2017-08-29, 20:58
Medlem
Legerdemains avatar
Snyfthistoria eller inte – Vendela var värd sin biljett. Dessutom har hon definitivt glimten i ögat.

Sorgligt att hennes mamma är döende. Jag blev berörd.
Citera
2017-08-29, 20:59
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fan vad cringe att så många familjer och vänner ska släppas in till juryn så fort nån är bra. Det är ok 1-2 gånger men nu är det hela tiden.
Citera
2017-08-29, 21:11
Medlem
Rollinghands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fan vad cringe att så många familjer och vänner ska släppas in till juryn så fort nån är bra. Det är ok 1-2 gånger men nu är det hela tiden.

En företeelse i tiden när "klanmedlemmar" dyker upp vid Idol-auditions på liknande sätt som vid akutintag på sjukhus.
Citera
2017-08-29, 21:15
Medlem
Jag tror den som det är mest synd om vinner. Likadant var det in Talent där en ekonomisk flykting stod och snyftade. Så djävla trött och det blir flamsigare för vart år. Han som vann förra gången, var tog han vägen? Om dom åren innan? Tyckasyndom gäller nu överallt och Idol är inget undantag. Trist för oss som hade velat se en rättvis tävling och hoppas på underhållning.
Citera
2017-08-29, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Snyfthistoria eller inte – Vendela var värd sin biljett. Dessutom har hon definitivt glimten i ögat.

Sorgligt att hennes mamma är döende. Jag blev berörd.

Jo, hon var duktig. Kan ta sig en bra bit i fram tävlingen. Ingen vinnare dock.
Citera
2017-08-29, 21:46
Medlem
Flyktingar som fått utvisningsbesked, folk som är mobbade, folk som har sjuka föräldrar. Jag är så trött på dessa snyfthistorier.
Citera
2017-08-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Tycker den här albanien var skitdålig. Enda anledningen till att de vill ha med honom är för att han är gay, flykting och lärt sig svenska fort. Posterchild för bonniers flyktingvurmande.

Ser hellre att en snäll gaykille från balkan får en skjuts in i samhället än en mordisk islamist. Annars brukar de ju mest vurma för de kriminella och fanatiska avskummen.

Däremot sjöng han inte särskilt bra, nej.
Senast redigerad av sachos_legs 2017-08-29 kl. 23:26.
Citera
2017-08-29, 23:30
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Var tacksam att Pär inte kuppade in Kakan Hermansson Gina är åtminstone en antisemit.

Ja men verkligen! hur fan kan han gilla det äckelfettot så jävla mycket? han är väl inte någon storfavvo, men ingen jag stör mig på, verkar allmänt vettig, nästan rolig ibland osv...får inte ihop det? Gina är väl ok tycker jag! stör mig lite bara att hennes framgång mest kommer utav att hon är tjej och utlänning, två vinnande drag i media. Fast det är ju inte hennes fel, kunde som sagt vart långt värre!
Citera
2017-08-29, 23:38
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Gina Dirawi blir Pärs sidekick

Usch. Spyr i munnen!
Citera
2017-08-29, 23:45
Medlem
Betvivlar att Kakan någonsin kommer tillbaka till Idol. Kakan har ju redan gjort en runda i Idol och blev väl inte så populär där (som tur var).

Idol är inte särskilt PK eller vänster, det är snarare puritanskt, extremt präktigt och strömlinjeformat kommersiellt, ingen får sticka ut åt ena eller andra hållet. Kommer ihåg jätteskandalen när Jay Smith hade rökt en brajja och tvingades till offentlig avbön. I tårar.
Senast redigerad av sachos_legs 2017-08-30 kl. 00:42.
Citera
2017-08-30, 00:01
Medlem
PS: Klajdi eller vad han nu hette var minst den tredje eller fjärde i raden av utvisningshotade invandrare som Idol har haft med genom åren. Ingen av dem har ens nått kvalveckan. De tar in dem i början för att det ska se bra ut, sen avpolletterar de dem.
Citera
2017-08-30, 00:53
Medlem
Hittills finns det 4 tänkbara vinnare imo:

Robin bengtsons kompis
Fnittriga tjejen som hade en röst i stil med lisa ekdahl
bruce springsteen hemlöse killen
lilla blonda tjejen som sökte till idol tillsammans med sin bästa kompis som var brunhårig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in