2017-09-02, 21:04
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hmmm...var säger han att det finns omfattande bevisning? Uppenbarligen klarar jag inte att läsa innantill.

Nej, det stod där när jag läste artikeln men det står där inte nu. Jag gillar inte att Expressen hela tiden ändrar i sina artiklar. Man får nog hitta en dansk tidning. Men det är bara bra om de inte har så mycket bevisning, för då kanske vi ändå kan hoppas på att det bara var en olycka, och att M bara döms för mindre allvarliga brott.
Citera
2017-09-02, 21:04
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Min gjetning er at Madsen er en seriedrapsmann.

Det är ju inte utan att man undrar hur någon som styckat någon kan framstå så godmodig några timmar senare då han plockades upp av en annat fartyg. Id est, är han van vid det?
Citera
2017-09-02, 21:07
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
I expressens artikel står det att de hittat Kim Walls kroppsdelar, alltså i plural. Har de hittat mer än torson?

De har endast hittat torson. De svenska artiklarna är fulla av felöversättningar och efterföljande ändringar. Det går inte att läsa där.
Citera
2017-09-02, 21:11
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKeymaker
https://www.svt.se/special/vad-hande-egentligen-med-kim-wall/

(Notera att man har (visuell) kontakt med ubåten. Därefter siktas den av andra vid Drogdens fyr). Därmed svårt för PM att göra sig av med delar av kroppen utan risk för att upptäckas.

Den mannen har ju försatt sej i ett ordentligt klister. Har han inte en riktigt bra förklaring blir jag besviken om han inte blir dömd för mord. Förmodligen blir han inte det men fängelse i många år iaf. Sjuk människa det där.
Citera
2017-09-02, 21:15
Medlem
ingenkonfirmations avatar
Citat:
Sinnsyk i gjerningsøyeblikket eller psykotisk ?
Finns väl inget som tyder på att PM skulle ha haft någon psykos eller annat sinnessjukt tillstånd vid gärningsögonblicket - sådant förknippas med personer som är emotionellt lagda och PM är ju som bekant väldigt rationell.
Han är en målinriktad problemlösare med (självvald) begränsad teoretisk kunskap. Han tar sig handgripligen an problemen enligt trial/error-metodiken. Jag tvivlar starkt på att han någonsin kommer att erkänna och visa ånger.
Citat:
Min gjetning er at Madsen er en seriedrapsmann.
Styckningaspekten är så absurd så håller med.
Citera
2017-09-02, 21:39
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Leser du hva du poster? det står i lenken at drapet er uoppklart, og det står heller ikke at nynazister har tatt på seg attentatet.

Är inte K12 nazister menar du? De tog på sig dådet. Kanske är du som har svårt för att läsa?
Citera
2017-09-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Är inte K12 nazister menar du? De tog på sig dådet. Kanske är du som har svårt för att läsa?

Jaha, så drapet er oppklart?
Citera
2017-09-02, 21:54
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Du har fel. Alla journalister är inte vänstervridna. Men ponera att KW var kommunist och blev mördad av PM för det: Då tänker du att mordet är planlagt. Tycker du det verkar vara en rimlig plan att mörda henne i en ubåt med insikten att folk vet att om att hon skulle iväg med honom på färden och dessutom helt ensam?

Jag har nu två teorier; du är inte bara ett troll, du är även urbotat korkad.

Och hur dum i huvudet är inte du själv som sitter och dividerat med ett troll. Och som dessutom är urbota korkad. Det är ju ännu dummare. Du måste vara stendum.

Dessutom vad jag tänker har du ingen aning om. Det är då för dum för att begripa. Uppfattat?
Senast redigerad av jori9900 2017-09-02 kl. 21:59.
Citera
2017-09-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenkonfirmation
Finns väl inget som tyder på att PM skulle ha haft någon psykos eller annat sinnessjukt tillstånd vid gärningsögonblicket - sådant förknippas med personer som är emotionellt lagda och PM är ju som bekant väldigt rationell.
Han är en målinriktad problemlösare med (självvald) begränsad teoretisk kunskap. Han tar sig handgripligen an problemen enligt trial/error-metodiken. Jag tvivlar starkt på att han någonsin kommer att erkänna och visa ånger.

Styckningaspekten är så absurd så håller med.

Helt enig, mest sannsynlig så er han en narsissistisk psykopat.
Citera
2017-09-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Och hur dum i huvudet är inte du själv som sitter och dividerat med ett troll. Och som dessutom är urbota korkad. Det är ju ännu dummare. Du måste vara stendum.
Varför gå in in och kalla folk elaka saker? Svara inte istället. Du får dig själv att framstå som både ointelligent och stupid.
Citera
2017-09-02, 21:58
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Jaha, så drapet er oppklart?

Det påstod inte personen. Du påstod däremot att det i artikeln INTE stod att några nynazister tog på sig dådet. Frit Danmark k12 uppfattades som nynazister. Det står i artikeln att de tog på sig dådet.
Citera
2017-09-02, 22:00
Medlem
Citat:
Det påstod inte personen. Du påstod däremot att det i artikeln INTE stod att några nynazister tog på sig dådet. Frit Danmark k12 uppfattades som nynazister. Det står i artikeln att de tog på sig dådet.

Drapet er ikke oppklart så da er det lite sannsynlig at nynazister har gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in