2017-09-05, 09:53
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
De lägger videon ut med volymen. Alla spelade bara sig själva. Nu kommer folk att känna igen deras röster, man nu kommer att kännna igen de.

Om de någonsin gjorde det sånt mot mig, skulle jag göra en drive by, genom att skjuta på Rinkeby's Torg.

Fast med tanke på vad du har sagt i tråden så borde du (liksom dom i Tensta, Rinkeby) redan veta vilka det är.. Tror inte en sekund på att du är ifrån Tensta eller har någon aning om vad du pratar om.
Citera
2017-09-05, 10:08
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jaffar Byn

Video med ljud. Pissarna bryter mycket och de kallar honom bla "lilla hora". Helt klart Muhammedaner som pissar på honom och slår honom. - ensamkommande? De är sura för att han leker gangster.- Ett tag talar de arabiska med varandra och honom.

https://www.liveleak.com/view?i=bd6_1504566825

Ladda ner filmen ni som kan. Nån som kan översätta vad de säger på arabiska?

Jävla horungar, bland det värsta jag sett. Finns inga ursäkter, hoppas verkligen att de får sitt straff. Även om det inte lär hända, hoppas att någon skjuter dem.
Citera
2017-09-05, 10:09
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrAndersson
Är Jafars bror lejonkungen?

Inte särskilt sannolikt. Om han varit det hade det nog kommit fram. Någon borde känna till vem ledaren är i ett känt gäng, det hade kommit fram. Han är nog inte ens med i gänget. Hoppas dock att han känner folk där, så att de skyldiga kan få sitt straff.
Senast redigerad av Tripleface 2017-09-05 kl. 10:12.
Citera
2017-09-05, 10:21
Medlem
Man hör småbarn leka i bakgrunden samtidigt som dem hotar att skjuta honom
Vidrigt
Citera
2017-09-05, 10:47
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo205
https://m.liveleak.com/view?i=bd6_1504566825

Kom över den här videon med ljud

Jag inser att Sverige av idag är helt jävla kört.

In för fan med militär i förorten och öppna eld mot alla. Rensa ut. Samla in och arrestera samtliga. Även kvinnor och barn. Gnäller någon vänsterjournalist ger man den en kula i pannan. Sedan går man igenom varenda jävla individ med luskam. Kriminell? Ut ur landet direkt. Inte lärt dig begriplig svenska på fem år? Ut ur landet direkt. Levt på bidrag i mer än fem år? Ut ur landet direkt. Förälder till kriminella barn? Ut ur landet direkt. Blatteattityd och kaxig? Ut ur landet direkt.

Förr eller senare kommer detta att ske. Jag inser tyvärr att det inte kommer att ske nästa vecka även om det skulle behövas. Men förr eller senare tvingar blatten själv fram detta. Så det kommer att hända.

Jävlar vad alla blattar och annat pack förstört ett land som en gång var vackert och relativt tryggt att leva i. Tur som fan för er att jag inte är diktator för då jävlar hade jag utplånat er med eldkastare.

Har inte mycket till övers för rapmusik och sådan degenererad dynga, men hade jag passerat platsen när de spelade in filmen med en k-pist i näven hade det varit ren medmänsklighet att meja ner de jävla blattekräken. Hoppas de blir dödade allihop i en nära framtid. Helst plågsamt. Det svenska samhället har ingen som helst nytta av dessa undermänniskor. De ska bort. Som bakterier i en frisk kropp. Bort bara.

Det här landet är så jävla rötskadat i grunden att det snart brakar ihop.

Vi måste plocka bort de rötskadade och mögelangripna delarna så att landet kan bli friskt igen.
Citera
2017-09-05, 10:47
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrAndersson
Är Jafars bror lejonkungen?

Bara för att han har en lejon på sin profilbild betyder inte att han är med gruppen från Hässslby ...

Visar bara att han är en fighter. Soilder.
Citera
2017-09-05, 10:54
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vdg
Fast med tanke på vad du har sagt i tråden så borde du (liksom dom i Tensta, Rinkeby) redan veta vilka det är.. Tror inte en sekund på att du är ifrån Tensta eller har någon aning om vad du pratar om.

