Citat:
Ursprungligen postat av
AlterEgo69
Jag tycker att du ska läsa det som JAG skrev och inte förlita dig på någons så kallade citat som inte är nåt citat därför att jag aldrig skrivit så. Jag skrev att min vän såg ett bylte ligga på andra sidan diket på måndagen runt kl 18-tiden. När efterlysningen kom på tisdagen återvände personen till platsen och tog sig över och såg att det var en Fjällrävenryggsäck med ett Fi-märke och tre Snobbenmärken. Det kändes på utsidan att det låg en laptop inuti. Då kontaktades polisen som kom och hämtade den. Personen som jag känner har inte kollat i ryggsäcken och vet inte om det saknades nåt och det har jag aldrig skrivit heller. Om du inte tycker att det här låter trovärdigt så är det helt ok men om folk ska citera mig får de gärna göra det korrekt!
Ja, jag läser allt som du skriver, det är just därför som jag kan ha invändningar.
Du berättar att grödan var tio centimeter vid tillfället och att
ryggsäcken var fullt synlig, i ett annat andetag så såg joggaren ett
bylte. Kan du förklara?
Citat;
Ryggsäcken såg ut att vara kastad över den breda bäcken på höger sida och låg med baksidan nedåt. Den sågs första gången runt 18-tiden samma dag och efter efterlysningen tillkallades polis som tog hand om den. På ryggsäcken satt tre märken av Snobben och ett Fi-märke.
Såg joggaren att det var en
ryggsäck innan hen tog sig över diket, eller gjorde hen inte det, det vill jag veta.
Joggaren kan inte ha sett ett bylte i det ena inlägget och en ryggsäck i det andra, du föstår säkert att det är motsägelsefullt.
Vet du var på ryggsäcken som de tre snobbenmärkena samt F!-märket satt, det är väldigt intressant.
EDIT;
Tömde polisen ryggsäcken på plats så att upphittaren kunde se vad som fanns i den?