Citat:
Ursprungligen postat av
RumleGaasegg
Står så i Jyllandsposten, se lenke. Jeg begriper ikke at det skulle gjøre det lettere å binde tau om anklene hennes.
http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE9845129/peter-madsen-ubaadens-luge-var-skyld-i-kim-walls-doed/
Jo, och på ekstrabladets liverapportering (ekstrabladet.dk):
Han virker noget irriteret, da anklageren undrer sig over, hvordan hendes strømpebukser og trusser ryger af.
16:36
Caroline Clante
Er han fattet når han snakker?
-Chris S.
Han svarer meget præcist. Han retter anklageren, hvis han ikke er enig. Han virker irriteret en gang i mellem.
16:35
Caroline Clante
Anklagemyndigheden begynder nu at spørge ind til den torso, der blev fundet den 21. august. Peter Madsen fortæller, at bandt noget omkring Kim Wall. Noget han havde i ubåden.
Linette K. Jespersen
Anklageren spørger, om han spænder noget om livet på hende. Det siger han ja til. Det er en såkaldt 'strap' - et nylonbånd, der var på ubåden , siger han.
Caroline Clante
Anklagemyndigheden spørger lige nu ind til, hvordan hendes trusser kan ryge af. Det begynder de to at diskutere.
- Det må du altså spørge nogle kvinder om, svarer Peter Madsen.
16:33
Caroline Clante
- Lagde du mærke til, at hendes trusser også røg af?
- Ja de røg af med strømpebukserne, svarer Peter Madsen.
16:33
Caroline Clante
- Kims sko og strømpebukser, røg af da jeg hev hende op, siger Peter Madsen.
16:32
Caroline Clante
- Det virker som om du nærmest er hensynsfuld over for Kim, spørger anklageren.
- Hvis jeg ikke havde været så åndssvag eller påvirket, så havde jeg sejlet tilbage med hende, og det havde været meget bedre for hendes familie.
16:32
Linette K. Jespersen
- I situationen og den sindsstemning jeg var i, der var det det rigtige at gøre, siger han om sin forklaring om begravelsen til søs.
16:30
Linette K. Jespersen
- Jeg er i en tilstand, hvor jeg har besluttet, at jeg kan ikke fortsætte det liv, jeg lever. En passende ende på Peter Madsen, det er Nautilus. Men det synes jeg ikke er en passende ende for Kim