Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Är du bara här för att backa upp eller vad?
PR har varit ett huvudämne i tråden sedan många år. Polisen hade honom som huvudmisstänkt i många år (och det finns säkert poliser som har det än idag). Varje gång som Prinzezzan hoppar in och försvarar honom poppar den där lite konstiga känslan upp att något är "konstigt" med alltsammans. Och just på grund av att Prinzezzan återfaller i detta djupt personliga försvar av PR gjorde att jag tog till orda. Det var den enda orsaken!
Men konstigt är det: PR var tidigare ihop med Ulrika, Helenas syster. Helena försvinner. PR underrättas om detta bara två dagar senare – men minns inte vad han gjorde när exets syster försvann? Detta anser jag vara omöjligt, en ren bluff. Han blev ju underrättad redan på måndagen, bara ynka två dagar efter det att Helena försvann. Då måste det man gjorde två dagar tidigare vara lika förevigat i skallen som en fil är det på en SSD-disk. Det är helt uteslutet att PR inte direkt skulle ha koll på vad han gjorde den där lördagskvällen/natten. Totalt uteslutet!
Alltså, anledningen till att jag gick in i diskussionen om PR var för att Prinzezzan återföll i ett djupt personligt försvar av PR. Ingen annan anledning fanns.
Du har fått två PM idag, och i det sista (var det väl) står det precis vad jag tror om vem som är "mannen med pilotglasögon"
och att jag har testat ett sidospår några dagar (jag ville få in reaktioner). Men döm om min förvåning när jag över en natt gick från att ha varit en bundsförvant till att bli misstänkt för att vara både Kl*s och mördare! Jag har också förklarat för dig att det kommer att komma mer förklarande information
framöver, men att du måste ge dig till tåls. Kan du nu sluta attackera och misstänkliggöra mig?