2017-09-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Jag sa det här.

Jag tror inte att dessa människor är från "DP". Jag vet inte vem de är, men folk kommer att känna igen deras röst. Tror du att jag känner alla i Rinkeby? Personer som bor inte ens i Rinkeby brukar komma till Rinkebyn och softa där..
Okej jag kolla igenom din historik på Flashback du e en riktig liten pajas som låtsas va från "orten".

För de första ser man att du kan bra svensk grammatik, men du försöker fakea en invandrare genom att fakea dålig grammatik då O då.

Jävlar vilket liv du har, när du sitter O kallar folk för "svennar som spelar CSGO och inte är från Västerort" beskriver du bara dig själv din lilla pajas. Äckliga snorunge
Citera
2017-09-05, 22:40
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Såg den på snap nu e den borta ... 100% kmr den ut iaf kanske ej från mig men ni lär se den
Såg också de, de var före han gick i koppel, har ej länk det var min tjejkompis som fick en snap me videon
Citera
2017-09-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Man säger inte "Ey, vart är min gun" om man verkligen har en pistol. Du har nog koll på vart din pistol är någonstans i så fall... Nej. Jag tror mer på kniv typ.
Skjutvapen är väldigt tillgängligt i dagsläget och dessutom inte så dyrt. Du kan få en glock för 8-10papp, de finns många småbecknare i torget med vapen, varför skulle inte dom här ha det?
Citera
2017-09-05, 22:46
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
I den andra tråden var det mycket snack om politik och andra grejer som inte har med detta att göra.

Jag har fortfarande svårt att tro att det handlar om en låt. Man hör ju klart och tydligt att det handlar om pengar Jaffar sa "32 tusen sa vi ju" sen får han en örfil. Det låter även som han ena säger typ att dem har skonat hans liv och varit snälla mot honom.

Han pratar somaliska. De låter som "32 bla bla". Har fått det översatt och han säger typ:

"Bror, varför gör ni såhär mot mig"
Citera
2017-09-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Han pratar somaliska. De låter som "32 bla bla". Har fått det översatt och han säger typ:

"Bror, varför gör ni såhär mot mig"

Fy fan vad hemskt. Någon som vet hur dessa filmer har kommit ut? Är det "DP" som släppt dem?
Citera
2017-09-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Nej det är han inte. Han bara yrar rätt ut sagt. Han har ingen som helst aning. DP är somalier. 4 somalier och inget annat.
Hur skulle denhär rasisthoran ha någon som helst aning om vilka det är?
Nollan vill bara ha en anledning att skriva i denhär tråden.
Men samma sak gäller dig "negrofoben" schas till den andra tråden och scrolla på din äckliga horunge

Negrofob? Really? Somalier pissar på en somalier. Somalier skjuter somalier. Somalier skjuter allt, ligger bakom 75% av skjutningarna senaste åren.
Somalier äger knarkhandeln i många områden. Med konkurrens av eritreaner på vissa platser. Andra marknader och produkter har gambierna kört i många år.
Att skriva att afrikaner pissat på en afrikan, eller gjort skit över huvud taget, är inte negrofobiskt eller rasistiskt, det är fakta i det här och många andra fall.
Citera
2017-09-05, 22:56
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Skjutvapen är väldigt tillgängligt i dagsläget och dessutom inte så dyrt. Du kan få en glock för 8-10papp, de finns många småbecknare i torget med vapen, varför skulle inte dom här ha det?

Jo, det är som du säger. Men jag tvekade bara på grund av ordvalet, precis som jag skrev. Känsla bara.
Citera
2017-09-05, 22:57
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Biggie Juke fick 6 örfilar. Allt i Somaliska, för alla er som undrar.
Just det, han säger "sex dharbaaxo" typ [darb'äshå] det har du rätt i!
Citera
2017-09-05, 23:00
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Fy fan vilka vidriga människor. Kommer någon hämnd?

Tycker riktigt synd om honom. Såg ut som han nästan började gråta.

Det här är ju nästan lika illa som våldtäkt.
Citera
2017-09-05, 23:02
Medlem
JihadJoes avatar
Minst 3 personer som säger att dom sett videon på Biggie Juke men ingen som kan bidra med en länk eller information om vart man kan se filmen. Börjar känns som bullshit när ingen ens kan peka åt något håll.
Citera
2017-09-05, 23:04
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Jo, det är som du säger. Men jag tvekade bara på grund av ordvalet, precis som jag skrev. Känsla bara.

Jag tror det finns en fjärde person i bakgrunden som bär vapnet. Men det är bara en känsla. Fick dem vibbarna. De känns som det finns en lugnare person i bakgrunden som frågar Jaffar om hans lur. Denna pratar mer lågmält.
Citera
2017-09-05, 23:09
Medlem
Turbaas avatar
Förstår inte riktigt varför jaffars bror tillåter DP att pissa på han. Är jaffars och hans bror inte vänner? Eller är hans bror någon slags kung inom området?

Känns rätt långsökt efter som dom dödar för pengar, varför vill dom pissa på han?
För att han är skyldig dom pengar?

Rätt mycket som är oklart.

Men enkelt räknat så jobbar DP för cash och hämd. Thats IT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in