2017-09-07, 13:59
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Och Stockholms stad och Miljöförvaltningen har informerats om att det levereras och serveras mat i strid mot ett antal lagar men struntar i det. Likhet inför lagen, glöm det.
Här om dagen sålde ju dom tavlor där också!! Dessa pengar ska väl fan skattas för iallafall... eller är dom helt utanför våra lagar?!?
Citera
2017-09-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
De ska ha möte med polisen.

Förhoppningsvis får de order att riva sitt tältläger, det har vuxit till helt orimliga proportioner:
https://twitter.com/nabizadehse/status/905749306438770688

Sedan är det mycket anmärkningsvärt om Amir fått ledigt från sin skola för att demonstrera. Han är här på TUT - villkoret är att han SKA studera på gymnasiet. Den skolan borde anmälas.

I övrigt verkar det ha avstannat. Blir inte deras demonstrationer den 10, 12 och 13 till stora framgångar (jo, de kommer försöka få det att framstå som detta oavsett uppslutning) tror jag det här kan komma att rinna ut i sanden. En samling på 20-30 personer i regn och kyla... det leder liksom ingen vart och det kanske de börjar inse själva också.

Även om nu Fatemeh Khavari fick posera med Showan Shattack (nävarna i luften framför Branting) igår.
Den 24/8 skrev Amir på twitter att han hade fått en vecka studieplan i Stockholm. För att lära sig samhällskunskap.
I förgår skulle han på möte med rektorn.
Antagligen diskutera hans frånvaro från skolan.
Skolan är Kunskapens hus i Dingle, rektor H*nr*k Ol*sk*g.
Citera
2017-09-07, 14:13
Medlem
Golonkas avatar
Citat:

Även om nu Fatemeh Khavari fick posera med Showan Shattack (nävarna i luften framför Branting) igår.

Vänstern är så jävla vidrig i sin opportunism... Det äcklar mig mer än något annat just nu, hur man medvetet och planerat går in för att skapa "gräsrotsrörelser" ute i landet där man på olika sätt och genom påverkan försöker smyga in sin samhällsomstörtning, entusiastiskt applåderade av den kulturmarxistiska rörelse man i hög grad är en del av. Det gäller att hålla koll här! Vilka döljer sig bakom Tillsammansskapet, Ung i Sverige och liknande till synes oskyldigt och vackert låtande organisationer? Vilka namn och ansikten dyker upp överallt? Vilka deltar i runka bulle-cirklar av bekräftelse och support på sociala medier? Vilka är med och stöttar med grafisk profil, står bakom telefonnummer, konton på soc.med etc etc? Östrogenhungriga batikkärringar och stenkastarvänster från de sektliknande grupperna som infiltrerar sig överallt från Naturskyddsföreningen till Röda Korset och Rädda Barnen!!

Skillnaden på fienden och oss andra är att vi inte organiserar oss. Vi går och röstar vart fjärde år och kanske "näthatar" vi lite eller skickar ilskna mail, men de här aktivistråttorna har ett helt annat modus. Jag tror helt klart att positioneringen inför en eventuell stor SD-framgång valet 2018 är under utrullning här och nu. Det gäller att vara på plats så att man kan kasta så mycket grus och skit som möjligt i samhällsapparaten för att göra det jävligt svårt för en stark högerfront att nå resultat. Se gärna hur polariseringen är i USA efter Trumps seger. Gatustrider, lågintensivt krig, sabotage av politiska processer på alla nivåer och tjänstemän som medvetet och aktivt går in för att skada regeringen. Vi kommer att få se samma sak här efter en eventuell högerseger 2018 (nej, jag menar inte en alliansseger, utan en stark höger bestående av ex. SD, M o KD). Myndighetschefer och generaldirektörer som är illojala mot regeringen och den förda politiken, helt enkelt, och går in för obstruktion, sabotage och ohörsamhet. Finns redan tendenser och exempel på detta är närtid (Danielsson och Eliasson).

Jag vet inte vad lösningen är eller hur det ska motverkas, men opionsbildning och spridande av information är extremt viktigt nu! Sprid uppgifterna om vilka som rycker i trådarna bakom sprattelgubbarna på Stockholms gator och torg!

