Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
Även om nu Fatemeh Khavari fick posera med Showan Shattack (nävarna i luften framför Branting) igår.
Vänstern är så jävla vidrig i sin opportunism... Det äcklar mig mer än något annat just nu, hur man medvetet och planerat går in för att skapa "gräsrotsrörelser" ute i landet där man på olika sätt och genom påverkan försöker smyga in sin samhällsomstörtning, entusiastiskt applåderade av den kulturmarxistiska rörelse man i hög grad är en del av. Det gäller att hålla koll här! Vilka döljer sig bakom Tillsammansskapet, Ung i Sverige och liknande till synes oskyldigt och vackert låtande organisationer? Vilka namn och ansikten dyker upp överallt? Vilka deltar i runka bulle-cirklar av bekräftelse och support på sociala medier? Vilka är med och stöttar med grafisk profil, står bakom telefonnummer, konton på soc.med etc etc? Östrogenhungriga batikkärringar och stenkastarvänster från de sektliknande grupperna som infiltrerar sig överallt från Naturskyddsföreningen till Röda Korset och Rädda Barnen!!
Skillnaden på fienden och oss andra är att vi inte organiserar oss. Vi går och röstar vart fjärde år och kanske "näthatar" vi lite eller skickar ilskna mail, men de här aktivistråttorna har ett helt annat modus. Jag tror helt klart att positioneringen inför en eventuell stor SD-framgång valet 2018 är under utrullning här och nu. Det gäller att vara på plats så att man kan kasta så mycket grus och skit som möjligt i samhällsapparaten för att göra det jävligt svårt för en stark högerfront att nå resultat. Se gärna hur polariseringen är i USA efter Trumps seger. Gatustrider, lågintensivt krig, sabotage av politiska processer på alla nivåer och tjänstemän som medvetet och aktivt går in för att skada regeringen. Vi kommer att få se samma sak här efter en eventuell högerseger 2018 (nej, jag menar inte en alliansseger, utan en stark höger bestående av ex. SD, M o KD). Myndighetschefer och generaldirektörer som är illojala mot regeringen och den förda politiken, helt enkelt, och går in för obstruktion, sabotage och ohörsamhet. Finns redan tendenser och exempel på detta är närtid (Danielsson och Eliasson).
Jag vet inte vad lösningen är eller hur det ska motverkas, men opionsbildning och spridande av information är extremt viktigt nu! Sprid uppgifterna om vilka som rycker i trådarna bakom sprattelgubbarna på Stockholms gator och torg!
För övrigt är det så jävla anstötligt att se dessa parasiter sitta med plakat som stödjer BB-verksamheten, LSS-lagen och välfärden för pensionärerna när det är DE som är en stor del av anledningen till varför just välfärd och trygghet går åt helvete! Vilka är det som överutnyttjar LSS-lagen med fiffel och bluff och leasingmongos från hemlandet som hela släkten får lön av samhället för att vanvårda? Hur mycket är driftskostnaden för en afghanhanne som ljuger om sin ålder och besätter en HVB-plats jämfört med en gammal kärring med gisten rollator som äter kattmat för att överleva? Hur många sjuksköterskor, vårdavdelningar, läkare och poliser hade vi kunnat anställa med dräglig lön om inte c.a 250 miljarder gått åt till att finansiera detta SKITPROJEKT? Svineri!!