2017-08-31, 17:06
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duledin
Vad tycker ni kommer hända med Anoto efter spliten? Jag är optimist men vill gärna höra andras tankar

https://cabotwealth.com/daily/how-to-invest/reverse-stock-splits-shareholders/

Det gör väl varken till eller från,jo förresten. Vad ska baissarna dra till med nu när det blir så få aktier
i bolaget hahahaaaa!!!
Jävla dårar har inte fattat än att det är BV:t som är väsentligt men det är nog nått amatörmisstag att
man ser nått i aktieantal hehe..
Citera
2017-08-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Nä dags att lämna dig i gyttjan lille wicke. Har inte tid att tjöta med dig längre för nu ger Won så mkt att grotta i
Bättre att lägga tiden på fakta och inte smutsa ner fina Anototråden med en tokrunkande snoris..

Fakta... ok... Bolagets största trigger genom sin historia har landat idag. Marknaden reagerade med hela +5 %. Det är fakta. Vad vi numera kan konstatera, är en nedåtgående trend. Bolaget har inget mer att leverera, nu går det utför.
Citera
2017-08-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedness
Fakta... ok... Bolagets största trigger genom sin historia har landat idag. Marknaden reagerade med hela +5 %. Det är fakta. Vad vi numera kan konstatera, är en nedåtgående trend. Bolaget har inget mer att leverera, nu går det utför.

Nu handlar jag inte i denna aktie men...du borde nog sluta med aktier för du verkar inte ha den blekaste jävla aning om vad du pratar om.
Citera
2017-08-31, 23:04
Medlem
wicked har bränt sig av det grövsta, det är så i alla troll trådar när någon baisar, då vill denna persoin få andra att göra samma så hen inte är ensam om det,, även om jag inte tror på pennan, men lpt se
Citera
2017-09-01, 04:17
Medlem
alienfins avatar
Spännande tider nu. Anoto stuvar om i sidan och förbereder för ADNA lansering. App kommer till Google Play bla.

Den här taktiken är bara så grym,vi säljer ingen engångsvara utan det blir en billig vara med låg marginal fast med återkommande intäkter med hög marginal med mjukvara bla

"For example, our ADNA partner in Korea, SMark, is now selling digital pens to big corporate customers and, as just announced, we’ve already received an order from them with an estimated total value of over USD 4 million. That’s a lot of pens and software licenses! Not bad for the very first formal order for the new Anoto pen I’ve been talking about! This pen business is now expected to generate ADNA business, forming a powerful virtual circle for all involved.

Our forms business really seems to be enjoying a renaissance. The new low-cost Anoto pen gives our customers the benefit of reasonable upfront capital expenditures while delivering growth for Anoto that includes recurring software revenue."
Citera
2017-09-01, 11:31
Medlem
Sådär, en tillfällig rekyl uppåt är nu över och nu är vi tillbaka på resan nedåt! Riktskurs idag 0.28.
Citera
2017-09-01, 11:40
Medlem
Jag äger endast en mindre post men funderar på att öka då jag tror fler ordrar kommer att dyka in. Hur ser ni på värdet av bolaget just nu?
/ http://nouw.com/minekonomiskaresa
Citera
2017-09-01, 13:50
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madeslager
Jag äger endast en mindre post men funderar på att öka då jag tror fler ordrar kommer att dyka in. Hur ser ni på värdet av bolaget just nu?
/ http://nouw.com/minekonomiskaresa

Värdet idag är säkert ok med tanke på trolig vinst i Q3 och Q4 också med dagens info.

Kommer fler ordrar så lär den dra uppåt,kommer det en ADNA order så lär den dra rejält uppåt då vi kommer att ha grymma marginaler där och bolaget går annars redan på vinst.

Tror vi ser en långsam men lång uppåtgång i bolaget om Won fortsätter att leverera,vi är ju trots allt bara i början på en tid som gått ifrån utvecklingsbolag till ett säljande bolag med mkt fint OPEX i dagens läge.
Citera
2017-09-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Värdet idag är säkert ok med tanke på trolig vinst i Q3 och Q4 också med dagens info.

Kommer fler ordrar så lär den dra uppåt,kommer det en ADNA order så lär den dra rejält uppåt då vi kommer att ha grymma marginaler där och bolaget går annars redan på vinst.

Tror vi ser en långsam men lång uppåtgång i bolaget om Won fortsätter att leverera,vi är ju trots allt bara i början på en tid som gått ifrån utvecklingsbolag till ett säljande bolag med mkt fint OPEX i dagens läge.

Ja spekulera vilt går ju alltid. Håller vi oss till fakta kan vi däremot konstatera en nedåtgående trend.
Citera
2017-09-01, 14:10
Medlem
Kom ihåg att vi är 9 % från veckans toppnotering och det efter bolagets bästa nyhet någonsin... krävs många sådana för att ta ikapp 9 %
Citera
2017-09-01, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedness
Ordern är mindre värd än min villa...

Jag har svårt att se att din villa är värd mer än 4 miljoner dollar. I call BS
Citera
2017-09-01, 17:14
Medlem
Sådär nu är kursen vad den var före gårdagens nyheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in