Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag drar inga förhastade slutsatser.
Det är ett faktum att trosorna inte kan åka av om benen är bundna. PM kan inte förklara hur det kan gå till, inte ens kvinnor kan förklara det även om PM inför en häktningsdomstol försöker att inbilla sig det.
Poängen med min frågeställning är att PM har skitit i det blå skåpet, målat in sig i ett hörn. Han kan kan komma dragandes med vilka förklaringar han vill, dock så måste allt han säger vara rimligt, PM kan begå brott och skicka skrot ut i Östersjön men aldrig bryta mot fysikens lagar.
Du nu får du ge något med underlag här som att han inte kan förklara detta med att kläder åkt av då benen var bundna.
Det är ingen poäng så länge du inte kan visa att det är som du påstår. Kom igen nu annars blir det bara snömos nivå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Googla ekstrabladet live madsen. Då kommer du till dansk liverapportering. Läs noga. Jag hade börjat runt 15.00 om jag var du. De håller på ytterligare ett par timmar. Så ha tålamod och läs.
Det duger inte utan länka direkt eller så strunta i det. Jag tänker inte sitta och leta igenom text för att någon påstår något så drastiskt som att han pratat emot sig själv. Återkom med länk.