2017-09-06, 03:05
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMD
Lite så tolkade åtminstone jag det?

Kan ha varit så.
Citera
2017-09-06, 03:57
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Chris (Gustav Vasa) har förresten sökt till Idol förut, 2015. Men han var inte lika bra då:

https://www.youtube.com/watch?v=XEbEfCxCJJs

Det står ju i klippet att det är från 2011? Eller sökte han 2015 men det finns ingen video på det?
Citera
2017-09-06, 09:01
Medlem
Har några favoriter redan, självklart Christoffer Kläfford (men vet inte hur han kommer stå sig utseendemässigt när röstningen börjar sen). Oavsett vad lär han få släppa musik efter Idol. Tänker att alla lite äldre lär rösta på honom medan alla <16 röstar på de med bäst utseende.

Sedan tycker jag även om Olivia Spicer, Abdul ..?, Gabriel Cancela och Daria Kustovska.

Jag ber till högre makter att Hanna Ferm åker ut fort som attan, så osmaklig i TV-rutan i mitt tycke. Hon känns bara påklistrad och tillgjord, inget äkta. Även den där Jönköpings-snubben som fick en andra chans kan göra henne sällskap.
Citera
2017-09-06, 18:01
Moderator
Dr Kings avatar
En ny twist i år tydligen där de som åker ut under slutkvalet skall få en chans att röstas in igen av tittarna.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g8y5B/avslojar-ny-twist-forandrar-idol

Som vanligt kommer detta i så fall att gynna de som fått mycket TV-tid hittills. Vissa har ju knappt synts alls i rutan och kommer därmed att vara chanslösa i en sådan revanschomröstning.
Citera
2017-09-06, 18:04
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Chris är vinnaren av Idol 2017! Då har vi fått det avklarat!

Ja, vilken enorm röst han har Chris, alla får ju gåshud, då är det ju magiskt.Jag hoppas nu att han är bland 3 i år.Det var väl någon brud också som hade det där lilla extra också som krävs.Men helt klart så slåss Chris om vinsten i år.Gustav Vasa har ju alla här döpt honom till, det kör vi på...

mvh/
Citera
2017-09-06, 20:09
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jävlar vilken bredd Kläfford har på sin röst. Han kan sjunga meningslös tuggummipop och omvandla det till nåt bra
Citera
2017-09-06, 20:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag sa...vart hirsute Elin Tjälve utröstad?
Citera
2017-09-06, 20:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag sa...är hirsute Elin Tjälve utröstad?

Vi borde fått se det isåfall. Å andra sidan lämnade förhandsfavoriten Amanda Aasa off screen när hon var med 2014.
Citera
2017-09-06, 20:13
Medlem
Bra att Nikki ryter till. Många av de som får skäll kommer med lätthet gå vidare men de får inte bli för självsäkra
Citera
2017-09-06, 20:15
Medlem
199797s avatar
Vilka lämnar ikväll? Kommer hela grupper lämna eller några personer från grupperna?
Citera
2017-09-06, 20:22
Medlem
Mikeyjamess avatar
De borde separerat tvillingarna. Blir ingen utmaning om de ska vara tillsammans i alla moment.
Citera
2017-09-06, 20:35
Medlem
S.O.Stolps avatar
Alltså, det här gruppmomentet. Är det egentligen bra så här tidigt?

Dom kastas in i en grupp och förväntas samspela och prestera på topp på en gång. Dom känner inte varandra. Dom känner inte varandras personligheter eller röstförmåga. Tacka fan för att det blir pannkaka gång på gång.

Det här momentet borde komma senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in