2017-09-05, 11:25
Bannlyst
Precis som jag trodde så blev jafar pissad på för att han är en studiogangster. Frågan är vilka är dessa Versaceboys?
Citera
2017-09-05, 11:27
Medlem
HerrAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Bara för att han har en lejon på sin profilbild betyder inte att han är med gruppen från Hässslby ...

Visar bara att han är en fighter. Soilder.

Sant det är ju tecken för soilder, är det Mufasa som är ledare?
Citera
2017-09-05, 11:29
Medlem
1Partys avatar
Yasin lagg upp en Instagram Story med en bild på en flyplan och texten va "Hejdå Sverige". På 20 Augusti.
Citera
2017-09-05, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Fy fan asså. Man hör hur dem säger han nämner horers namn i sin låtar undrar vilka namn det är han har nämnt. Tror inte det har att göra med 33 skott på 3 sekunder. Hoppas att dessa idioter blir straffade ordentligt.

Finns ej nån låt som heter så? Denna är det enda som kommer upp om man googlar.
https://soundcloud.com/this-is-sweish-hiphop/jaffar-byn-ft-silver

0:45 in. "33 sec.." men inget om att det är riktat. Nån som har koll?
Citera
2017-09-05, 11:37
Medlem
goodstuff123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jaffar Byn

Video med ljud. Pissarna bryter mycket och de kallar honom bla "lilla hora". Helt klart Muhammedaner som pissar på honom och slår honom. - ensamkommande? De är sura för att han leker gangster.- Ett tag talar de arabiska med varandra och honom.

https://www.liveleak.com/view?i=bd6_1504566825

Ladda ner filmen ni som kan. Nån som kan översätta vad de säger på arabiska?

Du e riktigt dum, de enda dom sa på arabiska va kahbe, resten svenska o somaliska. Dom e inte ensamkommande din dumma pungkula nästan alla i Rinkeby dom kriminella e antingen födda här som andra generations invandrare eller flyttat hit tidigt. Sen tror du jaffar e oskyldig som en ängel eller? Han e kriminell, dom andra e kriminella. Jag e själv kriminell o inte ens en Svensson kan tro han e ängel om du lyssnar hans låtar
Citera
2017-09-05, 11:38
Bannlyst
Vilka är Versaceboys som nämns i videon? Är det en pseudonym för den så kallade Dödspatrullen?
Citera
2017-09-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jaffar Byn

Video med ljud. Pissarna bryter mycket och de kallar honom bla "lilla hora". Helt klart Muhammedaner som pissar på honom och slår honom. - ensamkommande? De är sura för att han leker gangster.- Ett tag talar de arabiska med varandra och honom.

https://www.liveleak.com/view?i=bd6_1504566825

Ladda ner filmen ni som kan. Nån som kan översätta vad de säger på arabiska?

De pratar inte på arabiska. Eller det enda de sa var "kahbe", som är på arabiska fast den svordomen kan typ alla. Det låter som somaliska.
Citera
2017-09-05, 11:40
Medlem
Stones avatar
Man måste kunna få tag på vem som postade, vem som filmade. Det är så sjukt men jag måste säga att jag hellre tagit sparkar och slag och gjort motstånd än att sitta som han gjorde. Ingen jävla ryggrad.
Citera
2017-09-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Precis som jag trodde så blev jafar pissad på för att han är en studiogangster. Frågan är vilka är dessa Versaceboys?

Du var säkert en av de som trodde att det handlade om ett mord med 33 skott på 3 sekunder...
Citera
2017-09-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Man måste kunna få tag på vem som postade, vem som filmade. Det är så sjukt men jag måste säga att jag hellre tagit sparkar och slag och gjort motstånd än att sitta som han gjorde. Ingen jävla ryggrad.
Lite jobbigt att resa sig och leka ball mot 3 grabbar som har 10 mord bakom sig och ändå överleva..
Citera
2017-09-05, 12:01
Medlem
Iom videon nu har ljud står det klart och tydligt att det inte har med någon mord/mordförsök med 33 skott. A2 var heller ingen fiende till dp.
Citera
2017-09-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Yasin lagg upp en Instagram Story med en bild på en flyplan och texten va "Hejdå Sverige". På 20 Augusti.

ah, är den borta nu eller? använder själv inte instagram så vetifan hur man kollar på Story som nån lagt upp, är det skillnad från de vanliga inläggen på https://www.instagram.com/yasinbyn/ ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in