Jag sa det här.

Jag tror inte att dessa människor är från "DP". Jag vet inte vem de är, men folk kommer att känna igen deras röst. Tror du att jag känner alla i Rinkeby? Personer som bor inte ens i Rinkeby brukar komma till Rinkebyn och softa där..
Citera
2017-09-05, 10:58
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Jag sa det här.

Jag tror inte att dessa människor är från "DP". Jag vet inte vem de är, men folk kommer att känna igen deras röst. Tror du att jag känner alla i Rinkeby? Personer som bor inte ens i Rinkeby brukar komma till Rinkebyn och softa där..

Fast eftersom du har kontakter där så kan du ju fråga dom. Såhär ligger det till, dem flesta som är någorlunda insatta vet exakt vilka det är, för det sprids som löpeld i 164 och 163. Men! Dom går inte in på FB och säger att dom sitter på en massa information.

Allt du har sagt har varit motsatsen till det jag har hört från folk i området.
Citera
2017-09-05, 11:09
Medlem
Fy fan asså. Man hör hur dem säger han nämner horers namn i sin låtar undrar vilka namn det är han har nämnt. Tror inte det har att göra med 33 skott på 3 sekunder. Hoppas att dessa idioter blir straffade ordentligt.
Citera
2017-09-05, 11:21
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag inser att Sverige av idag är helt jävla kört.

In för fan med militär i förorten och öppna eld mot alla. Rensa ut. Samla in och arrestera samtliga. Även kvinnor och barn. Gnäller någon vänsterjournalist ger man den en kula i pannan. Sedan går man igenom varenda jävla individ med luskam. Kriminell? Ut ur landet direkt. Inte lärt dig begriplig svenska på fem år? Ut ur landet direkt. Levt på bidrag i mer än fem år? Ut ur landet direkt. Förälder till kriminella barn? Ut ur landet direkt. Blatteattityd och kaxig? Ut ur landet direkt.

Förr eller senare kommer detta att ske. Jag inser tyvärr att det inte kommer att ske nästa vecka även om det skulle behövas. Men förr eller senare tvingar blatten själv fram detta. Så det kommer att hända.

Jävlar vad alla blattar och annat pack förstört ett land som en gång var vackert och relativt tryggt att leva i. Tur som fan för er att jag inte är diktator för då jävlar hade jag utplånat er med eldkastare.

Har inte mycket till övers för rapmusik och sådan degenererad dynga, men hade jag passerat platsen när de spelade in filmen med en k-pist i näven hade det varit ren medmänsklighet att meja ner de jävla blattekräken. Hoppas de blir dödade allihop i en nära framtid. Helst plågsamt. Det svenska samhället har ingen som helst nytta av dessa undermänniskor. De ska bort. Som bakterier i en frisk kropp. Bort bara.

Det här landet är så jävla rötskadat i grunden att det snart brakar ihop.

Vi måste plocka bort de rötskadade och mögelangripna delarna så att landet kan bli friskt igen.

Håller helt med dig. Trött på dessa jävla inavel som bara lär sig tre ord på svenska. Varav ett garanterat är "horunge".

Kan det inte komma ett parti som vill atombomba förorten? För i så fall röstar jag på det.
Citera
2017-09-05, 11:23
Medlem
Att hela orten låter dessa grabbar leva vidare som om dem vorre odödliga visar bara hur mesiga sveriges ghetton är

Det enda rätta vorre om dem sammarbetade, fick tag på dessa grabbar, ställer dem på rad och startar kameran, gör en riktig professionell avrättningsvideo där dem sågar av deras huvuden med motorsåg, redigerar sen som ISIS gör.
Citera
2017-09-05, 11:23
Medlem
nån som vet mer detaljerat vad som egentligen hände med Yasin och Biggie Juke ?

Yasin har i alla fall tagit bort allt som har med Jaffar att göra på sin instagram vad jag kan se, ingen update sedan 21 aug (kanske då han försvann?)

https://www.instagram.com/yasinbyn/

https://www.instagram.com/biggiejuke/ (är detta en helt ny instagram? ser i allafall inget här om att det hänt honom något)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in