För övrigt är det så jävla anstötligt att se dessa parasiter sitta med plakat som stödjer BB-verksamheten, LSS-lagen och välfärden för pensionärerna när det är DE som är en stor del av anledningen till varför just välfärd och trygghet går åt helvete! Vilka är det som överutnyttjar LSS-lagen med fiffel och bluff och leasingmongos från hemlandet som hela släkten får lön av samhället för att vanvårda? Hur mycket är driftskostnaden för en afghanhanne som ljuger om sin ålder och besätter en HVB-plats jämfört med en gammal kärring med gisten rollator som äter kattmat för att överleva? Hur många sjuksköterskor, vårdavdelningar, läkare och poliser hade vi kunnat anställa med dräglig lön om inte c.a 250 miljarder gått åt till att finansiera detta SKITPROJEKT? Svineri!!
Citera
2017-09-07, 14:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Vänstern är så jävla vidrig i sin opportunism... Det äcklar mig mer än något annat just nu, hur man medvetet och planerat går in för att skapa "gräsrotsrörelser" ute i landet där man på olika sätt och genom påverkan försöker smyga in sin samhällsomstörtning, entusiastiskt applåderade av den kulturmarxistiska rörelse man i hög grad är en del av. Det gäller att hålla koll här! Vilka döljer sig bakom Tillsammansskapet, Ung i Sverige och liknande till synes oskyldigt och vackert låtande organisationer? Vilka namn och ansikten dyker upp överallt? Vilka deltar i runka bulle-cirklar av bekräftelse och support på sociala medier? Vilka är med och stöttar med grafisk profil, står bakom telefonnummer, konton på soc.med etc etc? Östrogenhungriga batikkärringar och stenkastarvänster från de sektliknande grupperna som infiltrerar sig överallt från Naturskyddsföreningen till Röda Korset och Rädda Barnen!!

Skillnaden på fienden och oss andra är att vi inte organiserar oss. Vi går och röstar vart fjärde år och kanske "näthatar" vi lite eller skickar ilskna mail, men de här aktivistråttorna har ett helt annat modus. Jag tror helt klart att positioneringen inför en eventuell stor SD-framgång valet 2018 är under utrullning här och nu. Det gäller att vara på plats så att man kan kasta så mycket grus och skit som möjligt i samhällsapparaten för att göra det jävligt svårt för en stark högerfront att nå resultat. Se gärna hur polariseringen är i USA efter Trumps seger. Gatustrider, lågintensivt krig, sabotage av politiska processer på alla nivåer och tjänstemän som medvetet och aktivt går in för att skada regeringen. Vi kommer att få se samma sak här efter en eventuell högerseger 2018 (nej, jag menar inte en alliansseger, utan en stark höger bestående av ex. SD, M o KD). Myndighetschefer och generaldirektörer som är illojala mot regeringen och den förda politiken, helt enkelt, och går in för obstruktion, sabotage och ohörsamhet. Finns redan tendenser och exempel på detta är närtid (Danielsson och Eliasson).

Jag vet inte vad lösningen är eller hur det ska motverkas, men opionsbildning och spridande av information är extremt viktigt nu! Sprid uppgifterna om vilka som rycker i trådarna bakom sprattelgubbarna på Stockholms gator och torg!

För övrigt är det så jävla anstötligt att se dessa parasiter sitta med plakat som stödjer BB-verksamheten, LSS-lagen och välfärden för pensionärerna när det är DE som är en stor del av anledningen till varför just välfärd och trygghet går åt helvete! Vilka är det som överutnyttjar LSS-lagen med fiffel och bluff och leasingmongos från hemlandet som hela släkten får lön av samhället för att vanvårda? Hur mycket är driftskostnaden för en afghanhanne som ljuger om sin ålder och besätter en HVB-plats jämfört med en gammal kärring med gisten rollator som äter kattmat för att överleva? Hur många sjuksköterskor, vårdavdelningar, läkare och poliser hade vi kunnat anställa med dräglig lön om inte c.a 250 miljarder gått åt till att finansiera detta SKITPROJEKT? Svineri!!
Ja, de tränar nu, organiserar sig - vänstern inför valet och araberna inför terrordåd. Vi borde göra detsamma, utan att tillhöra något parti och kalla oss typ Vanligdemokraterna (VD) eller Ordningdemokraterna (OD)...
Citera
2017-09-07, 15:18
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Skillnaden på fienden och oss andra är att vi inte organiserar oss. Vi går och röstar vart fjärde år och kanske "näthatar" vi lite eller skickar ilskna mail, men de här aktivistråttorna har ett helt annat modus.

Som sagt, vi som agerar individuellt är särskilt sårbara mot attacker av parasiter som koordinerar.

Såvida vi inte tar höjd för det och har mekanismer inbyggda i samhället för att undertrycka parasitism som är mera generella, dvs som inte tvekar att "peka ut grupp".

Den som vill vara individualistisk och överleva, måste diskriminera efter grupptillhörighet.

Om inte det sker centralt, i enlighet med förutsägbara lagar och regler, måste diskrimineringen ske just individuellt, vilket är mycket sämre både för att det kräver mer energi och för att det blir mera slumpmässigt och därmed både mindre effektivt och mera orättvist på samma gång.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2017-09-07 kl. 15:23.
Citera
2017-09-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är verkligen extremt rått och cyniskt av vänstern att använda dessa unga människors drömmar om ett bättre liv för att säkra sin egen ekonomiska och social ställning. För varje frisk ung man som sitter där på mitt torg dör minst en modig ung man av IS-bödlars tortyr, kämpar fängslas för sina yttrandefrihetsåsikter och sjuka barn dör till följd av söndertrasad sjukvårdsapparat. Tvi!
Det största hotet för Sverige är varken Putin, Trump eller Kim. Det är de vänstervindar som tycks fått vind i seglen och hittat sina vapen i en grupp människor som givetvis griper efter varje strå för sin egen överlevnad.
Cynism i kubik, där vänsteraktivister använder sig av dessa människor för sina egna syften.
Heder åt journalisten Rebecca som enträget gräver och gräver.
Citera
2017-09-07, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Fy för den sure, det ser för j-igt ut. Och snorkig attityd som grädde på moset.

