2017-09-02, 01:13
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Länk? Hittar den inte. Hittar bara "ute snart" skit
'

https://soundcloud.com/ortensfinest/jaffar-byn-ft-silver-guldrushen

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Har inte hängt med.
Varför gjorde så?

Läs ts i den här tråden: (FB) Rinkeby: Rapparen Jaffar Byn misshandlad och ofredad 2017-08-31
Citera
2017-09-02, 01:24
Avslutad
ALLA som tror att de kommer bli gängkrig nu har FEL. Det här hände för 2 veckor sen, och ingen hämnd har skett. Jaffar kommer inte börja samla grabbar med tabbar bara för att videon läcktes, om han skulle vilja ha de döda skulle de redan varit det. Ingen rappare med en framtid inom rapp skulle gå emot ett gäng som har 10% av alla mord förra året på sina händer. PUNKT SLUT
Citera
2017-09-02, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
ALLA som tror att de kommer bli gängkrig nu har FEL. Det här hände för 2 veckor sen, och ingen hämnd har skett. Jaffar kommer inte börja samla grabbar med tabbar bara för att videon läcktes, om han skulle vilja ha de döda skulle de redan varit det. Ingen rappare med en framtid inom rapp skulle gå emot ett gäng som har 10% av alla mord förra året på sina händer. PUNKT SLUT
Jag hoppas du har rätt, men det är klart man börjar fundera när hans storebror skriver ""Vi ska ta de bror wallah" och ett stödkonto till Jaffar lägger upp en film med vapen och "Fittorna ska dö".

Det har förekommit många rykten om att händelsen ägde rum för 2 veckor sedan. Hur vet du det? Vet du varför filmen spreds först nu? Stämmer bakgrundshistorien?
Citera
2017-09-02, 01:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jahsoldier
Jag hoppas du har rätt, men det är klart man börjar fundera när hans storebror skriver ""Vi ska ta de bror wallah" och ett stödkonto till Jaffar lägger upp en film med vapen och "Fittorna ska dö".

Det har förekommit många rykten om att händelsen ägde rum för 2 veckor sedan. Hur vet du det? Vet du varför filmen spreds först nu? Stämmer bakgrundshistorien?

Känner en grabb från Bredäng som har koll. Hans bror känner killarna. Jaffar blev väl utpressad och så släppte de filmen. Stödkontona är 11 åringar, om du kollar på jaffars RIKTIGA grabbar har inte en enda kommenterat händelsen. Vet inte vilken bakgrundshistoria du har hört men de där med DP är sant.
Citera
2017-09-02, 01:35
Medlem
nolewa0s avatar
Det här med #3kvar2borta = de var först 5 st. 1 dog (Maslah Warsame), en sitter inne, 3 är ute och härjar. Dessa 3 som är kvar ligger bakom videon.
Citera
2017-09-02, 01:39
Medlem
Det mesta känns saxat från mitt inlägg under andra tråden så om det verkligen är så att sammanfattningen är baserad på mitt inlägg så ber jag om ursäkt att jag hänvisa till fel information gällande skjutningen där A2 misslyckades med att ta livet av sitt offer.
Citera
2017-09-02, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Det här med #3kvar2borta = de var först 5 st. 1 dog (Maslah Warsame), en sitter inne, 3 är ute och härjar. Dessa 3 som är kvar ligger bakom videon.

Är det en av dessa 3 som 33 skott handlade om?
Citera
2017-09-02, 01:41
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Är det en av dessa 3 som 33 skott handlade om?

Precis
Citera
2017-09-02, 01:44
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant

Punkt slut. Här har vi lite vett.

Inget gängkrig kmr ske pga det här. De här grabbarna är råa och folk backar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Precis
Finns det någon tråd eller informaton kring mordet på Maslah?
Citera
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jahsoldier

Hans bror kmr dö och inget mer med det. Inget krig har startats.
Citera
2017-09-02, 01:46
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Finns det någon tråd eller informaton kring mordet på Maslah?

(FB) En person skjuten till döds vid OKQ8 i Bromma-rondellen, Stockholm 2015-07-24
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in