Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Det här kom som en
TOTAL överraskning, backar
du om
Kl*s M*lmgren ?
Håller det inte? så du tror inte längre på KM som "pilot"?
För mig är det tvärtom, jag tycket att det kommer fram mer och mer intressanta avslöjanden för varje dag som går som VERKLIGEN pekar på att det är Kl*s som är "pilot".
Okidok.
Efter att läst inläggen sen igår, så är jag helt, fullt ut övertygad om att Freija och Pudeln är lakejer åt "pilot". Jag har misstänkt det länge. Man kan inte så hårdnckat påstå att Klasse är pilot, NÄR HAN INTE ÄR DET. Bara DET gör ju att dom bär ut falsk information. Finns bara en anledning till det. Skönt att se hur fler börjar ifrågasätta dom "två"......Dom t.o.m skriver t.ex " K.M gjorde det och det". Det är väldigt sjukt.
Den 11:e skulle tydligen något framkomma. Jag hoppas att det blir positivt så detta får ett slut.
Jag vet vem pilot är, och jag har talat om det, sen kan jag inte göra mer. Man blir påhoppad direkt. Det är väl inte JAG som är anklagad? Man skulle kunna tro det.
Jag hoppas polisen tar itu med dessa "två" nick, när dom ändå är här och läser.
Detta mot Klas kallar jag rent förtal, samt försvårande av brottsutredning. Jag tycker fanimej som det har utvecklat sej här, att det är VÄRRE än själva mordet/ dråpet.