Citat:
Ursprungligen postat av
last1
Det roligaste med hela denhär historien är att en såkallad "pissneger" som ser ut som en flipflopsula i ansiktet och är född i det mest ocivilicerade landet i världen lyckas trotts det bättre här i sverige än vad alla ni RASISTÄCKEL någonsin gjort.
Hur känns det att en nerpissad neger får mer uppbackning, mer brudar, mer pengar och mer uppmärksamhet än vad alla ni misslyckade aborter tillsammans någonsin kommer få?
Vad säger det om er egentligen?
Att vi har andra värderingar än dig. Vad säger allt detta hat om dig?
Jag mäter inte lycka i brudar och uppmärksamhet hela inlägget skriker mindervärdeskomplex, tänk på att man alltid blir synad av intelligentare människor än sig själv och att man bör försöka undvika att sprida hat eftersom att man blir en spirituell måltavla.
Varför han "lyckats" är ytterst komplext att svara på, men jag kan ge dig några ledtrådar till svaret.
- Nischer
- Sannolikhetslagen
För att svara på frågan på ett djupare plan. Så är det människor som du, som besitter en positiv åsikt gällande individens tillstånd(egenskaper, handlingar m.m(Alltså, individen)) Som faktiskt tillåter och gör han lyckad. Då själva konceptet, i ett större sammanhang, innebär ett konsensus.
Personligen kan jag bara konstatera att han var förhållandevis lyckad i den speciella nischen "gangster-rappare"/musiker.
Jag är ovetandes ifall aktuell incident kommer att sätta den personliga utvecklingen, i en positiv eller negativ spiral.
Vi kan dock fastställa att "gangster"-statusen är ytterst angripen, till graden bortom rimlig räddning.
Viktigast av allt, som bör noteras, är att individen har exponerats något enormt, vilket gör en helt fantastisk utgångspunkt för en framtida karriär inom en
likartad nisch.