Detta filmprojektet , Rocket Man, har väl avbrutits som jag uppfattade det.
Men, som pusselbit sett att Madsen blev filmad timmarna innan han gick ombord med Kim, är ett värdefullt inte minst
med tanke på att det då finns stora möjligheter att följa "overallspåret" och kunna visa om han har, eller inte har, bytt overall under händelseförloppet och vad som ev hänt med den overallen som är borta. Har han bytt overall så styrker det antagandet att den varit blodig och att han då bytt och gjort sig av med den styrker i så fall undanröjande av bevis och döljande av brott.
Det som vi var flera i tråden som var inne på tidigare, en postare ville visa att han har olika overaller från bilden i tornet på ubåten och från bilder o video efter räddningen, dock var det svårt att se om mönstren från den ena overallen till den andra skilde sig.
Den första overallen som han har i tornet bör vara samma som han har på denna filmupptagning timmarna innan ubåtsfärden.
Har han en annan overall vid räddningen kommer det vara enkelt att jämföra de båda o visa att han i så fall bytt.
Alternativet då att han har samma på sig som innan båt färden, under båtfärden och efter vid räddnigen och att det går att påvisa blod på den som så många tycker sig se, tycker jag i alla fall visar på att han måste ha tagit av sig overallen under styckningen eftersom den borde ha blivit mycket mycket mera sörjig utav det än endast några stänk.
Min teori är att han klätt av sig naken i vart fall under styckningen, tvättat av sig och i så fall tagit samma igen på.
Blodet i sig har han ju indirekt erkänt förekomsten av i och med att han hävdar olycka, och det ju kan inbegripa "blodig olycka", därför kanske som han skitit i att var mer noggrann med rengöring.
Vi får se, bara funderingar.
https://www.bt.dk/krimi/peter-madsen-blev-filmet-inden-han-gik-ned-i-ubaaden-optagelser-kan-vaere-en-vigtig