2017-09-01, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ska dom sitta vid Brantingmonumentet bland alla negerfyllon och annat löske?

Det var Herman Branting som startade rasbiologiska institutet, pass bra det med fejkade barn och seriös forskning om rasbiologin.
Citera
2017-09-01, 21:34
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Det värmer att stockholmarna öppnat sina hjärtan för dessa olycksbarn. Hoppas att riktigt många också öppnar sina hem och famnar (sköten/stjärtar) för dem under den kommande hösten och vintern.
Demonstrationen blir säkert en turistattraktion!

Handhjärta!
Citera
2017-09-01, 21:35
Medlem
Är i vanliga fall inte förespråkare av våld men hoppas innerligt att ett gäng trötta svenskar samlas och stormar dem. Det kan inte få fortsätta längre! Blir det bara tillräckligt många så skulle det få effekt. Med tanke på hur synnerligen arrogant vissa av de ledande företrädarna agerar som "taleskvinnan" och "Twitter-Amir" (utöver de sedvanliga beteendet alltså) så skulle det vara väl förtjänt. Hoppas i alla fall på någon gemensam aktion från Nordisk Ungdom kombinerat med andra unga arga svenska män.
Citera
2017-09-01, 21:58
Medlem
HGs avatar
Var någon där och tittade på vad som hände och hur de nu har det vid LO-Huset?
Citera
2017-09-01, 22:05
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det där är inga problem. Svenska myndigheter kommer villigt att skriva upp åldern och sedan låtsas som det regnar. Det är så jävligt.

Fast Sverige är kanske lite annorlunda om 30 år. De får åka hem innan med en svensk pension till sitt hemland så att de klarar sig :-)
Citera
2017-09-01, 22:25
Bannlyst
Det sjukaste i hela soppan är att det finns så många främlingar som uppenbarligen inte har någonting att göra. Inte en enda av dem i skolan, inte en enda jobbar. Allt är bara bidragsregn.

Arbetsläger börjar låta som en bra idé.
Citera
2017-09-01, 22:33
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Det sjukaste i hela soppan är att det finns så många främlingar som uppenbarligen inte har någonting att göra. Inte en enda av dem i skolan, inte en enda jobbar. Allt är bara bidragsregn.

Amir har på twitter meddelat att han kommer att börja skolan när strejken tagit slut vilket inte är förrän alla afghaner fått uppehållstillstånd.

I ett normalt land hade det satt hans tillfälliga uppehållstillstånd i fråga.
Citera
2017-09-01, 22:37
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Amir har på twitter meddelat att han kommer att börja skolan när strejken tagit slut vilket inte är förrän alla afghaner fått uppehållstillstånd.

I ett normalt land hade det satt hans tillfälliga uppehållstillstånd i fråga.

Börja skolan? Men han är ju 18. Innebär det universitetsstudier då?
Citera
2017-09-01, 22:42
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Börja skolan? Men han är ju 18. Innebär det universitetsstudier då?
Jag skulle tro att han håller sig kvar inom ramarna för vansinnesbeslutet att låta afghaner utan asylskäl få stanna så att de kan gå klart gymnasiet.

Men vi inser nog alla att det inte beror på någon omsorg av afghanerna utan bottnar i att vår impotenta regeringen inte förmår utvisa tiotusentals afghaner utan i lika delar panik som cynism skapar ett system som låter detta bli nästa regerings problem.
Citera
2017-09-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Är i vanliga fall inte förespråkare av våld men hoppas innerligt att ett gäng trötta svenskar samlas och stormar dem. Det kan inte få fortsätta längre! Blir det bara tillräckligt många så skulle det få effekt. Med tanke på hur synnerligen arrogant vissa av de ledande företrädarna agerar som "taleskvinnan" och "Twitter-Amir" (utöver de sedvanliga beteendet alltså) så skulle det vara väl förtjänt. Hoppas i alla fall på någon gemensam aktion från Nordisk Ungdom kombinerat med andra unga arga svenska män.

De är så jävla arroganta och otrevliga att man har en bra lust att gå lös på dem. Först tyckte jag att NUs agerande kunde göra dem till martyrer, nu har jag redan ändrat mig. Låt de hända och visa att nu jävlar räcker det vem fan tror de att de är, "vi ska kämpa vi ska vinna", ja vinna en rak smocka mitt i det runda flinande fejset.

Och hur var det med tiden mellan 8-22 stod det. Av videon att döma ligger redan folk där under täckena eller är det andra lösdrivare som ligger där och bli störda i ruset ?
Citera
2017-09-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon

Ja, även om man bortser från alla andra aspekter av det får de alltså betalt av samhället för att sitta där, trots att de alltså inte ens ska vara i landet. Kul politisk idé det här.
Citera
2017-09-01, 23:11
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
De är så jävla arroganta och otrevliga att man har en bra lust att gå lös på dem. Först tyckte jag att NUs agerande kunde göra dem till martyrer, nu har jag redan ändrat mig. Låt de hända och visa att nu jävlar räcker det vem fan tror de att de är, "vi ska kämpa vi ska vinna", ja vinna en rak smocka mitt i det runda flinande fejset.

Och hur var det med tiden mellan 8-22 stod det. Av videon att döma ligger redan folk där under täckena eller är det andra lösdrivare som ligger där och bli störda i ruset ?
De struntar konsekvent i det.

Skrev om det här:
(FB) Ensamkommande "barn" demonstrerar i Stockholm, sensommaren 2017
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in