2017-09-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugerPappasKuk2
Filmen med ljud finns ju på andra sajter än Instagram, det är ju ljudet som är intressant och visar typ terrorhotet i slutet och hoten.
Då är de fejk för jag såg kontot när kontot hade bara 3 följare, var helt färskt och 3 videos uppladdade utan ljud. Det finns ej med ljud. Alla andra videos e fejk.
Citera
2017-09-04, 21:11
Medlem
CASHFL0Ws avatar
Hallåå någon som har hela videon????
Går ju inte att hitta.
Citera
2017-09-04, 21:11
Medlem
lagcatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Då är de fejk för jag såg kontot när kontot hade bara 3 följare, var helt färskt och 3 videos uppladdade utan ljud. Det finns ej med ljud. Alla andra videos e fejk.

Nästa gång du ser något som detta, ladda ner eller lägg upp på webarchive så att det aldrig försvinner bruh
Citera
2017-09-04, 21:22
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Och det baserar du på hans intelligens och uppvisade grova våldskapital?

Har du någonsin träffat honom personligen innan du försöker diskutera hur smart han kan vara?

/1Party
Citera
2017-09-04, 21:23
Medlem
lagcatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Har du någonsin träffat honom personligen innan du försöker diskutera hur smart han kan vara?

/1Party

Har du någonsin träffat honom för att avgöra hur mycket han har på sitt bankkonto? Varför pratar du som att du känner jaffarbyn ens? Förstår inte varför folk snackar som att dom visste hur mkt somhelst när dom egentligen inte vet något och bara sprider lögner.
Citera
2017-09-04, 21:26
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Fimns det ens nån polisanmälan. Jobbar polisen med detta ärende. Om inte, varför ligger denna tråd i ABoK?

Ja.

Citat:
Nu har lokalpolisen upprättat en anmälan.
– Den gäller misshandel och ofredande, säger Lars Byström på polisen.

Aftonbladet
Citera
2017-09-04, 21:35
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagcats
Har du någonsin träffat honom för att avgöra hur mycket han har på sitt bankkonto? Varför pratar du som att du känner jaffarbyn ens? Förstår inte varför folk snackar som att dom visste hur mkt somhelst när dom egentligen inte vet något och bara sprider lögner.

Det kostar 30 000 för att boka dessa två/en show, tänk dig, 30 tusen på en natt. Och dem delar pengarna därifrån. Detta ensam säger till mig att de gör ganska bra i deras liv.

Jag kan säga det här, jag bor ganska närmare Rinkeby än vad ditt svensk google-huvud gör.

/1Party
Citera
2017-09-04, 21:40
Medlem
Citat:
Det kostar 30 000 för att boka dessa två/en show, tänk dig, 30 tusen på en natt. Och dem delar pengarna därifrån. Detta ensam säger till mig att de gör ganska bra i deras liv.

Jag kan säga det här, jag bor ganska närmare Rinkeby än vad ditt svensk google-huvud gör.

/1Party

Kan de inte börja uppträda live med att pissa varandra i ansiktet, det skulle jag lätt betala 30.000:- för att få se.
Citera
2017-09-04, 21:44
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Han kanske bor i ett dåligt område, men hans bankkonto är inte dåligt. Han kan så klart flytta från Rinkeby och leva en bättre livsstil än din

/1Party
Jovisst! Du vet att allt sånt står i taxeringskallendern va? O du gjorde både dig o Jaffar till ännu större åtlöje när man ville titta på hans inkomst o förmögenhet...
Citera
2017-09-04, 21:48
Medlem
lagcatss avatar
Citat:

/1Party

Mm 30k delat på två 15k. Sen kostar det att leva, dvs hyra,mat och diverse saker. Sen är det ju inte så att dom får spelningar varje vecka heller. Eller månad. För när ska dom ha tid att deala med knark? Bror sen vet jag inte vars du har fått "30k" ifrån heller. Men man ska inte "tro" saker man inte vet något om.

Och är dom "riktiga" dealers så tror jag inte att själva inkomsten från "shows" har en sån stor betydelse heller. Sen att du skriver att dom kan ha en bättre livsstil än andra här på forumet är också att ta i. Du vet väl inte vad folk jobbar med heller? Spekulationer för en massa osanning vilket gör trådar som detta väldigt tråkiga.
Citera
2017-09-04, 21:49
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Jovisst! Du vet att allt sånt står i taxeringskallendern va? O du gjorde både dig o Jaffar till ännu större åtlöje när man ville titta på hans inkomst o förmögenhet...

Mm du är för dum.
Du vet att allt inte är deklarerat? Kan ges kontant eller vad som helst.

/1Party
Citera
2017-09-04, 21:55
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagcats
Mm 30k delat på två 15k. Sen kostar det att leva, dvs hyra,mat och diverse saker. Sen är det ju inte så att dom får spelningar varje vecka heller. Eller månad. För när ska dom ha tid att deala med knark? Bror sen vet jag inte vars du har fått "30k" ifrån heller. Men man ska inte "tro" saker man inte vet något om.

Och är dom "riktiga" dealers så tror jag inte att själva inkomsten från "shows" har en sån stor betydelse heller. Sen att du skriver att dom kan ha en bättre livsstil än andra här på forumet är också att ta i. Du vet väl inte vad folk jobbar med heller? Spekulationer för en massa osanning vilket gör trådar som detta väldigt tråkiga.

Nej, de splittrar inte det i två, men jag skulle säga att Yasin får 20k och Jaffar får 10k, men i slutet är de familj, så det spelar ingen roll.

Tror du verkligen att de oroar sig för hyra? Jag skulle anta att farshan betalar hyran, inte säker på mamman. Men pojkarna (Jaffar & Yasin) ger familjen så klart, pengar, vad som behöves. Family first.

Tror du verkligen att de står ensam i centrum och bara säljer droger? Du borde komma till Rinkeby en dag. De har unga pojkar som gör det.

/1Party
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in