2017-09-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Barnen hade TRÅKIGT på Medis! Jag sa ju att vi borde bjudit dit clownerna Siri&Sigrid.
Norra Barntorget - roligare? Hur då?

Sittstrejkare till Norra Bantorget

De afghanska ungdomar som demonstrerar
på Medborgarplatsen i Stockholm
flyttar under fredagskvällen till
Norra Bantorget. Där har de fått
tillstånd av polisen att demonstrera
fram till den 17 september.

-Det känns bra, det har blivit lite
tråkigt på Medborgarplatsen för
ungdomarna, säger Fatemeh Khavari,
talesperson för Ung i Sverige, till
Dagens Nyheter.

https://www.svt.se/svttext/web/pages/114.html

Helledudane då!
Stackars smååå som har tråååkigt...!
Nu får dom åtminstone lite närmare Plattan.
Handeln på Medis har nog blivit rejält störd pga alla poliser.
På Plattan är det nog lättare att smita undan i vimlet och göra affärer.
Citera
2017-09-01, 19:39
Medlem
Mest skrämmande och beklämmande att svenskar kan sjunka så lågt och låter sig hunsas av dessa bedragare. Skäms för satan, stå upp för sitt eget land om ni vill ha det kvar !
Citera
2017-09-01, 19:47
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Sanningen om åldern kommer alltid fram. Tänk om några årtionden när hazaren som lagt på 20år och nu är 65år förväntar sig att gå i pension hazaren har då 20år kvar i arbetslivet jobba tills hazaren är 86år Hur kommer framtida myndigheter tackla detta. Redan nu vet jag att en del som gjort en Benjamin Button klagar på att de måste jobba längre än jämnåriga kommer myndigheter om ca 50 år vara lika naiva? Det blir intressanta nya fenomen för forskarvärlden att ta tag i unga män drabbas av för tidiga ålderskrämpor Jag gissar på att det svenska klimatet rasiststämplas, brunkletas hazarerna åldras för tidigt det är det kalla nordiska klimatets fel.
Citera
2017-09-01, 19:47
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Rubrik ändrad med anledning av den vidare flytten till Norra Bantorget. Utgången rubrik: 100 ensamkommande "barn" har samlats på Mynttorget [Flyttat till Medborgarplatsen].

/Moderator
Citera
2017-09-01, 19:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Sanningen om åldern kommer alltid fram. Tänk om några årtionden när hazaren som lagt på 20år och nu är 65år förväntar sig att gå i pension hazaren har då 20år kvar i arbetslivet jobba tills hazaren är 86år Hur kommer framtida myndigheter tackla detta. Redan nu vet jag att en del som gjort en Benjamin Button klagar på att de måste jobba längre än jämnåriga kommer myndigheter om ca 50 år vara lika naiva? Det blir intressanta nya fenomen för forskarvärlden att ta tag i unga män drabbas av för tidiga ålderskrämpor Jag gissar på att det svenska klimatet rasiststämplas, brunkletas hazarerna åldras för tidigt det är det kalla nordiska klimatets fel.

Det där är inga problem. Svenska myndigheter kommer villigt att skriva upp åldern och sedan låtsas som det regnar. Det är så jävligt.
Citera
2017-09-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Nu är det väl mycket få av dessa som någonsin kommer att ha ett normalt arbete. Och om Sverige är lika sjukt då som idag ser man givetvis mellan fingrarna med den lilla detaljen!
Citera
2017-09-01, 20:23
Medlem
Är dom framme än? Synd att vi inte har en närboende typ a LaScala som kan rapportera. Jag föreslår Midsommarkransen nästa sittning om nu någon häxa läser här? Finns lummiga buskar där att smyga sig undan till när det trycker på i den gamla torra livmoderns öppningsfält l.
Citera
2017-09-01, 20:33
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Är dom framme än? Synd att vi inte har en närboende typ a LaScala som kan rapportera. Jag föreslår Midsommarkransen nästa sittning om nu någon häxa läser här? Finns lummiga buskar där att smyga sig undan till när det trycker på i den gamla torra livmoderns öppningsfält l.
Bor väl bara miljöpartister där så det lär inte bli nån live rapportering
Citera
2017-09-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Bor väl bara miljöpartister där så det lär inte bli nån live rapportering
Någon medlem borde bo där som inte är sådan? Många kransenbor som är medlemmar och dom kan ju inte vara miljöpartister allihop? Är det så illa verkligen?
Citera
2017-09-01, 20:44
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Någon medlem borde bo där som inte är sådan? Många kransenbor som är medlemmar och dom kan ju inte vara miljöpartister allihop? Är det så illa verkligen?
men nu är dom ju inte vid Kransen..det var ju ett önsketänkande...dom är ju vid Norra bantorget vad jag vet
Citera
2017-09-01, 20:51
Medlem
Ska dom sitta vid Brantingmonumentet bland alla negerfyllon och annat löske?
Citera
2017-09-01, 21:13
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

Jag är så förbannad på dom så jag kan inte rapportera. Annars kan jag ju ta mej till Norra Barntorget.
Men jag är rädd att jag ska flyga på hucklehelvetet och bli hela Sveriges hatobjekt.
"Ni vet hon, som angrep den modiga, duktiga, kämpande hazarflickan."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in