Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas-P
Jo, det som kittlade många i sverige då, var att cdc.s skulle ha dött på ett extra läskigt sätt, helst ihop med en sexualsadist.
Sicket trams, under nu 33 år.
Jag "partar" hellre med den från tråden bortjagade Eremona; Catrine dog nog lika gärna i en fyllekvart i vasastan, hos en galen fyllekärring som var snusnära att lyckas knivdöda flera personer där.
Varför vill inte
Du svara på vem denna "Bettan" var/är?
Tillägg: Efter en sökning har jag nu förstått att "Bettan" är ett av många, mer eller mindre (o)seriösa, spår som uppmärksammats av pseudonymen "Kim Larsson". Jag antar då att din,
Niklas-P, teori går ut på att denna "Bettan" skulle ha knivmördat da Costa, och därefter fått hjälp av "Hästdödaren" och hans kamrater med att stycka henne. Detta baserat på dina tidigare, ofta svårtydda, inlägg.
"Beviset" mot "Bettan" tycks vara att hon knivskurit flera personer under 1980-talet och för att hon undersökts av psykiatrin. Jag kan meddela
Niklas-P om att många, jag skulle nog våga påstå de flesta, som knivskär en annan människa och åker fast för detta, kommer att undersökas psykiatriskt.