2017-09-01, 04:01
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jag hade ingen aning vem han var men efter läst hans texter säger jag bara att det hände helt rätt person. Den taniga lille negern rappar so han vore den fetaste gangstern i rinkeby, om polishat, vapenkärlek och standard wannabee gangster skiten. Sen sitter spinkisnegern och blir nedpissad på.

Exempel

Åh, herregud - ja, faktiskt - han förtjänar ALLT han fått, den nollan! Vilken lyrik - Bellman torde gråta i sin grav... Det är alltså slik paria vi har att gör med i förorterna? Vad kan ha fått sina "egna" att gå kaos på honom? Låtarna? Kommande låtar? Har han tafsat på en "guzz" (usch, jag spyr på mig själv för att använda ghettospråk) som ej var ledig?

Någon som vet motivet till dennes "golden shower"?
Citera
2017-09-01, 04:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Jo hans credd och historier kommer från hans närmaste. Jag tror inte folk från gatan vill bli sedd med en som blivit förnedrat ska han få börja hitta på historier från gatan? Då är han jublöbgre ingen ganstarappare utan han har blivit mainstream.

Jaha, med andra ord borde Jaffar utvecklat superkrafter och dödat alla 4. Alternativt försökt slå ner en och sedan bli skjuten. Alla hade ju agerat så, så klart.
Citera
2017-09-01, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Fanns det fler klipp än dessa två? Och är det NÅGON som sitter på klippen med ljud?
Läser man tråden så finner man svar..
Citera
2017-09-01, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Jaha, med andra ord borde Jaffar utvecklat superkrafter och dödat alla 4. Alternativt försökt slå ner en och sedan bli skjuten. Alla hade ju agerat så, så klart.

Nej ingen hade väl gjort det under pistolhot men han har ju valet att hämnas eller inte nu när han har överlevt det. Jag tror andra hinner före. Det var ju inte länge sedan dp mördarde
Citera
2017-09-01, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Någon som vet motivet till dennes "golden shower"?
Är nog inte bekräftat men tydligen så går en av hans låtar i något följande stil "30 kulor på 3 sekunder", vilket ska referera till ett mord som den fina "dödspatrullen" har tagit på sig. Detta framgår även i minst ett 10-tal gånger i tråden.
Citera
2017-09-01, 04:08
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Går rykten om att dödspatrullen säljer fil med ljud för 500kr st....
Hej igen!

Fast köper man detta måste jag man ju förstå att men enbart är gangstrarna trogna. De lär inte outa sig själva, bara visa det som är mest förnedrande för herrn ifråga. Tystnadskultur är svår att komma åt med dagens klumpiga utredare, men att sponsra idioterna rakt av av verkar synnerligen svagbegåvat.

Moraltanten Jan!
Citera
2017-09-01, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrisKoSkovdeBo
Är nog inte bekräftat men tydligen så går en av hans låtar i något följande stil "30 kulor på 3 sekunder", vilket ska referera till ett mord som den fina "dödspatrullen" har tagit på sig. Detta framgår även i minst ett 10-tal gånger i tråden.

Nej. Det har inte skett någon mord med 30 eller 33 kulor. Anledningen är att han ska ha gjort flertalet shoutouts till dps fiender under tiden dp var portat från Rinkeby
Citera
2017-09-01, 04:09
Medlem
Z.O.Gs avatar
Äntligen får Sverige sitt stora rapkrig, precis som USA! Vi svenskar kan vara stolta över att vi sätts på kartan i de här sammanhangen! Och så mångkulturellt mysigt!

Nu hoppas vi alla att Jaffar och hans brödrar från byn gör kaoz och hämnas fett!
Citera
2017-09-01, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylleristenJan
Hej igen!

Fast köper man detta måste jag man ju förstå att men enbart är gangstrarna trogna. De lär inte outa sig själva, bara visa det som är mest förnedrande för herrn ifråga. Tystnadskultur är svår att komma åt med dagens klumpiga utredare, men att sponsra idioterna rakt av av verkar synnerligen svagbegåvat.

Moraltanten Jan!

Grejen är ju den att dödspatrullen inte direkt gömmer sig varken från polis eller fiender. De har stått som stoppskyltar i centrala delar av Rinkeby hela sommaren. De skiter i traditionella saker som stressade kriminella brukar göra så som att gömma sig.
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-09-01 kl. 04:15.
Citera
2017-09-01, 04:14
Medlem
Citat:
Nej. Det har inte skett någon mord med 30 eller 33 kulor. Anledningen är att han ska ha gjort flertalet shoutouts till dps fiender under tiden dp var portat från Rinkeby
Alright! Av intresse, hur portar man ett sådant fruktat gäng som ingen verkar ha hämnats på mer än att någon i gänget hade blivit ihjälskjuten (läst det flera gånger i tråden) från en förort och vilken förort tillhör dessa dödspojkar?
Citera
2017-09-01, 04:15
Medlem
Citat:
Grejen är ju den att dödspatrullen inte direkt gömmer sig varken från polis eller fiender. De har stått som stoppdkyltar i centrala delar av Rinkeby hela sommaren. De skiter i traditionella saker som stressade kriminella brukar göra så som att gömma sig.

Var det en av anledningarna till att en av deras medlemmar blev dödad. Dvs att de hänger framme i centan och är lätta att komma i kontakt med. Dvs folk vet var de hänger?
Citera
2017-09-01, 04:20
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylleristenJan
Vad gör man inte obeväpnad, själv under vapenhot. Bara börja fantisera. Varför inte istället visa lågliven för vad de är, gör en fet låt av det, och låt det bära eller brista, tänk om han till och med outade dem i videon, med föräldrar och allt! Det borde tilltala både blodtörstiga rasister, internationell media, skjutglada narkotikapåverkade kids samt av rapmusik intresserad allmänhet. Ett vinnarkoncept, ey! Kom ihåg att hyra in suge knight bara om han lever än.

Företagsamme jan

[quote=ZOG]Äntligen får Sverige sitt stora rapkrig, precis som USA! Vi svenskar kan vara stolta över att vi sätts på kartan i de här sammanhangen! Och så mångkulturellt mysigt!

Nu hoppas vi alla att Jaffar och hans brödrar från byn gör kaoz och hämnas fett![quote]
Ha, mitt första steg mot att bli Nostradamus! Invandringskristikerna är med på tåget, andra nämnda i posten, har ni åsikter? Polisen glömde jag för övrigt senast jag skrev, vad rycker ni om mitt förslag?

Med vänliga hälsningar Jan, Fylleristen!

P.S. Det där såg ju fördjävligt ut btw, hur göra flera citat snyggt, eller är det regelvidrigt. PM:a gärna D.S fyllerist!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in