Citat:
Ursprungligen postat av
lagcats
Mm 30k delat på två 15k. Sen kostar det att leva, dvs hyra,mat och diverse saker. Sen är det ju inte så att dom får spelningar varje vecka heller. Eller månad. För när ska dom ha tid att deala med knark? Bror sen vet jag inte vars du har fått "30k" ifrån heller. Men man ska inte "tro" saker man inte vet något om.
Och är dom "riktiga" dealers så tror jag inte att själva inkomsten från "shows" har en sån stor betydelse heller. Sen att du skriver att dom kan ha en bättre livsstil än andra här på forumet är också att ta i. Du vet väl inte vad folk jobbar med heller? Spekulationer för en massa osanning vilket gör trådar som detta väldigt tråkiga.
Nej, de splittrar inte det i två, men jag skulle säga att Yasin får 20k och Jaffar får 10k, men i slutet är de familj, så det spelar ingen roll.
Tror du verkligen att de oroar sig för hyra? Jag skulle anta att farshan betalar hyran, inte säker på mamman. Men pojkarna (Jaffar & Yasin) ger familjen så klart, pengar, vad som behöves. Family first.
Tror du verkligen att de står ensam i centrum och bara säljer droger? Du borde komma till Rinkeby en dag. De har unga pojkar som gör det.
/1Party