2017-09-05, 20:09
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMora
Du och "byracka" reagerar väldigt starkt på mig och envisas med att tjafsa, varför?
Sanningen ska fram, ibland finns olika sanningar, det finns plats för båda. Det är inget att gå upp i falsett för.
BW har ingen diagnos, är inte kandidat för det.
Det är väl knappast glad och skojig man brukar förknippa med ADHD, som du säger.

Huruvida BW har diagnostiserad ADHD eller inte, lär väl vara rätt irrelevant känns det som.
Däremot kanske du ska jobba lite med dina förutfattade meningar om människor med diagnosen.
Citera
2017-09-05, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissMora
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men kom att tänka på att det en gång fanns en sida där man samlade ihop klasser från förr och där vissa klassfoton publicerades, om jag minns rätt.
Man skulle vara medlem för att kunna se allt men frågan är hur sidan ser ut idag?
Minns du namnet, eller om någon annan gör det, kika in där, om du inte får hjälp från annat håll.

Stayfriends heter nog den sidan tror jag. Finns fortfarande.
Citera
2017-09-05, 20:23
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Bra formulerat Florence - sitter du där med klumpen i halsen du som "plågats" med dessa minnesbilder.
Tänkte samma som du där!
Senast redigerad av Rudge 2017-09-05 kl. 20:33.
Citera
2017-09-05, 20:40
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det här kom som en TOTAL överraskning, backar du om Kl*s M*lmgren ?
Håller det inte? så du tror inte längre på KM som "pilot"?
För mig är det tvärtom, jag tycket att det kommer fram mer och mer intressanta avslöjanden för varje dag som går som VERKLIGEN pekar på att det är Kl*s som är "pilot".
Okidok.

Efter att läst inläggen sen igår, så är jag helt, fullt ut övertygad om att Freija och Pudeln är lakejer åt "pilot". Jag har misstänkt det länge. Man kan inte så hårdnckat påstå att Klasse är pilot, NÄR HAN INTE ÄR DET. Bara DET gör ju att dom bär ut falsk information. Finns bara en anledning till det. Skönt att se hur fler börjar ifrågasätta dom "två"......Dom t.o.m skriver t.ex " K.M gjorde det och det". Det är väldigt sjukt.
Den 11:e skulle tydligen något framkomma. Jag hoppas att det blir positivt så detta får ett slut.
Jag vet vem pilot är, och jag har talat om det, sen kan jag inte göra mer. Man blir påhoppad direkt. Det är väl inte JAG som är anklagad? Man skulle kunna tro det.
Jag hoppas polisen tar itu med dessa "två" nick, när dom ändå är här och läser.
Detta mot Klas kallar jag rent förtal, samt försvårande av brottsutredning. Jag tycker fanimej som det har utvecklat sej här, att det är VÄRRE än själva mordet/ dråpet.
Citera
2017-09-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Nej, Hardbeck. Jag ger endast min syn på den information som ges, hur människor uttrycker sig, tänkbara reaktioner och möjliga känslor hos individer. Jag vet en del om homo sapiens, det är allt. Jag påverkar inte heller någon annan med mina inlägg.

Not.
Mitt "du" i min meningen är lika med förövaren.
Citera
2017-09-05, 20:47
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
?

Hej.

För förtydligande så efterlyser jag bild på KM från aktuell tid då HA förmodat försvann.

Samtidigt påpekar jag att inget har framkommit till mig ang KM och ja, jag bor i marsta.

Hoppas du förstår min efterlysning samt förundran, annars får vi ta det vidare i PM Lubbe.

//lugnås.
Citera
2017-09-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Ja, kanske det Twiggy.

Kan du konkretisera det du skrev om att R*nnlund skulle förnekat tidigare bekantskap med Kl*sse

V.g. svara på frågan, Twiggy
Citera
2017-09-05, 20:57
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Tänkte samma som du där!

