
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hej alla läsare!

Nu postar jag mitt sista inlägg i den här tråden.
Jag besitter så mycket information och kunskap nu efter 3 månader i tråden att jag kommit till den insikten att det inte leder någon vart att fortsätta skriva här (inte för någon egentligen).

Det jag numera vet med 110% säkerhet är att Kl*s M*lmgren (KM) inte är "pilot" - låt er inte luras!

MR är med 110% säkerhet inte heller "pilot", ej heller PU, PR, BW, eller någon annan av alla dessa personer som har varit uppe till diskussion här.

Jag kan avslöja att den rätte "Pilot" fortfarande INTE är nämnd i tråden. Personligen så tror jag att hans namn ALDRIG kommer att dyka upp i den här tråden.

I stort sett ALLT som diskuteras här är bluff (95%), i själva verket är det påhittade spår och påhittade teorier som inte har någon som helst verklighetsförankring.

Om det finns någon som är seriös här så säger jag - Lycka till!

Jag kan nu med facit i hand konstatera att jag har lyckats med mitt uppdrag som härmed även är slutfört.

Tack för mig!

Pudelfrillan.

Och hur har du kommit fram till den slutsatsen då? Har du fått någon "inside information" eller vad?
Citera
2017-09-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Känns intressant detta. Om jag minns rätt var MR väldigt ivrig på att komma in i tråden och berätta att han hört att polisen tagit in en misstänkt. Vad hade han för intresse i att berätta det? Visst är denna man väldigt intressant och framför allt nu när detta kommer fram.

Jag tycker att vi bjuder in MR att förklara sig. vad har du för kommentarer till detta MR?

Japp! Vi är några som försökt men vi försöker igen. Varför Micke vill du inte kännas vid bekantskapen med KM, som jag VET varit mer än ytlig?
Citera
2017-09-08, 15:50
Medlem
Efter den senaste tidens utveckling i tråden, tror jag tror att det är två gärningsmän. Som efter brottet bröt kontakten. Nu när fallet fick liv igen, så skyller de på varann.
Den ena skickar ut en massa pm om pilot. Och den andra sprider en massa skit på tråden.
Citera
2017-09-08, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Efter den senaste tidens utveckling i tråden, tror jag tror att det är två gärningsmän. Som efter brottet bröt kontakten. Nu när fallet fick liv igen, så skyller de på varann.
Den ena skickar ut en massa pm om pilot. Och den andra sprider en massa skit på tråden.

KM och MR alltså. Finns inga alternativ.
Citera
2017-09-08, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Tråkig sorti, jag har inte bluffat iaf.
Känner att du känns trovärdig så bara för att pudeln också hade KM som pilot
men som uppenbarligen har pissat på Helena och hennes nära hela tiden nu när h*n går ut och skriver som h*n gör så betyder inte det att den infon du fått fram stämmer. Det var inte oväntat att det var något fel på pudeln. Kör på Lubbe!
Citera
2017-09-08, 15:56
Medlem
Citat:
Hej alla läsare!

Jag besitter så mycket information och kunskap nu efter 3 månader i tråden att jag kommit till den insikten att det inte leder någon vart att fortsätta skriva här (inte för någon egentligen).

Det jag numera vet med 110% säkerhet är att Kl*s M*lmgren (KM) inte är "pilot" - låt er inte luras!

MR är med 110% säkerhet inte heller "pilot", ej heller PU, PR, BW, eller någon annan av alla dessa personer som har varit uppe till diskussion här.

Jag kan avslöja att den rätte "Pilot" fortfarande INTE är nämnd i tråden. Personligen så tror jag att hans namn ALDRIG kommer att dyka upp i den här tråden.

I stort sett ALLT som diskuteras här är bluff (95%), i själva verket är det påhittade spår och påhittade teorier som inte har någon som helst verklighetsförankring.

Jag kan nu med facit i hand konstatera att jag har lyckats med mitt uppdrag som härmed även är slutfört.

Tack för mig!

Pudelfrillan.
Har mina källor va du än skriver ! Och dom litar jag på till 110% ! Nu fortsätter vi utan pudeln
Citera
2017-09-08, 15:56
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson

Håller med känns som mer än en gärningsman både utifrån efter att ha läst denna tråden, GW's teori samt "hundvittnet".
Citera
2017-09-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
KM och MR alltså. Finns inga alternativ.
Kanske twiggy har rätt i att MR var på statt den kvällen och kanske som vakt som h*n säger. Dock stämmer det inte att MR är pilot men han kanske körde ikapp KM och Helena. Vad hade MR för bil -92? Kanske en nyare variant med rails...
Citera
2017-09-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mb20guy
Håller med känns som mer än en gärningsman både utifrån efter att ha läst denna tråden, GW's teori samt "hundvittnet".

Gm= MR, PR, KM?
Eftersom det finns en koppling mellan de alla
Citera
2017-09-08, 16:42
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Hej alla läsare!

Tack för mig!

Pudelfrillan.

Du har inte lyckats med någonting
Citera
2017-09-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Ja, det är snickarbyxor i piratmodell, vilket med all tydlighet framgår på en större bild.
http://static-cdn.sr.se/sida/images/97/f5c5fe18-1f95-41e3-a4dc-9893b684bb7b.jpg

Men mannen på bilden ser inte kraftigt överviktig ut, eller vad tycker ni andra?

Att det är en "arrangerad bil" som togs av PW får mig faktiskt att tänka att det är den riktige pilot på bilden. Men visst kan det vara någon annan också.
Citera
2017-09-08, 16:54
Medlem
Citat:
Hej alla läsare!

Tack för mig!

Pudelfrillan.

What? Nu förstår jag ingenting.

Har pudel velat få oss andra att tro att KM är pilot samtidigt som hen vetat att det inte är sant? Eller har hen fått reda på att hen blivit lurad att tro att KM är pilot? Och vilket uppdrag?

Så tröttsamt det här är. Vad säger ni andra som också förespråkat KM? Är allt bara hittepå eller tror ni fortfarande på KM?

Jag tycker mest bara fruktansvärt synd om KM med familj om nu någon bara hittat på "bevis" för att ha kul. Utan att tänka på att det handlar om människors liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in