Citat:
Ursprungligen postat av
IncestuousMoses
Är i vanliga fall inte förespråkare av våld men hoppas innerligt att ett gäng trötta svenskar samlas och stormar dem. Det kan inte få fortsätta längre! Blir det bara tillräckligt många så skulle det få effekt. Med tanke på hur synnerligen arrogant vissa av de ledande företrädarna agerar som "taleskvinnan" och "Twitter-Amir" (utöver de sedvanliga beteendet alltså) så skulle det vara väl förtjänt. Hoppas i alla fall på någon gemensam aktion från Nordisk Ungdom kombinerat med andra unga arga svenska män.
De är så jävla arroganta och otrevliga att man har en bra lust att gå lös på dem. Först tyckte jag att NUs agerande kunde göra dem till martyrer, nu har jag redan ändrat mig. Låt de hända och visa att nu jävlar räcker det vem fan tror de att de är, "vi ska kämpa vi ska vinna", ja vinna en rak smocka mitt i det runda flinande fejset.
Och hur var det med tiden mellan 8-22 stod det. Av videon att döma ligger redan folk där under täckena eller är det andra lösdrivare som ligger där och bli störda i ruset ?