2017-09-05, 12:25
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Men suck. Misstänkt havandeskapsförgiftning
Skriver hon.

Saxat från 1177:
Citat:
Barnet kan växa dåligt och dina organ kan påverkas om blodtrycket blir för högt. För att sänka blodtrycket kan du behöva vila. Om inte det hjälper kan du behöva föda barnet tidigare än beräknat

Tycker inte hon ser så speciellt nervös ut, det hade jag varit om man tänker på ovanstående fakta...
Hon kommer inte till rättegången, det blir nån selfie men en ihopljugen text och ett fånigt flin på ansiktet. Läkarintyget kommer inte heller säga något speciellt, kommer vara lika diffus som den tidigare hon grät till sig.
Citera
2017-09-05, 15:03
Medlem
Det kan ju vara så att Catrin vill få oss att tro att hon ej tänker dyka upp på rättegången, så att det kommer färre personer på hennes rättegång.
Citera
2017-09-05, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Det kan ju vara så att Catrin vill få oss att tro att hon ej tänker dyka upp på rättegången, så att det kommer färre personer på hennes rättegång.

Hon säger på Instastories idag att det kommer vara lyckta dörrar vilket jag förstår är helt fel. Det lär ju bestämmas vid rättegångens början? Rätta mig om jag har fel. Men jag tror hon försöker få folk att stanna hemma genom att skriva så.
Citera
2017-09-05, 15:47
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Hon säger på Instastories idag att det kommer vara lyckta dörrar vilket jag förstår är helt fel. Det lär ju bestämmas vid rättegångens början? Rätta mig om jag har fel. Men jag tror hon försöker få folk att stanna hemma genom att skriva så.

Det kan hon drömma vidare om, hon är bara livrädd att det kommer spridas bilder/filmer som hon inte kan kontrollera. Som inte är retucherade till hennes fördel, hon försökte väl köra lyckta dörrar kortet förra gången också.

Vi som dokumenterar rättegången ser fram emot måndag då Catrins "Mylifeisyourmovie" blir verklighet 🤗
Citera
2017-09-05, 15:57
Medlem
Juridisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar

Inte. en. chans.
Citera
2017-09-05, 16:21
Medlem
Jag sätter 10 spänn på att Catrin kommer att åka in akut söndag natt, för då vet hon att de väntar till morgonen med att ta prover och undersökningar. Alla dessa sjukbesök innan handlar om att bygga upp en trovärdig historia om en högriskgravidititet alternativt en mycket sjuk Catrin. Det här är ju mer spännande än Dallas!

Jag tycker synd om barnen som måste leva med denna dramaqueen, det måste vara jättejobbigt för dem att deras mamma och "bäbisen" är akut sjuk så ofta.
Citera
2017-09-05, 16:47
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag tycker synd om barnen som måste leva med denna dramaqueen, det måste vara jättejobbigt för dem att deras mamma och "bäbisen" är akut sjuk så ofta.

Kan inte vara roligt att växa upp och hitta den här tråden...
Citera
2017-09-05, 16:53
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag sätter 10 spänn på att Catrin kommer att åka in akut söndag natt, för då vet hon att de väntar till morgonen med att ta prover och undersökningar. Alla dessa sjukbesök innan handlar om att bygga upp en trovärdig historia om en högriskgravidititet alternativt en mycket sjuk Catrin. Det här är ju mer spännande än Dallas!

Förhoppningsvis blir hon häktad på fredag... 😉
Citera
2017-09-05, 17:26
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juridisk
Inte. en. chans.

Nej nej NOLL risk för lyckta dörrar! Om hon nu inte gjort sig skyldig till brott mot minderårig men det har hon väl inte lyckats med än
Citera
2017-09-05, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Vanligast är att havandeskapsförgiftning uppstår i sista trimestern av graviditeten, efter vecka 27.

Vanligast för förstföderskor
Citera
2017-09-05, 18:18
Medlem
Hon livesänder och säger att hon ska opereras imorgon pga urin som inte rinner igenom ordentligt.
Hennes advokat har meddelat åklagaren och de har fått ett ok från hen? Vadå ett ok? För vad? En operation?
Citera
2017-09-05, 18:27
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw

Det kommer i alla fall inte att hindra mig från att ändå bege mig till Södertälje och gå på rättegången.

Nu har jag tagit en hel semesterdag för att ägna åt detta oslagbara event. Kan knappt bärga mig att få bevittna detta live
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in