Jag tänkte tvärtom som vanligt och utgår från att FedupFlorence riktar sig direkt till Helena's baneman i texten. Och om han nu är funtad som en normal människa (högst osannolikt) så BORDE han bli väldigt berörd av det han läser. Men det kanske är för mycket att hoppas på, risken är betydligt större att GM är likgiltig, känslokall och har en total avsaknad av empati, i ett sådant läge biter inte en text som FedupFlorence's.
Citera
2017-09-05, 20:58
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
V.g. svara på frågan, Twiggy

Det får du fråga Lubbe. Det kom från honom. Och jag tror att han tillhör dom som är seriösa här. Även fast jag är arg på honom. Han är bara en död fisk som följer strömmen tyvärr.
Citera
2017-09-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Det får du fråga Lubbe. Det kom från honom. Och jag tror att han tillhör dom som är seriösa här. Även fast jag är arg på honom. Han är bara en död fisk som följer strömmen tyvärr.

Då går frågan vidare till lubbe75:
- Kan du utveckla på vilket sätt R*nnlund förnekar koppling till Kl*s M*lmgren?
Citera
2017-09-05, 21:27
Medlem
Hej alla! För första gånge på länge så har jag något att tillföra till tråden. Var idag på campus på universitetet jag pluggar på. Många aktiviteter anordnas och alla beblandas med folk från hela Sverige och tom hela världen.

I min grupp får jag på en gång kontakt med en kille som visar sig inte ha fyllt 30 än. Skittrevlig och pratsam. Han kommer från Mariestad. Vid lunchtid sätter vi oss tillsammans och snackar lite allmänt. Jag känner att jag vill ta upp ämnet HA men tycker att det kan bli ett lite konstigt samtalsämne. Jag bestämmer mig för ta fram mobilen och går in på en av våra stora tidningar. Ubåtsdansken ses på bild och jag känner på en gång att detta är ett sätt för mig att komma in på ämnet. Jag nämner att han verkar vara en galen och han håller med mig. Jag låtsas minnas med "ah just det Mariestad", där kom ju HA ifrån. Undra vad som hände henne. Så svarar han: polisen har en misstänkt och min farsa blev jävlig förbannad när han fick höra detta för den misstänkte har tydligen varit bekant med min farsa. Så han hade ringt upp den misstänkte och frågat vad fan som var frågan och den misstänkte hade blivit väldigt tyst i luren och darrat på rösten.

Jag frågade vad den misstänkte hette och han sa att han inte visste. Men han skulle höra med farsan och återkomma (vi böt nummer). Han sa också att hans farsa hade sagt på telefon : du ger fan i och ringer mig nå mer.

Detta var det jag fick berättat. Försökte återberätta så tydligt som möjligt.

/ T
Citera
2017-09-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Efter att läst inläggen sen igår, så är jag helt, fullt ut övertygad om att Freija och Pudeln är lakejer åt "pilot". Jag har misstänkt det länge. Man kan inte så hårdnckat påstå att Klasse är pilot, NÄR HAN INTE ÄR DET. Bara DET gör ju att dom bär ut falsk information. Finns bara en anledning till det. Skönt att se hur fler börjar ifrågasätta dom "två"......Dom t.o.m skriver t.ex " K.M gjorde det och det". Det är väldigt sjukt.
Den 11:e skulle tydligen något framkomma. Jag hoppas att det blir positivt så detta får ett slut.
Jag vet vem pilot är, och jag har talat om det, sen kan jag inte göra mer. Man blir påhoppad direkt. Det är väl inte JAG som är anklagad? Man skulle kunna tro det.
Jag hoppas polisen tar itu med dessa "två" nick, när dom ändå är här och läser.
Detta mot Klas kallar jag rent förtal, samt försvårande av brottsutredning. Jag tycker fanimej som det har utvecklat sej här, att det är VÄRRE än själva mordet/ dråpet.
Snälla du.. ge upp, eller vad är din agenda? Ett överhört samtal när du var en liten mupp är inget bevis för något. Om du vill & orkar vara seriös så inbillar jag mig att du skulle få mer på fötterna, om något finns alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in