2017-09-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Man måste kunna få tag på vem som postade, vem som filmade. Det är så sjukt men jag måste säga att jag hellre tagit sparkar och slag och gjort motstånd än att sitta som han gjorde. Ingen jävla ryggrad.

De frågar honom själv Vrf han inte springer och i nästan samma andetag så hotar de med vapen
Citera
2017-09-05, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
De frågar honom själv Vrf han inte springer och i nästan samma andetag så hotar de med vapen

låter som att nån gång under videon säger dom till Jaffar att gå o hämta 100 lax o han svarar nåt i stil med "nej det var 32 lax" eller nåt liknande?
Citera
2017-09-05, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Iom videon nu har ljud står det klart och tydligt att det inte har med någon mord/mordförsök med 33 skott. A2 var heller ingen fiende till dp.

Dem hintar tydligt till hans rappande och hans sånger att han leker så mycket och snackar så mycket, det är väl om något en stark indikation till att han sagt för mycket i hans texter.
Att dom vill förnedra han och visa att han är en "kahbe" osv är ju bara för att förnedra han. I mina öron är det väldigt tydligt att dom tycker att han har överspelat hans roll...

Att dom nämner att dom kommer skjuta han är ju bara för att skrämmas, om det vore så att dom ville skjuta honom så skulle dom inte spela in en video. Dom ville hämnas men fick inte ta hans liv därav förnedra han och förstöra hans musik karriär.

Men sure, kan ju vara annat också men tar det jag hört hittills.
Intressant att dom inte lägger upp klippet när dom vill att han ska rappa vilket också är en stark indikation på just hans texter och hans sjungande/rappande.
Tycker också att grabbarna vill krydda hela grejen lite för att dom vet om att dom spelar in det, tex när de säger att han är skyldig 80lax och sedan ökar det till 100lax.
Intressant också om de säger att "vart är yasin" nu då, typ (samband med musiken likaså här)
Citera
2017-09-05, 12:11
Medlem
1Partys avatar
I videon säger han tydligt att Yasin lämnade landet. (vilket han gjorde den 20 augusti).

Biggie Juke fick 6 örfilar. Allt i Somaliska, för alla er som undrar.
Citera
2017-09-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag inser att Sverige av idag är helt jävla kört.

In för fan med militär i förorten och öppna eld mot alla. Rensa ut. Samla in och arrestera samtliga. Även kvinnor och barn. Gnäller någon vänsterjournalist ger man den en kula i pannan. Sedan går man igenom varenda jävla individ med luskam. Kriminell? Ut ur landet direkt. Inte lärt dig begriplig svenska på fem år? Ut ur landet direkt. Levt på bidrag i mer än fem år? Ut ur landet direkt. Förälder till kriminella barn? Ut ur landet direkt. Blatteattityd och kaxig? Ut ur landet direkt.

Förr eller senare kommer detta att ske. Jag inser tyvärr att det inte kommer att ske nästa vecka även om det skulle behövas. Men förr eller senare tvingar blatten själv fram detta. Så det kommer att hända.

Jävlar vad alla blattar och annat pack förstört ett land som en gång var vackert och relativt tryggt att leva i. Tur som fan för er att jag inte är diktator för då jävlar hade jag utplånat er med eldkastare.

Har inte mycket till övers för rapmusik och sådan degenererad dynga, men hade jag passerat platsen när de spelade in filmen med en k-pist i näven hade det varit ren medmänsklighet att meja ner de jävla blattekräken. Hoppas de blir dödade allihop i en nära framtid. Helst plågsamt. Det svenska samhället har ingen som helst nytta av dessa undermänniskor. De ska bort. Som bakterier i en frisk kropp. Bort bara.

Det här landet är så jävla rötskadat i grunden att det snart brakar ihop.

Vi måste plocka bort de rötskadade och mögelangripna delarna så att landet kan bli friskt igen.

Håller med. Drastiska åtgärder krävs nu, inge snack. Dock så kommer inget hända imorgon, och inte nästa vecka och inte nästa år. Sverigedemokraterna kommer vara lika utfrysna som vanligt nästa mandatperiod och inget kommer ändras. Ändringen måste komma från folket. Men frustrationen stiger hos folket, jag ser det överallt. Snart brister det.
Citera
2017-09-05, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxumb
Dem hintar tydligt till hans rappande och hans sånger att han leker så mycket och snackar så mycket, det är väl om något en stark indikation till att han sagt för mycket i hans texter.
Att dom vill förnedra han och visa att han är en "kahbe" osv är ju bara för att förnedra han. I mina öron är det väldigt tydligt att dom tycker att han har överspelat hans roll...

Att dom nämner att dom kommer skjuta han är ju bara för att skrämmas, om det vore så att dom ville skjuta honom så skulle dom inte spela in en video. Dom ville hämnas men fick inte ta hans liv därav förnedra han och förstöra hans musik karriär.

Men sure, kan ju vara annat också men tar det jag hört hittills.
Intressant att dom inte lägger upp klippet när dom vill att han ska rappa vilket också är en stark indikation på just hans texter och hans sjungande/rappande.
Tycker också att grabbarna vill krydda hela grejen lite för att dom vet om att dom spelar in det, tex när de säger att han är skyldig 80lax och sedan ökar det till 100lax.
Intressant också om de säger att "vart är yasin" nu då, typ (samband med musiken likaså här)

De säger klart och tydligt han har nämnt horor i sina låter och att han tror sig vara gangster.
Antagligen har de bötfällt rapparna för sina texter sedan har de inte betalt och därför blev de förnedrade? Verkar inte som dp tycker att det är viktigt att avsluta en rappares liv och istället karaktärsmörda de..
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-09-05 kl. 12:25.
Citera
2017-09-05, 12:21
Medlem
0.999...s avatar
Vad är en "schlivetorsk" för något?
Citera
2017-09-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...

Någon som torskar på kokain
Citera
2017-09-05, 12:24
Medlem
Citat:
Kokaintorsk
Citera
2017-09-05, 12:27
Medlem
Till vilket land har Yasin åkt?
Citera
2017-09-05, 12:27
Medlem
MINICLIPs avatar
Citat:
Kockstorsk
Citera
2017-09-05, 12:29
Medlem
Citat:

slajf torsk = kokain torsk

schlajf e typ ett slang på kokain som jag trodde bara användes här nere i Malmöområdet hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in