Vilken mejladress kan man använda om man vill tipsa/anmoda stockholmspolisen att gå in och rensa upp, och att göra ID-kontroll på samtliga närvarande hazarer?
Polisen är mycket medveten om hur det ser ut. De har säkert direktiv "uppifrån" om att ligga lågt. Hela flyktingcirkusen är politiskt styrd, där poliserna förmodligen är instruerade att inte göra sitt jobb. D.v.s. upprätta säkerhet, lag och ordning. Alla är inte lika inför lagen.

Gissar på att hela demonstrationen kommer att tillåtas att växa ordningsmakten över huvudet, precis som zigenarlägret i Malmö. När de sedan "måste" göra något, blir det bara så mycket svårare. Detta kommer att gagna vänsteraktivisterna, regissörerna för hela spektaklet.
Citera
2017-09-07, 15:49
Medlem
Citat:
Det gäller att hålla koll här! Jag tror helt klart att positioneringen inför en eventuell stor SD-framgång valet 2018 är under utrullning här och nu. Det gäller att vara på plats så att man kan kasta så mycket grus och skit som möjligt i samhällsapparaten för att göra det jävligt svårt för en stark högerfront att nå resultat.

Kunde inte ha sagts bättre!
Citera
2017-09-07, 15:53
Medlem
MeMajks avatar
Citat:

Förhoppningsvis får de order att riva sitt tältläger, det har vuxit till helt orimliga proportioner:

Sedan är det mycket anmärkningsvärt om Amir fått ledigt från sin skola för att demonstrera. Han är här på TUT - villkoret är att han SKA studera på gymnasiet. Den skolan borde anmälas.

I övrigt verkar det ha avstannat. Blir inte deras demonstrationer den 10, 12 och 13 till stora framgångar (jo, de kommer försöka få det att framstå som detta oavsett uppslutning) tror jag det här kan komma att rinna ut i sanden. En samling på 20-30 personer i regn och kyla... det leder liksom ingen vart och det kanske de börjar inse själva också.

Farbror Blå kommer troligtvis att ge tips om bättre kost och kläder nu när det börjar bli lite kallt och regnigt
Polisjävlarna rent ut sagt i detta fall är det mest flata och kärringaktiga jag upplevt.
Sådant jävla in i helvete mycket dalt med dessa baaaaarn .
Citera
2017-09-07, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Farbror Blå kommer troligtvis att ge tips om bättre kost och kläder nu när det börjar bli lite kallt och regnigt
Polisjävlarna rent ut sagt i detta fall är det mest flata och kärringaktiga jag upplevt.
Sådant jävla in i helvete mycket dalt med dessa baaaaarn .

Svensk polis är ett jävla skämt!!

Jag hoppas att många svenskar har tappat respekten för dem helt. Det är pinsamt uppenbart i spektaklet med "barnen" att svensk polis inte är någonting annat än en politiserad fjant-organisation som gör skillnad på vilka grupper som ska följa lagen och vilka som inte ska göra det.

Brinn, medlöpare, brinn!!!
Citera
2017-09-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Svensk polis är ett jävla skämt!!

Jag hoppas att många svenskar har tappat respekten för dem helt. Det är pinsamt uppenbart i spektaklet med "barnen" att svensk polis inte är någonting annat än en politiserad fjant-organisation som gör skillnad på vilka grupper som ska följa lagen och vilka som inte ska göra det.

Brinn, medlöpare, brinn!!!

Jag tycker och många med mig att det är bra att polisen har lämnat sina våldstendenser. När det handlar om dessa barn/ungdomar så måste flexibilitet råda då dom är sköra men modiga ungdomar. Det gläder mig att polisbrutaliteten mot utsatta afghaner äntligen upphör. Det var hemska scener utanför förvaret i Märsta som var obehagligt att se, det gjorde ont inombords att polisen drog batongen mot ungdomen. Nu måste lagen få vara flexibel i fallet med sittstrejken min vän då dom riskerar tortyr och döden i Kabul.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Citera
2017-09-07, 16:52
Medlem
Citat:

Efter fikagullandet med polisen så blir det enligt agendan 'möte med Emma'; vilken Emma avses? Asyladvokat Emma Persson eller hazarlakejjournalisten Emma Bouvin? Eller annan Emma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in