2017-09-05, 03:03
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Läcks ut? Kompis de SPRIDER videon själva. Tror du de bryr sig? De kan fläsha sönder med sina kläder, vad kan jag, du, någon annan göra åt saken? De har pengar och väljer att spendera pengarna på märkeskläder. Inget mer med det. De gör sin grej och hittills har inget försökt stoppa de. De som försökt har dött.

Må så vara att de gjorde. Ännu dummare.

Polisen kommer att göra något åt saken, som jag skrev i mitt inlägg tidigare. Sen kan du leva i din lilla värld där du avgudar varje steg de tar och där polisen låter de gå fria för någon kriminell balans som taget ur The Purge...

Cred till dig för att du ger mycket information här, men du överdriver nått så enormt.
Citera
2017-09-05, 03:04
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Må så vara att de gjorde. Ännu dummare.

Polisen kommer att göra något åt saken, som jag skrev i mitt inlägg tidigare. Sen kan du leva i din lilla värld där du avgudar varje steg de tar och där polisen låter de gå fria för någon kriminell balans som taget ur The Purge...

Cred till dig för att du ger mycket information här, men du överdriver nått så enormt.

Time will tell
Citera
2017-09-05, 03:23
Medlem
BennyBandanas avatar
Någon måste rappa till videon med ljud och kalla låten "Golden Shower". Albumet kan heta "Swedishtan Rinkeby Edition".
Citera
2017-09-05, 03:46
Medlem
CaptainCrunchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
https://www.instagram.com/swesoldiers/

Där finns videorna med.

Privat konto nu. Tyckte mig förresten höra något om pengar i filmerna? Utpressning för att inte släppa inspelningarna eller skuld till "DP"?
Citera
2017-09-05, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainCrunchy
Privat konto nu. Tyckte mig förresten höra något om pengar i filmerna? Utpressning för att inte släppa inspelningarna eller skuld till "DP"?

Står bland tidigare inlägg. Pengarna handlar om en skuld.
Citera
2017-09-05, 04:13
Medlem
Jaffar reste sig och blev hotad med pistol att sätta sig ner igen, är det bara jag som reagerar ifall dessa idioter hade skjutit honom ifall han fortsatte stå upp så hade alla dessa torskat pga DNA eller fingeravtryck? Dom rör och slår han helt fritt.

Jag motiverar inte gällande urinet då vissa säger att man kan spåra DNA medan andra säger att man inte kan de.
Om det nu skulle vara så att dom bestämde sig för att skjuta Jaffar helt öppet bakom en polisstation så hade dom mer eller mindre åkt fast.
Jag tvekar på att dom skulle också skjuta för att mörda, dom hade skjutit för att skada och skrämmas?
Sen kanske dom kallas dödspatrullen just för att dom är iskalla och har inget att förlora, jag bollar bara lite med mina tankar.
Citera
2017-09-05, 04:34
Medlem
Jaffar Byn

Video med ljud. Pissarna bryter mycket och de kallar honom bla "lilla hora". Helt klart Muhammedaner som pissar på honom och slår honom. - ensamkommande? De är sura för att han leker gangster.- Ett tag talar de arabiska med varandra och honom.

https://www.liveleak.com/view?i=bd6_1504566825

Ladda ner filmen ni som kan. Nån som kan översätta vad de säger på arabiska?
Senast redigerad av Kulturmarxist 2017-09-05 kl. 04:38.
Citera
2017-09-05, 06:26
Medlem
Mac10jiffys avatar
Jävla apor
Citera
2017-09-05, 06:44
Medlem
boobacars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jaffar Byn

Video med ljud. Pissarna bryter mycket och de kallar honom bla "lilla hora". Helt klart Muhammedaner som pissar på honom och slår honom. - ensamkommande? De är sura för att han leker gangster.- Ett tag talar de arabiska med varandra och honom.

Den enda arabiskan som talas är ett ord, kahba (eller hur det stavas) vilket betyder hora..
Edit: hörde nu på slutet, det är somaliska dom pratar. Vad de säger har jag ingen aning om dock.
Senast redigerad av boobacar 2017-09-05 kl. 06:47.
Citera
2017-09-05, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jaffar Byn

Enda dem säger på Arabiska är "kahbe" vilket betyder din hora, dock fulare än ordet hora.
Citera
2017-09-05, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Vilka grymma effektiva sätt det finns att avsluta offentliga personers karriär numera. Om de hade misshandlat honom "bara" så hade han kunnat rappa vidare. Men nu... efter denna totala förnedring... så kan jaffarbyn aldrig mera stå på scen eller släppa någonting på yt.

Samhall nästa för jaffarbyn... och en total make over. Tror han kommer supa ner sig.

Nä det blir nog svårt att rappa vidare om vilken tuff gangster du är samtidigt som folk kan pissa dig i ansiktet utan att du gör något tillbaka.
Samhall för jaffar?? är inte han raketforskare som alla andra importerade pensionsräddare??
Citera
2017-09-05, 07:42
Medlem
1Partys avatar
De lägger videon ut med volymen. Alla spelade bara sig själva. Nu kommer folk att känna igen deras röster, man nu kommer att kännna igen de.

Om de någonsin gjorde det sånt mot mig, skulle jag göra en drive by, genom att skjuta på Rinkeby's Torg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in