2017-09-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
De är inte gangster rappare. Nej, ingen kommer göra något åt saken. DP stör sig på dessa grabbar just pga deras texter där de rappar saker som får dom att låta som elit gangsters men sen inte kan göra ett jack shit live.

Okej så DP är egentligen trötta på deras musik och för att dem spelar "gangsters" enligt dig asså. Det är därför dem blir förnedrade och slagna? Jag personligen tror att du inte har en aning om vad som händer utan du gissar lika nycket som vi andra här på flashback 😀
Citera
2017-09-02, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Om du inte tror mig sök på Z.E Denz, 24k, yasin byn, dree low, a-key , adel , blizzy, Zaza , Näbil , Mert, Blackie , Monti b, kartellen

sen de som e populärast men som inte är bäst enligt mig : Labyrint , Abidaz,

och de finns fler rappare från stockholm men nämde bara några jag kom på nu

Att du inte tog med Erik Lundin som är Sveriges fetaste säger en hel del
Citera
2017-09-02, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Ja om jag visste hur man gör.

minfil.org
Citera
2017-09-02, 17:02
Medlem
Jaffarbyn Sveriges största pissluffare hahaha. Han borde gömma sig och aldrig komma tillbaka. Va skall han rappa om nu? han kan inte fortsätta spela Gangsta efter detta, vem skall ta han på allvar? Så fort han börjar rappa 20 skott bla bla bla faller det hela i sönder
Citera
2017-09-02, 17:03
Medlem
Helt ärligt nu. Men allvarligt talat skippa snacket om vad ni skulle gjort om ni var i hans situation bla bla bla oavsett vapen skulle jag gjort så här. Nu är det nämligen så här att du inte sitter där och blir nedpissad. Eller ni som säger detta kanske har stora erfarenheter av att bli det under pistolhot? I så fall kan ni gärna dela med er...

Att bara sitta och föreställa sig pistolhot är nog jävligt svårt. Jag skulle säga att snubben är smart han sväljer sin stolthet i några minuter, lyckas överleva och nu när han överlevt är det ju något enklare och utkräva någon form av hämnd. Kanske bara är min åsikt men det är svårt att hämnas om man ligger på bårhuset.
Citera
2017-09-02, 17:05
Avslutad
https://minfil.org/R8V2sbc3bc/IMG_7210.PNG

En av de som kissa på jaffar
Citera
2017-09-02, 17:06
Medlem
Citat:

En av de som kissa på jaffar

Det var allt en suddig bild. Har du något namn eller facebook eller dylikt?
Citera
2017-09-02, 17:06
Avslutad

En av de i DP som pissa på Jaffar.
Citera
2017-09-02, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Det var allt en suddig bild. Har du något namn eller facebook eller dylikt?

Nej inget namn men nån i DP heter Senai eller något allt är väldigt oklart
Citera
2017-09-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Kan du ge exempel på ett sånt mord? Inte för att jag ifrågasätter dig, det kan säkert stämma, men är intresserad av att läsa mer eftersom jag inte hört något sånt innan.

Vad syfftar du på, impulsmord eller beställningsmord?
Jag är inte så jätteinsatt i dom enskillda fallen i sthlm men jag kan ge dig exempel från gbg.
I konflikten mellan norra och södra biskop så var det en skjutning på väderilsgatan, den skjutningen som föranledde bland annat "massakern" på "vår krog och bar".
En ung kille på 17 år som beskrevs som väldigt driftig när det kommer till knarkhandel och en 28årig kille som inta hade med konflikten att göra gick förbi en bänk på väderilsgatan där det satt medlemmar ur ena falangen.
Medlemmar från andra falangen ställer sig på en bro 60 meter bort med en stor väg emellan och tömmer ett magasin mot bänken. Man skjuter för att döda men man skiter i vem som dör. Så länge någon ligger kvar vid bänken när skotten slutat smattra så är man nöjd. Altså känslomässigt mord.
MEN en oskyldig småbarnspappa och en 17åring fick sätta livet till vilket ledde till för mycket uppmärksamhet utifrån.
Den som ansågs ligga bakom mordet, eller den som tippsat fiendefalangen så att aäga var också på platsen varav många beskyllde honom indirekt för mordet. Många höjda röster och det ena med det andra, ett tag senare exploderar en bil som killen och hans 4åriga dotter sitter i. Välplanerat, brutalt och omöjligt att spåra. Man ville helt enkelt få tyst på snorungarna och göra folk nöjda.
Citera
2017-09-02, 17:18
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Vill bara påpeka att Jaffars bror hade även hashtagen #omjagsererjagkmr och sedan 3 pistol emojis vilket han tog bort.

Han la även ut en Instagram story där han skrev Gameday och sedan 3 pistolemojis just samma dag som videon läcktes.

Händelsen med Jaffar har det gått iallafall en bit tid mellan händelsen och videon som läckts.

Jaffars "kollega" samt släkting(?) Yasin(byn) har även blivit misshandlad.

En vän till dessa två - Biggie Juke tvingades att gå ner på knä och krypa mitt i Rinkeby torg med hundkoppel och göra både grisljud samt hundljud under hot.

Källa på detta ? Att bli förnedrad på Rinkebytorg med en samling av folk och poliser låter högst orimligt. Om vi snackar under vapenhot dessutom.
Citera
2017-09-02, 17:18
Medlem
Citat:

En av de i DP som pissa på Jaffar.
Namn??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto