Citat:
Ursprungligen postat av
Freija21
miss Mora!
För att vara anonym på Flashback så kan man tyvärr inte säga riktigt hela sanningen när det gäller vilka år man kände en viss person till exempel ..
.. eller säga att man inte gick i samma klass till exempel
... eller låtsas att man inte vet något simpelt .. som att Helena gick social !!
.. bara några exempel på hur man kan skydda sin identitet här på Flashback och förbli anonym om man så vill...
BARA man inte talar osanning om viktig fakta kring fallet och andra personer
Jag vet ju själv hur det är där man sitter och försöker lista ut vilka namn som döljer sig bakom olika nick och man tror sig veta ..
Hur kände du Helena! Du har inte svarat på det ännu?
.. har du något mer än bara frågor om hur vissa kände Helena eller inte?
Jag ifrågasatte din trovärdighet, vilket resulterade i att du ifrågasatt min innan jag knappt kommit in i tråden.
Jag har inte kommit in här som Helenas vän och språkrör för hennes vänner.
Hur jag känner henne är helt ointressant i syftet att finna gm.
Du är, säger du, intressant vittne för polisen och närä vän. Du har valt att berätta det. Det vore konstigt om ingen ifrågasatte det.
Det är ju just vittnen vi eftersöker här och om polisen tycker du är intressant så tycker iallafall jag det med och vill veta mer.
Visst är man anonym här på FB men det finns de som inte själva varit här och kunnat göra liknande uttalande, som hamnat under luppen.
Varför är du ett undantag?
Du måste ju tillhöra en väldigt viktig ledtråd för tråden, då du är ett vittne inom räckhåll, eller?
Att försöka vända fokus åt mitt håll när jag ifrågasätter ditt uttalande väcker mer intresse för anledningen......
Jag är inte bråkdel av intressant för tråden i jämförelse men jag har ett stort intresse i tråden och Helenas försvinnande.
Människor försvinner inte helt enkelt. Jag vill veta vad som hände Helena.