Citat:
Ursprungligen postat av
exsist
Innan anhållandet av pilot, fanns det några tankar åt annat håll, från din sida eller övriga? Har det pratats tidigare någon gång om KM som misstänkt skyldig till försvinnandet?
Är det fler i Mariestad som vet att KM är pilot?
Isfl, har det kommit fram fler uppgifter om honom?
Hur uppfattade du det då du hörde om att BW erkänt på fyllan om inblandning? Eller var det påhittade rykten?
Varför tror du PR angav sej själv och sedan fortsatte att gäckas som potentiell skyldig?
Varför skulle PR ses som misstänkt som stod familjen så nära. Var det inte underligt, eller hur uppfattades detta allmänt? Jag som utomstående upplever det som mycket konstigt och taget ur luften.
De anonyma tipsen måste ha landat i något som passade in, men vad? Förstår inte alls. Hoppas du kommer ihåg och vill svara.
Enligt en vän jag pratade med precis så har PW vetat om att KM har varit inne på förhör tidigare!!
Jag flyttade ifrån staden den hösten och tog inte del / hörde något av rykten kom ihåg det var inte lika lätt att kommunicera lätt att glömma att vi inte hade social media då.
Jag pratade mycket med polisen per telefon, de ringde upp mig när de hade frågor eller undrade över något.
Jag har aldrig gillat PR en arrogant typ jag tror faktiskt att han njuter av uppmärksamhet som han får / eller gjorde i alla fall. Väldigt narcissistisk!
Att BW skulle ha erkänt på fyllan har jag aldrig hört förut!! Det tror jag bara är Mariestads rykten ..
PR Man brukar ju säga att det är någon i den närmsta kretsen en vän till familjen osv!!!! jag är inte förvånad över att han var misstänkt i början!
PR var min största kandidat väldigt länge.
Du verkar mer insatt än mig när det gäller rykten och anonyma tips som sagt hoppas att jag har hjälpt lite ..
Tror knappast det! Det är ju tyvärr så länge sedan! När jag träffar gemensamma vänner till Helena vilket jag gör väldigt sällan!! Så har vi inte suttit och pratat som vi gör här på Flashback utan pratar fina minnen om vi pratar om Helena.